Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Al ruim 20.000 mensen ging jou voor en keerden terug van hun vakantie zoals je terug hoort te komen van je vakantie: geïnspireerd, helemaal opgeladen en totaal verrast.

srprs.me

Pluspunten
Zeer vriendelijk, zeer vlotte support en een super ploeg van mensen die je op de ideale bestemming brengen!
Matts
Oostduinkerke

15/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Lucie
Nijmegen

14/01/2017

Pluspunten
Spanning, leuke steden, toffe hostels,...
Eliene
Antwerpen

12/01/2017

Pluspunten
Betrokken bij onze wensen, denken goed mee
Reageren snel
Geen, zeer tevreden
Joni

12/01/2017

Pluspunten
Hartstikke leuke eerste ervaring met srprs.me gehad. Ik had geen stress, want de reis en de overnachting werden lekker voor me geregeld! Het was ook erg leuk om er op schiphol pas achter te komen waar ik heen ging, dat maakte het dan weer een beetje spannend.

09/01/2017

Pluspunten
Het bedrijf maakt vanaf het punt dat de je reis boekt, de reis een hele persoonlijke reis. Met een persoonlijke pagina, persoonlijke berichten en een reis die is aangepast aan jouw behoeftes. Dit maakt srpr.me een hele aparte en bijzondere ervaring.
Renee
Bergen op Zoom

04/01/2017

Pluspunten
Leuke ervaring! Hotel en reis goed geregeld!
Sanne
Made

03/01/2017

Pluspunten
Onze eerste SRPRS.ME reis geboekt. De spanning wordt mooi opgebouwd door de verschillende mailtjes die je krijgt en de persoonlijke benadering (kregen keurig een mailtje over de vervoerskeuze richting Schiphol en de gezondheidsopmerking in het boekingenveld). Het hotel voldeed prima aan de verwachtingen!

Al met al: onze eerste ervaring met SRPRS.ME zal niet de laatste zijn. De prijs-kwaliteit verhouding is prima en als we deze bestemming zelf geboekt zouden hebben waren we absoluut niet goedkoper uit geweest.
Bart
Waalwijk

03/01/2017

Pluspunten
De reis zelf is goed georganiseerd en ook is er gezorgd voor een goed hostel. De papieren waren ruim op tijd binnen en ze zorgen voor een persoonlijke 'touch' door een handgeschreven notitie. Op onverwachte situaties wordt adequaat en netjes gereageerd.
De temperatuur van de bestemming op een andere manier omschrijven. Nu is een week van tevoren het weer te controleren in Europa en dan is de kans groot dat je weet waar je heen gaat. En zo min mogelijk vliegen vanaf Eindhoven. Daar hebben ze maar een aantal vluchten per dag en zodra je op het vliegveld bent, weet je ook al waar je heen gaat aangezien je 2 uur van tevoren op het vliegveld aanwezig moet zijn.

31/12/2016

Pluspunten
Citytrip Valencia. Onze vliegtijden waren super gunstig en er wordt rekening gehouden met het vervoer waarmee je naar het vliegveld komt. De stad was super mooi, helaas heel veel pech gehad met het weer. Srprs.me heeft dit super opgelost door te bellen en tips te geven en daarnaast zijn wij goed door ze verwend. Bedankt en we gaan zeker nog een keertje met jullie mee.
We hebben op de heenreis iets te lang op schiphol zitten wachten, wat ons betreft mag de aankomsttijd op schiphol iets later zijn ;)
Femke en Babs
Etten-Leur