Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Al ruim 20.000 mensen ging jou voor en keerden terug van hun vakantie zoals je terug hoort te komen van je vakantie: geïnspireerd, helemaal opgeladen en totaal verrast.

srprs.me

Pluspunten
Snelle reacties op vragen
Specialere bestemming boeken
Tips voor bezienswaardigheden geven
Antwoord srprs.me
Bedankt voor je waardevolle feedback, Ingrit. We hopen binnenkort telefonisch contact met jou te hebben, omdat jouw ervaringen erg belangrijk voor ons zijn.

22/01/2017

Pluspunten
de voorpret is leuk en veel belovend, net als de recenties
zo gauw je op het vliegveld staat is suprise klaar. Wij hadden er meer van verwacht. Het is bijv. een kleine moeite om in het hotel nog wat aan te bieden of zo. Dit hadden de kinderen ook zelf voor ons kunnen regelen en ons droppen op het vliegveld met een enveloppe.
Antwoord srprs.me
Bedankt voor jullie kritische feedback. We beloven dat we vliegtickets en een hotel met ontbijt boeken en dat de bestemming een verrassing is. Natuurlijk is het jammer als jullie ook ter plaatse verrassingen hadden verwacht en dat niet gekregen hebben. Wij nemen jullie idee hierover zeker mee. Hopelijk hebben jullie ondanks dit wel fijne dagen gehad!

16/12/2016