Website: www.shoetimeonline.nl
Adres: Industrieterrein Panningen 109 5981NC
Plaats: Panningen

Shoetime

Pluspunten

Nog steeds niets ontvangen!
Astrid
Geleen

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met Shoetime. Wij nemen even contact met je op. Met vriendelijke groet, Shoetime

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
Kan in Belgie geen bestelling plaatsen
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat het niet gelukt is met het plaatsen van een bestelling. Ik neem even persoonlijk contact met je op .
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anniek van Shoetime

Robert Georges
3870 Heers - Belgie

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten

Schoenen besteld zou 1 a 2 dagen duren na 4 dagen nog niets. Een mail gestuurd was er schijnbaar war mos gegaan vrijdag meten verstuurd komen ze nog pas maandag binnen .. ik bestel er niets meer beter ergens anders waar ze wel na 1 dag kunnen leveren .,
Mirelle van venrooij
Oss

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten

Ik had de 30e schoenen bestelt maar die bleef maar op verwerken staan dus ik neem 2 april contact op krijg ik te horen dat er iets fout gegaan was maar ik zou ze alsnog zo snel mogelijk krijgen. Krijg ik de dag erna de mededeling dat ik gisteren (was dus 4 dagen terug de 30e en niet 2 april) een bestelling heb gedaan maar dat ze niet meer leverbaar zijn dus ik kreeg helemaal niets meer. En de schoenen waren in die 'verloren' tijd ook nog eens bij de andere mogelijke winkels uitverkocht, dus bedankt shoetime!! Vind dat echt een slechte zaak!!
Antwoord Shoetime
Heel vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik ga even privé met u contact opnemen zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.Met vriendelijk groet,Anniek van Shoetime.
Amber

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten

Beschadigd product geleverd. 2 producten besteld en in 2 keer geleverd zonder informatie vooraf

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Helemaal niks nog bestelling nog niet binnen volgens postnl is die er wel al. Blijf wachten op reactie
..... geen idee ben sowieso niet blij
Rozy
Brielle

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten

3 keer terug moeten gaan voor een klacht. Van het kastje naar de muur!

Met vriendelijk groet,
Anniek van Shoetime.
Suzanne
Weert

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Niet
Super slechte levering. Je besteld iets en tegenwoordig wordt dit bij ieder ander bedrijf binnen 24h geleverd. Dit bedrijf krijgt het klaar om het na 4 dagen een keer te bezorgen

Gepubliceerd op: 15/09/2018