Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Al ruim 20.000 mensen ging jou voor en keerden terug van hun vakantie zoals je terug hoort te komen van je vakantie: geïnspireerd, helemaal opgeladen en totaal verrast.

srprs.me

Pluspunten
Leuk opgezet, tot het laatste moment spannend. ook de keuze uit de verschillende thema's is super leuk.
Joshua
Nuth

25/02/2017

Pluspunten
Ik heb echt een top tijd gehad tijdens m'n vakantie. Ik heb nieuwe mensen leren kennen en drie prachtige landen bezocht in een maand. Het is echt een onuitwisbare herinnering geworden. Samen met Wendy heb ik van te voren mijn wensen doorgenomen en de landen die ik bezocht heb konden niet beter matchen met wat ik voor ogen had.
Toen onverhoopt tijdens mijn trip een vlucht geannuleerd werd, stond het team klaar om me te helpen en te adviseren in wat ik het best kon doen. Helemaal top!
De drie hostels die voor mij geboekt waren, waren stuk voor stuk netjes, schoon en fijn. Alleen de mensen die ik daar trof waren keer op keer nogal op zichzelf, iets wat niet echt handig is als je solo reist. Ik snap heel goed dat het op afstand best moeilijk is om die inschatting te maken. Het heeft zeker geen afbreuk gedaan aan de rest van mijn trip.
Luuk

25/02/2017

Pluspunten
Alles was eigenlijk gewoon goed geregeld. Ons hotel was midden in het centrum, en het ontbijt was zo uitgebreid dat we 's middags geen lunch nodig hadden. We vlogen om 12:00 heen en om 20:00 terug, dus lekker veel tijd op de plek van bestemming. Ze hebben ons naar een heerlijk zonnige bestemming gestuurd, en we hadden mazzel dat we er allebei nog nooit geweest waren. Dit was niet onze eerste srprs.me, maar de vorige was net zo goed. (Toen hadden we zelfs een ligbad op de kamer).
Als je weggaat moet je nog toeristenbelasting betalen (dit is echt bijna geen geld, 6euro). Dat is op zich helemaal geen probleem maar wellicht handig om ergens te melden (zeker voor landen met een andere valuta: stel je geld is op).
Voor citytrips en andere korte reisjes is het misschien beter om vluchten te boeken die heel vroeg 's ochtends vertrekken zodat je nóg meer tijd op je bestemming hebt. (Onze vlucht had 1,5 uur vertraging en we waren uiteindelijk pas om een uur of 17:00 in het hotel. Jammer als je maar 4 dagen hebt).
Naomi

25/02/2017

Pluspunten
Superleuk concept...verrassingselement is geweldig!
Annemarie
Kaatsheuvel

25/02/2017

Pluspunten
Elke keer weer zijn wij verrast door de vriendelijke mensen die bij srprs.me werken en het persoonlijke contact (handgeschreven post!) waar zij elke keer weer voor zorgen. Omdat wij deze keer met een grote groep (15!) zouden afreizen naar het onbekende, was het de vraag of dit mogelijk was. Met één belletje met een vriendelijke werknemer was het duidelijk: geen probleem, wat voor wens je ook hebt, of met welk groepsaantal je ook wilt reizen: srprs.me regelt het voor je! En wat een topweekend hebben wij gehad. Top bestemming en het beste hostel waar wij ooit geweest zijn. Bedankt srprs.me!
Groninger Studentenkrant

24/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
HORST

24/02/2017

Pluspunten
Super persoonlijk. Er is gekeken naar de interesses van ons reisgezelschap. Er stond zelfs een verrassing klaar in het hotel met een persoonlijk bericht.
Ernst
Amstelveen

23/02/2017

Pluspunten
Super vriendelijke mensen. Goeie klantenservice. Erg attent, meedenkend.
Alice
Appelscha

23/02/2017

Pluspunten
Super goede reis gehad, ondanks vroege tijd (nl 05.00h @vliegveld zijn) waren we heel relaxed. We kwamen lekker vroeg aan en hadden een super hostel! Het hostel was wel centraal maar vanwege de grootte van de stad was dat ook maar relatief. Heerlijke dag was het en daarna lekker wild zijn gaan dansen bij de club van het hostel. Super veel locals maar nog meer internationals, goede muziek en de hele avond 50% korting! We hebben gedanst tot de zon op kwam of in ons geval de regen naar beneden viel...
Graag hadden we tips gekregen waar we leuk uit konden gaan of zelfs een resvering ergens op de gastenlijst.
Antwoord srprs.me
Supergaaf om te lezen Rosanne! Bedankt voor de waardevolle feedback :-)
Rosanne

22/02/2017

Pluspunten
Alles maar dan ook alles was perfect geregeld. Wij hebben het heel fijn gehad. Zelfs het weer werkte mee. 4 nachten in een prima hotel met alles naar wens. We gaan het zeker nog eens doen
mariaan
MILHEEZE