Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Al ruim 20.000 mensen ging jou voor en keerden terug van hun vakantie zoals je terug hoort te komen van je vakantie: geïnspireerd, helemaal opgeladen en totaal verrast.

srprs.me

Pluspunten
Leuk concept, goed geïnformeerd
Prijs-kwaliteitverhouding kan beter
Antwoord srprs.me
Hoi Tristan, bedankt voor je review! We doen ons uiterste best om onze reizen tegen eerlijke prijzen aan te bieden. Wij hebben in jullie geval zelfs geld bijgelegd om een toffe reis te kunnen boeken. Jammer dat het hotel jullie is tegengevallen, jullie ervaringen nemen wij zeker mee! Bedankt hiervoor. Hopelijk tot een volgende srprs :-)
Tristan
Kinrooi

03/10/2016

Pluspunten
Service is prima, antwoorden vriendelijk en snel op berichten
Meer creativiteit, betere uitwerking van de thema's.
Ik had een prima budget afgegeven waarbinnen erg veel mogelijk was (thema was 'unusual accomodation') maar de uiteindelijke uitwerking ervan was verre van unusual.
Vanity

21/09/2016

Pluspunten
Vriendelijk personeel en was makkelijk te boeken
als je met een paspoort gaat vliegen, zorg dan ook dat je vraagt naar de naam die op het paspoort staat.
Bij mij was dat niet zo en moest ik een nieuw ticket kopen van € 160,- terwijl wij een broke vakantie hadden, dus mijn vakantie was dubbel zo duur.
Anita
Voorthuizen

21/09/2016

Pluspunten
Reis was goed geregeld. Goed hotel en prima vlucht
Bij surprise denk ik wel aan speciale plaatsen. Wij gingen naar Barcelona. Had het nog leuker gevonden als het sevilla, genua of een andere onbekendere stad was
Hi Tirza,

Bedankt voor je review en feedback! Fijn te horen dat alles goed geregeld was, hopelijk heb je alsnog wel heel erg genoten van je vakantie.In principe kan je met een srprs.trip overal in Europa terecht komen, deze keer had je Barcelona, maar een andere keer kan Sevilla, Genua of een andere onbekende maar toch toffe stad in Europa je bestemming zijn :) Je kunt bij je boeking ook altijd aangeven waar je liever niet heen gaat (of dat je dus liever naar een onbekendere stad gaat), hier houden we dan zeker rekening mee met het boeken.

Hopelijk kunnen we je een volgende keer alsnog verrassen met je bestemming!

Tirza

06/09/2016

Pluspunten
Leuk concept, goede service vooraf en leuke kaart.
Betere klantenservice, bij aangeven van ontevredenheid werd mijn vriend niet serieus genomen. Hij kreeg alleen een mailtje terug ' wat jammer dat je het zo hebt ervaren'. Ook stonden wij op de terugvlucht op stand-by ook hier werd niet echt op gereageerd.
Hi Lisette,

Bedankt voor je review en feedback! Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om een klacht of feedback af te wimpelen, alle berichten van onze reizigers nemen we serieus. Excuses als jullie dit zo ervaren hebben.

Ik zie dat je vriend met mijn collega Silvie heeft gemaild over de kwaliteit van het hotel, na deze feedback is dit gedeeld met de andere consultants en houden we dit hotel in de gaten qua kwaliteit. Als we twijfelen over een hotel (door bijvoorbeeld dit soort feedback) zullen we hem minder snel boeken, dus jullie feedback is juist alleen maar waardevol en we doen er zeker wat mee :)

Bij een volgende srprs.trip zullen we er zeker voor zorgen dat er een heerlijk ontbijt voor jullie klaar staat!

Bas van srprs.m
Lisette
Hengelo

31/08/2016

Pluspunten
De voorpret van het niet weten waar je naar toe gaat is geweldig. Communicatie gaat ook snel en soepel. De mogelijkheid aan te geven waar je niet naar toe wil was ook prima. We hadden een fantastische bestemming naar de oudste universiteitsstad van Europa.
Het op de site beloofde hotel in of vlakbij het bruisenden centrum van de stad, bleek een weliswaar goed hotel te zijn maar in een saaie congreswijk echt ver buiten het centrum. Dus iedere keer een taxi heen en terug moeten nemen. Ook bleken we niet ingecheckt op de terugvlucht terwijl van te voren werd aangegeven dat srps.me daar voor zorg zou dragen. We hebben tot het laatste moment in onzekerheid gezeten of we terug zouden komen met die vlucht. Niet relaxed.
Daarnaast zijn we naar een stad gestuurd waar 80% van de restaurantjes en winkels gesloten waren in augustus. De stad was echt geweldig maar de beleving zou veel leuker geweest zijn wanneer alles open was geweest.
Onprofessioneel zo weinig kennis over de gekozen bestemming. Na het aangeven van deze punten aan srprs.me krijg je de standaard response van ik hoor wat u zegt en 25 euro tegoed voor deze missers.
Hi Nicolette,

We vinden het oprecht vervelend te horen dat jullie alsnog zo'n gevoel aan jullie reis hebt overgehouden, dit is zeker nooit onze bedoeling. Ik zie dat mijn collega Suzanne contact met je heeft gehad over je klachten. We zullen nooit proberen een serieuze klacht af te wimpelen met een standaard response, ik lees dan ook dat Suzanne je oprecht geprobeerd heeft te helpen. En uiteraard zijn je klachten hier ook uitgebreid besproken.

We hopen in ieder geval dat we jullie bij een volgende srprs.trip alsnog een hele fijne ervaring kunnen bieden, want dat is waar srprs.me voor staat. Mochten jullie ons nog willen spreken, je kunt ons altijd bellen en onze deuren staan altijd voor jullie open :)

nicolette

28/08/2016

Pluspunten
Goed gelegen hotel. Goede bereikbaarheid. Leuke verrassende stad
Jammer dat onze kaart niet correspondeerde met de bestemming. Beetje slordig
Jinne

24/08/2016

Pluspunten
- het verrassingseffect is erg leuk om eens te ervaring
- fijn even alles uit handen te geven en dat alles voor je word geregeld.
- van te voren word er goed gecommuniceerd over je eventuele extra wensen
- aan de hand van mijn slechte ervaring, ben ik gebeld hierover en heb een cadeaubon van 50 euro gekregen voor mijn eventuele volgende reis.
prijs - kwaliteit verhouding, je betaalt veel meer voor een vlucht en hotel (800 euro voor 6 nachtjes, en drie vluchten) terwijl je deze zelf goedkoper kan regelen, je betaalt alleen voor een stoel en hand bagage en overnachtingen. Hotel was slecht, geen airco, s'avonds niemand achter de receptie, was soort van appartementencomplex, overlast van andere gasten.
Beide hotels slecht ontbijt, dit terwijl ik dit voor extra kosten heb moeten laten bij boeken. Kreeg koffie en sap en één broodje, wilde ik meer broodjes moest ik daar ter plekke WEER bij betalen.
Transfer laten bij boeken, slecht geregeld ter plekke niemand bij aankomst, extra wachten, en extreem onveilige rijstijl. Chauffeur zat op zijn eigen mobiel, (werk)mobiel en tomtom TIJDENS het rijden. Waar in NL een chauffeur word ontslagen voor zoiets is dat daar blijkbaar normaal. Kortom niet waard om extra geld voor te moeten betalen gezien wat je er voor krijgt.
Leusden

08/08/2016

Pluspunten
Mooi hostel!
We moesten om zeven uur 's ochtends op Eindhoven Airport zijn en kwamen vanuit Delft. We moesten dus of een hotel de nacht van tevoren boeken in Eindhoven en dan de taxi nemen of een lift regelen, want het OV doet nog niet zoveel zo vroeg. Uiteindelijk heeft mijn vriend ons dus anderhalf uur heen moet brengen en daarna alleen nog anderhalf uur terug moeten rijden. Vonden we niet zo fijn. Dus graag de volgende keer wel naar haalbare vliegtijden kijken met het OV!
Isabelle
Delft

01/08/2016

Pluspunten
Leuk concept.
Nauwkeuriger werken en excuus aanbieden als iets niet goed gaat.
Hi Maria,

Vervelend te horen dat er iets mis was gegaan bij het versturen van je kraskaart, nogmaals ons excuus hiervoor. We hopen dat je ondanks alles alsnog wel hebt genoten van je roadtrip en bestemming!

Bedankt voor je feedback, aangezien de verrassing van je bestemming bij srprs.me heel belangrijk is gaan we hier voortaan nog nauwkeuriger mee om zodat dit niet nog eens kan gebeuren.

Maria
Zoetermeer