Website: https://www.slaaploods.nl
Adres: Nikkelstraat 10 4823AB
Plaats: Breda

Slaaploods.nl
Slaaploods, uw online leverancier voor alles op slaapgebied. Boxsprings, matrassen, toppers, lattenbodems, dekbedden, kussens en zelfs maatwerk matrassen. U zal merken dat onze matrassen, boxsprings en de rest van het uitgebreide assortiment van hoogwaardige kwaliteit zijn. Snelle levering, scherpe prijzen en de beste service zijn onze speerpunten!

Slaaploods.nl wenst u veel SLAAP en SHOP plezier!

Slaaploods bied u een ruim assortiment matrassen. Wanneer u een polyether matras, een nasa schuim, pocketveer of latex matras zoekt zal u nagenoeg altijd bij ons slagen. Wij hebben gemerkt dat iedere klant met een ander uitgangspunt shopt. Voor de aanschaf van een lekker bed, dit kan een goede boxspring zijn maar net zo goed alleen een nieuwe matras of bedbodem wordt er gekeken naar of kwaliteit of prijs of levertijd en of service. Natuurlijk staat het een niet los van het ander. Wij denken dan ook op al deze uitgangspunten de juiste vorm in huis te hebben. Neemt u de tijd om na te gaan wat voor u van belang is en kom zo bij de juiste partij en beddenproduct.

Slaaploods.nl B.V.