Website: https://www.slaaploods.nl
Adres: Moskesweg 2 4815 PV
Plaats: Breda

Slaaploods.nl
Slaaploods, uw online leverancier voor alles op slaapgebied. Boxsprings, matrassen, toppers, lattenbodems, dekbedden, kussens en zelfs maatwerk matrassen. U zal merken dat onze matrassen, boxsprings en de rest van het uitgebreide assortiment van hoogwaardige kwaliteit zijn. Snelle levering, scherpe prijzen en de beste service zijn onze speerpunten!

Slaaploods.nl wenst u veel SLAAP en SHOP plezier!

Slaaploods bied u een ruim assortiment matrassen. Wanneer u een polyether matras, een nasa schuim, pocketveer of latex matras zoekt zal u nagenoeg altijd bij ons slagen. Wij hebben gemerkt dat iedere klant met een ander uitgangspunt shopt. Voor de aanschaf van een lekker bed, dit kan een goede boxspring zijn maar net zo goed alleen een nieuwe matras of bedbodem wordt er gekeken naar of kwaliteit of prijs of levertijd en of service. Natuurlijk staat het een niet los van het ander. Wij denken dan ook op al deze uitgangspunten de juiste vorm in huis te hebben. Neemt u de tijd om na te gaan wat voor u van belang is en kom zo bij de juiste partij en beddenproduct.

Slaaploods.nl B.V.

Pluspunten
Goed geholpen nemen de tijd voor je ook telefonisch
Top Service!!
Dozen niet zo groot zijn verpakken met plastik ivm weersomstandigheden en de doos zelf met produkt misschien beter in vorm blijft
Lady
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ontvangst, advies, keuze. Uitstekend!
Levering exact volgens de afspraak.

Cees

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ziet er mooi uit en past goed over de matras.. Ben blij dat ik hey heb gekocht.

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Goede site, waar je makkelijk kunt zoeken in de producten. De kwaliteit lijkt meer dan goed.
Bij bestellen krijg je eenmalig een mail met dr indicatie van levering (b.v ergens eind volgende week). Uiteindelijk krijg je van Postnl inderdaad omstreeks die tijd een melding. Fijner is om in eerste instantie een globale tijdsindicatie te krijgen die vervolgens al snel concreet word gemaakt. Het bestel en lever proces staan bij slaaploods kompleet los van elkaar. Je besteld iets en daarna word en overgeleverd aan Postnl. Bij b.v. Beterbed, is het lever proces en bestel gelinked aan elkaar, je kunt bij bestellen van een product gelijk zien wat de verwachte leverdatum (incl. Backorde producten). Je kunt zelf vervolgens ook je leverdatum aangeven.. Het is dus 1 keten waar je inzit.

Het leveren van producten zoals matrassen/toppers die strak zijn opgerold hebben niet mijn voorkeur (snap dat dit voor levering noodzakelijk is, tenzij je een eigen bezorg dienst hebt)
Bertho

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
in goed overleg op de juiste datum bezorgd.
netjes ingepakt geleverd TOP....
ik weet geen verbeter punten alles top geregeld.
marja
Dinteloord

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
9.8
Eigenlijk niet....ben blij hoe ze zijn....houden zo
Sil
Antwerpen

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
ook al staat het niet in de lijst met matrassen, ze maken gewoon een matras naar mijn wensen.
ik wilde een koudschuim matras met 600 veren vanwege mijn gewicht, dat wel wat hoger is dan de gemiddelde persoon was het voor mij een hele puzzel.
maar hier werd ik zeer goed geholpen kan ik zeggen.
gewoon zo door gaan
P.J. v. Damme
Burgh-Haamstede

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Nieuwe matrasvernieuwer besteld, de grootte klopte precies zoals vermeld op de site. Duidelijke info, goede kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden.

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Goede matras & levering in prettig overleg.

Manja scholten

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Goede ervaring met de slaaploods, levering op tijd en goed vooraf mail ontvangen.