Website: https://www.sola-fabriekswinkel.nl/
Adres: Sacharovstraat 8 7575EA
Plaats: Oldenzaal
Telefoon: 0541-53 13 91

Sola Fabriekswinkel

Pluspunten
Niet
Jullie beloven vandaag besteld morgen in huis. Nergens stond geschreven houdt rekenning met de feestdagen. Dit moest een kado zijn voor iemand die de 2 januari zou vertrekken. Mijn levering kwam veels te laat binnen en ik
Moest er zelf achteraan de bezorging. Super jammer
Antwoord Sola Fabriekswinkel
Beste Maggie,

Wij begrijpen je teleurstelling! Toch even een korte uitleg: door de gebroken week vanwege kerst en oud en nieuw waren de leveringstijden anders dan normaal. Dit heeft te maken dat pakketvervoerders gewoonweg geen goederen afhalen/bezorgen. Wij hebben dit aangegeven in de orderbevestiging. Daarnaast hebben de pakketvervoerders (ook die van ons!) dit jaar landelijk zoveel pakketten te verwerken gekregen dat zij door gebrek aan capaciteit het next day delivery principe niet in alle gevallen konden waarmaken. Wij nemen graag onze verantwoordelijkheid, maar soms is het overmacht en kunnen we er ook echt niets aandoen. Nogmaals onze excuses! Online shoppen heeft veel voordelen maar het niet op tijd leveren in deze piekmomenten kan een (belangrijk) nadeel zijn.
Semedo
RotterdAm

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
snelle levering, uitstekend product (koekenpan zonder antiaanbaklaag).

D.C.M.
Schiedam

Pluspunten

Winkelmedewerker was lang aan het telefoneren.
Bij het online bestellen van 4 gebaksbordjes moet er €5,75 aan verzendkosten betaald worden.
Helaas kunnen de gebaksvorkjes niet in de winkel gekocht worden.
Jammer is het dat de vorkjes ook niet in de winkel besteld en afgehaald kunnen worden.
Antwoord Sola Fabriekswinkel
Beste Marjan,

Ik begrijp je teleurstelling maar het heeft wat meer uitleg nodig;

Door de vele verschillende onderdelen (meer dan 200 verschillende artikelen) is het niet mogelijk om deze losse items in onze fysieke winkels aan te bieden.

Vanwege logistieke redenen is het niet mogelijk om losse bestekitems, gratis, binnen de gestelde termijn van 24 uur te leveren in onze winkels, dit heeft in het verleden terecht (!) tot negatieve recensies van onze klanten geleid. Wij hebben daarom gekozen om deze items alleen via de webshop aan te bieden zodat wij de beloofde leveringstermijn aan onze klant kunnen nakomen. Wij informeren onze klanten daar duidelijk over door in onze webshop op product niveau duidelijk aan te geven dat dit een “web only” artikel betreft.
M
OBL

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
De Sola Fabriekswinkel heeft een prachtige site met mooie collectie, goeie aanbiedingen, de pannen die ik bestelde zien er mooi uit en ik verwacht goeie kwaliteit maar heb de pannen nog niet gebruikt (het is een cadeau). Kortom TOP !!
De levering was snel, maar de manier waarop geleverd is was veel minder fraai: bij een medebewoner van de straat een heel end verderop en ik had geen kennisgeving daarvan in mijn brievenbus liggen .. dat heeft natuurlijk weinig met Sola Fabriekswinkel te maken maar speelt wel mee ..
Reggy

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Snel , gewoon goed
Thijs

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Snelle levering,
telefonisch contact was prettig en loste mijn probleem op,
product voldoet aan de verwachtingen

henk
schiedam

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Overzichtelijke webwinkel
Goede producten

Kees