Website: www.securitydiscount.nl
Adres: Berkelse Poort 89 2651JX
Plaats: Berkel en Rodenrijs

SecurityDiscount.nl verkoopt deurbeslag en cilinders en andere beveiligingsartikelen met de hoogste SKG klasse uit voorraad en voor de scherpste prijs.
Kernpunten, Snelle levering, service en vakkundig advies via mail, telefoon of chat en bezorging vertrouwd via DHL of PostNL.

SecurityDiscount.nl
9.5

Pluspunten
Het duurde iets langer voordat er geleverd werd, het bestelde was niet direct op voorraad, maar ik werd prima op de hoogte gehouden!

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Direct geïnformeerd dat mijn bestelde artikel een langere levertijd had andere oplossing aangeboden gekregen en binnen 2dagen geleverd top
Andre

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Zeer snelle reactie via de mail , in de loop van de middag besteld , de volgende dag bestelling -zeer goed verpakt- opgehaald bij post ophaalpunt.

Sake

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
snelle en goede levering,goede verpakking

Ron
Assendelft

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Lang verhaal maar ik moet dit kwijt: Wij waren al een tijd op zoek naar een oplossing voor ons deurbeslag. Het deurbeslag en slot van de buitendeur was aan vervanging toe. Daarnaast zat het deurbeslag van enkele binnendeuren erg los en was moeilijk te bevestigen doordat het hout te weinig houvast gaf. We waren bijna van plan om de deuren te vervangen wat betekende dat er meerdere deuren vervangen zouden moeten worden aangezien deze van hetzelfde type waren. Na wat online zoekwerk om toch te kijken of er een betere oplossing was, kwamen we bij SecurityDiscount terecht. In het begin van de zoektocht waren we erg skeptisch door veel slechte recensies, maar dit bedrijf kwam erg positief naar voren dus we besloten het een kans te geven. Achteraf wens ik dat we eerder bij dit bedrijf terecht waren gekomen..
Ik denk dat er veel bedrijven een voorbeeld kunnen nemen aan hoe klantvriendelijk en oplossingsgericht Bas ons heeft geholpen. Daar waar onze uitleg niet duidelijk was, stelde hij geduldig de juiste vragen en kwam daarna binnen no-time met een passende oplossing. En met een duidelijke uitleg zodat wij goede afwegingen konden maken. Dit heeft ons naast veel kopzorgen ook ontzettend veel geld bespaard. Inmiddels zijn al onze problemen met het deurbeslag opgelost en zijn wij meer dan gelukkig met het resultaat. Ik kan iedereen die problemen met zijn deurbeslag heeft, dit bedrijf van harte aanbevelen! Voor ons zag het er hopeloos uit totdat Bas ons de helpende hand toereikte! Thank

Joel
Drunen

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Snel

Erik
Zeist

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Grandioze service.

Leonardo
Lelystad

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Veel keuze aan goede prijzen
Philippe
Hermeton Sur meuse

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Snel geleverd! Goede prijs.

Mark

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Snelle antwoorden servicedesk
uitgebreide keuze
Goede beschrijvingen