Website: http://www.shopamerica.nl

marleen
nevele

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Prijs was oké, snelle levering, ik zal zeker hier weer bestellen

Antwoord Shop America
Dank wel voor je beoordeling! Fijn om te horen dat de levering snel was! We zijn je de volgende keer graag weer van dienst.
Dennis polstra
Beek

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Snelle en complete levering

Antwoord Shop America
Fijn om horen! Graag tot een volgende keer.
Anne

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Ruime keuze aan dranken en snoepgoed.
Producten zouden terug per stuk moeten kunnen gekocht worden.
De voorbije maanden heb ik al meermaals een bestelling geplaatst. Het was leuk dat je zelf kon kiezen hoeveel blikjes je wou. Nu is het spijtig genoeg vanaf 12 stuks, jammer aangezien ik sommige dranken beter vind dan anderen.
Antwoord Shop America
Ik snap je verbeterpunt. Los inpakken bracht teveel kosten met zich mee. De oplossing is nu dat we een mix pakket aanbieden wat bedoeld is a proef pakket. En als je weet wat lekker is dat klanten een tray bestellen voor een kleine voorraad. Dat is ook waar de meeste mensen voor kiezen. Voor andere klanten die voorheen vaak een mix van 7 of 8 blikjes kochten is het verschil met 12 maar heel klein. Maar het bespaart ons veel tijd en werk wat nodig was voor de continuïteit. Het is niet iets wat teruggedraaid gaat worden. Hopelijk kunnen we je alsnog van dienst blijven! Ik hoop op je begrip dat het voor ons ook rendabel moet blijven.

Pluspunten
Goed verpakt, met zorg behandeld.
TOP!!

Antwoord Shop America
Fijn om te horen! Dank je wel voor je beoordeling! Hopelijk verdienden we de volgende keer alle 5 de sterren :-)
Frans
Dieren

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Antwoord Shop America
Jammer dat je ons een 3 geeft. In dit geval is het ook niet terecht omdat wij niets aan je ontevredenheid konden doen. Dit is er gebeurt: In België doet de Belgische post 1 aflever poging bij je thuis. Ben je niet thuis dan ontvang je daarvan bericht en gaat je pakket naar een postkantoor dicht bij je huis. Daar ligt het dan voor je klaar. Dit is hoe men in België werkt. Dat ligt buiten ons beinvloedingsvermogen om. Je was heel boos dat dit was gebeurt. Maar uiteindelijk was je zelf niet thuis. En het pakket was vlakbij alsnog af te halen. Dus je boosheid begrijpen we niet. Zeker niet richting ons. Wellicht kun je de Belgische post aanspreken op hun beleid. De reden achter het post beleid is om te voorkomen dat men onnodig bij mensen de straat in rijden en aanbellen kost tijd en geld en is milieuonvriendelijk. Dit is een snelle simpele oplossing met geen risico op een retour. Wat ook als klantvriendelijk gezien kan worden.

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede communicatie

Antwoord Shop America
Fijn om te horen. Dank je wel voor je beoordeling!

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Veel keuze en uiteraard juist dat wat ik hier niet kan kopen uit mijn favoriete land
Niet alles voorradig en dat als je p/o 1 in vult Ik dacht een coli dat dit het aantal stuks moet zijn terwijl de afname 12 24 etc is
Antwoord Shop America
Met producten die van ver komen is het nooit mogelijk om alle producten op voorraad te hebben ten alle tijden. We zijn heel erg afhankelijk tot pallets of containers vol zijn. En de reistijd is lang. Soms is een product tijdelijk populairder en gaat het sneller. Zoveel factoren. Dat hoort er een beetje bij. En ook weer een leuke kans om iets anders te ontdekken! Als producten niet los te bestellen zijn, staat in de tekst nabij het invoer veld. Dit is nu noodzakelijk om rendabel te blijven. De waarde per los product is laag terwijl de arbeid er van hoog is. We moesten een balans gaan zoeken. Deze producten online bestellen is vooral handig als je graag een kleine voorraad in huis hebt! (Ook weer minder risico dat iets uitverkocht is)
Pascal
Veldhoven

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Goede producten en ruime keus
Soms vis ik wel eens naast het net qua voorraad en dat is soms jammer
Antwoord Shop America
Dank je wel voor je beoordeling. Altijd jammer als we (net) niet genoeg op voorraad hebben van een product. Dat is helaas niet te voorkomen. Je kunt ons altijd even mailen om te vragen of we al een verwachting hebben van nieuwe voorraad als we (net) niet voldoende meer op voorraad. Voor een aantal producten is dit niet mogelijk, andere zijn wellicht op=op producten maar voor veel producten is dit ook wel mogelijk. Graag weer tot een volgende keer!
Esther
Spijkenisse