Website: www.shoetimeonline.nl
Adres: Industrieterrein Panningen 109 5981NC
Plaats: Panningen

Shoetime

Pluspunten
Diverse collectie
Verzendoptie uitbreiden met direct bezorgen bij postnlpunt of avondbezorging thuis. Heb nu 4 dagen op schoenen moeten wachten. Anders had ik ze direct op kunnen halen
Sittard

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Goed en netjes verpakt.
Pakketten in een keer versturen ipv in 3x. Het is dat ik werk in een winkel waar een ophaalpunt zit anders had 3x een ritje gemaakt om de bestelde producten op te halen. Daarnaast onduidelijk dat de zending uit meerdere pakketten bestaat. Elke keer een verassing of de bestelling nu wel compleet is. Blijkt dan niet zo te zijn. Weer een mailtje met een nieuwe track en trace. Zending uiteindelijk compleet na meerdere dagen.

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Schoenen netjes en snel verstuurd.
Jammer dat je geld moet betalen voor het terug sturen.
Daphne
Lelystad

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Pluspunten
Mooie overzichtelijke website
Betere controle bij het versturen van de schoenen
1 schoen maat 38 en de andere maat 40 ontvangen
Veltman
Zwolle

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Kan niet opgehaald worden bij een vestiging van Shoetime
Als je achteraf wil betalen en alles retourneert, wordt dan niet met elkaar verrekend. Je m
krijgt in de winkel het geld op je pinpas gestort, en moet daarna wachten tot de factuur komt die je dan kunt betalen. Bovendien kunnen ze in de winkel maximaal 100 euro per keer terug storten, super omslachtig dus.
Retourneren via een POST NL punt kan ook maar dan betaal je 3,95 euro per pakket....
Antwoord Shoetime
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad in een van onze winkels. Ik ga even persoonlijk contact met je opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anniek van Shoetime

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Vriendelijk aan de telefoon
Levering duurt te lang, 5 dagen is niet meer van deze tijd. Jammer dat het niet mogelijk is om in een filiaal te laten leveren.
Sarah
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Pluspunten
Ik zou graag een beoordeling geven, maar ..... ik heb nog steeds geen schoenen ontvangen van jullie.

Rezy Geerrink-Douwes
Schiedam

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling
Kwaliteit van schoenen.
Ik ga ze helaas terugsturen.
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Schoenen zagen er goed uit, netjes verpakt zodat ze heel en netjes aankomen. Ook netjes retourformulier bij de doos in, met simpele instructies voor het geval je je schoenen terug wilt brengen
Schoenen waren netjes bezorgd binnen de 1 tot 4 dagen zoals vermeld op website. Ik kreeg echter de dag na mijn bestelling een mail waarin stond dat ik ze morgen zal krijgen. Uiteindelijk heb ik ze de vierde dag in ontvangst genomen. Wel netjes berichtgeving gekregen van de vertraging, dit komt doordat ik de schoenen rond de feestdagen had besteld. Anders zal er hoogstwaarschijnlijk geen probleem zijn geweest met de levering en lag het probleem nu meer bij DHL!
Mushanga
Enschede

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
Snel geleverd
Goederen 100%goed leveren.
Ania