Website: http://www.skafit.nl/
Adres: Holleweg 16J 3925 LW
Plaats: Scherpenzeel
Telefoon: +31 (0) 33 2022 644

Skafit is al sinds jaren actief bezig met de promotie en distributie van gezondheidsgerichte producten. Met name hulpmiddelen voor handen en voeten vormen voor Skafit een belangrijk aandachtspunt. De focus ligt hierbij op een assortiment dat zich onder meer richt op preventiezorg voor diabetespatiënten en producten die de behandeling en verzorging van klachten aan handen en voeten beogen.

Skafit Webshop

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke website

Wiesje
Drachten

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Zilverhandschoenen voor onze dochter aangeschaft, ze heeft het syndroom van reynaud . De huisarts en kinderarts kwamen met zilverhandschoenen als advies. Ze heeft ze nu een paar dagen maar ze heeft weer een normale kleur aan haar handen en ze zij weer warm, dat is echt jaren niet het geval geweest. Nu ervaart ze wel pijn maar dat komt volgens de arts omdat de doorbloeding weer goed op gang komt. We zijn nu zeker al positief!

Gepubliceerd op: 14/12/2018

zilver sokken. Voor koude voeten.
Pluspunten
Duidelijke website. Goede afhandeling

Pierre
Ekeren. Belgie

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Degelijke zolen. Positief resultaat.
Pluspunten
Wij hebben een zorgwerkplaats en dus ook cliënten die voetklachten hebben met hun voeten. We hebben eerder al eens bij skafit besteld en waren erg tevreden over het resultaat. Deze keer ging het mis, er zat 1 sets zolen te weinig in het pakket. Ik heb direct skafit gebeld en dit gemeld. Ze hebben dit gelijk serieus opgenomen en mij beloofd de niet geleverde set gelijk op te sturen. 1 dag later had ik die al. Het feit dat je kunt bellen met skafit en direct de juiste persoon krijgt die het serieus oppakt kan ik waarderen. De volgende keer bestellen we dus ook weer bij Skafit.

iederzijn
westervoort

sokken en steunzolen
Pluspunten
Snelle levering en duidelijke website
Een inpakservice bieden
Haarlen

1 paar sportsokken en 1 paar gewone silversokken
Pluspunten

Ik kan me niet herinneren dat ik u toestemming heb gegeven om mij via mail te benaderen. Vraag in het vervolg specifiek om toestemming.

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Ik kreeg sterk het gevoel dat het geen super commercieel bedrijf was. Duidelijke informatie maar ook ruimte om naar iets anders om te zien. Oefeningen waar ik zeker wat aan heb gehad.
Het was niet makkelijk om de zooltjes, die worden aangeprezen, te bestellen. Ik ben wel even aan het zoeken geweest. Verder denk ik (en dat geldt voor alle webshops) dat het heerlijk zou zijn als je niet je hele doopceel hoeft in te vullen. Gewoon je naam, adres, wat je nodig hebt, betalen, klaar. Persé nieuwe klant worden houd me tegen.
Nicole
Oosterhout

zooltjes voor hielspoor

Sytske
Holwerd

Zooltjes voor hielspoor.
Pluspunten
snelle foutloze levering

zooltjes hielspoor
Pluspunten
Goed en vriendelijke en snel geholpen.

zilverhandschoenen