Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Al ruim 20.000 mensen ging jou voor en keerden terug van hun vakantie zoals je terug hoort te komen van je vakantie: geïnspireerd, helemaal opgeladen en totaal verrast.

srprs.me

Pluspunten
Leuk opgezet, tot het laatste moment spannend. ook de keuze uit de verschillende thema's is super leuk.
Joshua
Nuth

25/02/2017

Pluspunten
Super toffe ervaring
Veel mensen naar zelfde bestemming in zelfde periode
Antwoord srprs.me
Bedankt voor de mooie review Margot! We doen ons best zoveel mogelijk verschillende bestemmingen te boeken en zullen hier nog scherper op zijn.
Margot lambrechts
Rome

18/02/2017

Pluspunten
Uniek bedrijf! Persoonlijk! Professioneel! Tof!
Gezien we voor 1 nacht gingen partyen in een andere stad, en niet wisten waar we naartoe gingen, was het misschien handig geweest om een klein boekje of a4tje mee te geven met routebeschrijving of leuke plekken om te eten/drinken.
Antwoord srprs.me
Bedankt voor de mooie review en nuttige feedback. Nemen we mee!
Noor

08/02/2017

Pluspunten
Heeel leuk concept, lekker goedkoop, goed contact en alles helemaal duidelijk
Vanaf dat je op het vliegveld staat, word je wel helemaal aan je lot over gelaten. Ook fijn, zo kan je lekker je eigen ding doen alleen mss leuk als er standaard tips zijn voor alle reizen. Geen musts, maar tips en dan vooral de local dingetjes!
Antwoord srprs.me
Bedankt voor het aandragen van verbeterpunten! Hier zijn we zeker over na aan het denken.

20/01/2017

Pluspunten
Zeer goed geregeld!
Geen klachten
Misschien ook leuk om een informatiebrochure erbij te doen of waar we terecht kunnen om die informatie te krijgen van de stad.
Antwoord srprs.me
Hi Lotte! Die feedback horen we vaker en we zijn zeker aan het nadenken hoe we op een leuke manier wat praktische informatie kunnen verstrekken aan onze reizigers :-)
Lotte Picard

18/01/2017

Pluspunten
Er duidelijk! Super goed geregeld, ik ben twee keer oo vakantie geweest en alle twee was alles helemaal in orde. Schone accomondaties en tickets was niets mis mee.
Ik had de eerste trip 1 klein probleem, we waren met 4 personen en de boeking in het hotel was voor 3. Na 1x bellen was alles gelijk prima geregeld! Srprs.me was erg behulpzaam en mijn vertrouwen was niet veranderd. Ik zou zo nog wel een paar keer alles willen laten regelen!
Antwoord srprs.me
Mooi om te lezen Phyllis, dankjewel!
Phyllis
Barendrecht

17/01/2017

Pluspunten
Verrassend. Goed gereld en de mailtjes/brief zijn persoonlijk gericht. Hostels van goede kwaliteit en makkelijk te bereiken.
Vliegtijden zoveel mogelijk in de ochtend vertrek en avond terug. Heb je meer aan je dag. Blijf locaties zoeken die verrassend zijn en niet teveel in de buurt (bijvoorbeeld niet naar België of Duitsland)
Antwoord srprs.me
Hé Laura, bedankt voor je review! We proberen altijd zo gunstig mogelijke vliegtijden te boeken, maar vinden de bestemming minstens zo belangrijk. We kunnen ons voorstellen dat je wat meer tijd had willen hebben in deze toffe stad en hopen dat je er zoveel mogelijk uit hebt kunnen halen en er met fijne herinneringen op terugkijkt.
Laura
Hollandscheveld

16/01/2017

Pluspunten
- Hotel was helemaal top
- Stad die we bezochten was erg leuk
- Envelop met informatie kwam 3 weken voor vertrek al aan. Dan is het surprise gevoel wel een beetje weg (ook al weet je niets. Het voelt toch raar om tegen mensen te zeggen "ik hoor het pas op Schiphol", terwijl je eigenlijk al 3 weken iets hebt liggen thuis waar informatie in staat). Van mij mogen die dingen wel iets later opgestuurd worden.
- Een klein beetje informatie geven over de stad waar je heen gaat is wellicht wel leuk. Al is het maar taal/munteenheid/klein stukje cultuur. Er hoeven geen reisgidsen gemaakt te worden, de meeste dingen ontdek je gaandeweg wel.. Maar een klein beetje beknopte informatie geven kan geen kwaad.
Antwoord srprs.me
Bedankt voor je waardevolle feedback, Sylvia!

Helaas weten we door voorgaande jaren dat de post er in december zo lang over kan doen, dat het niet lukt om de kraskaarten op tijd bij onze reizigers te krijgen. Ook afgelopen december hebben veel poststukken er twee weken over gedaan om bezorgd te worden. We vinden het zó belangrijk dat de kraskaart op tijd ontvangen wordt, dat we er in de decembermaand voor kiezen de post drie weken van tevoren te verzenden. In dit geval is het jammer te horen dat de postbode jouw envelop wél direct heeft bezorgd en snappen we dat dit te vroeg is geweest.

We horen vaker dat sommigen van onze reizigers het prettig vinden wat praktische informatie te ontvangen van ons. Hier denk wij zeker over na!
Sylvia
Haarlem

12/01/2017

Pluspunten
Spanning, leuke steden, toffe hostels,...
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Eliene
Antwerpen

12/01/2017

Pluspunten
De reis zelf is goed georganiseerd en ook is er gezorgd voor een goed hostel. De papieren waren ruim op tijd binnen en ze zorgen voor een persoonlijke 'touch' door een handgeschreven notitie. Op onverwachte situaties wordt adequaat en netjes gereageerd.
De temperatuur van de bestemming op een andere manier omschrijven. Nu is een week van tevoren het weer te controleren in Europa en dan is de kans groot dat je weet waar je heen gaat. En zo min mogelijk vliegen vanaf Eindhoven. Daar hebben ze maar een aantal vluchten per dag en zodra je op het vliegveld bent, weet je ook al waar je heen gaat aangezien je 2 uur van tevoren op het vliegveld aanwezig moet zijn.
Antwoord srprs.me
Bedankt voor je feedback, Selma! De truc is natuurlijk om zolang mogelijk vol te houden en niet te zoeken naar temperaturen in Europa ;-) We snappen dat dat lastig kan zijn hoor! Wat de vluchten vanaf Eindhoven betreft; de ene dag gaan er meer verschillende vluchten dan de andere dag. We hopen dat de bestemming een verrassing kan blijven tot aan het krasmoment, door niet stiekem op de borden te kijken. We hopen dat je een mooi weekend gehad hebt en leuke herinneringen hebt gemaakt!

31/12/2016