Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Al ruim 20.000 mensen ging jou voor en keerden terug van hun vakantie zoals je terug hoort te komen van je vakantie: geïnspireerd, helemaal opgeladen en totaal verrast.

srprs.me

Pluspunten
Spanning, leuke steden, toffe hostels,...
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Eliene
Antwerpen

12/01/2017

Pluspunten
De reis zelf is goed georganiseerd en ook is er gezorgd voor een goed hostel. De papieren waren ruim op tijd binnen en ze zorgen voor een persoonlijke 'touch' door een handgeschreven notitie. Op onverwachte situaties wordt adequaat en netjes gereageerd.
De temperatuur van de bestemming op een andere manier omschrijven. Nu is een week van tevoren het weer te controleren in Europa en dan is de kans groot dat je weet waar je heen gaat. En zo min mogelijk vliegen vanaf Eindhoven. Daar hebben ze maar een aantal vluchten per dag en zodra je op het vliegveld bent, weet je ook al waar je heen gaat aangezien je 2 uur van tevoren op het vliegveld aanwezig moet zijn.

31/12/2016

Pluspunten
Fijne reistijden
Goed hostel
Bij aankomst tips om te gaan doen?
(Je hebt van te voren immers niet kunnen gaan zoeken wat je op je bestemming kunt gaan doen..)
Antwoord srprs.me
Bedankt voor de mooie review! We horen jullie feedback vaker en zullen jullie punt hierover ook zeker meenemen.
Eliza en Sander

28/12/2016

Pluspunten
Het is een erg vriendelijk en enthousiast bedrijf. De benadering is heel persoonlijk. Toen mijn reis door vervelende omstandigheden mogelijk verzet moest worden, kreeg ik een bos bloemen van srprs.me opgestuurd. De reis ging naar een bestemming die we normaal niet zo snel zouden kiezen, maar die uiteindelijk heel leuk bleek te zijn! Het hotel dat door srprs.me was geboekt was erg goed.
Wij gingen op reis met het thema "Broke", omdat wij niet heel veel te besteden hadden. De stad waar we heen gingen was echter erg duur, dit vonden wij niet zo goed bij het thema "Broke" passen.
Antwoord srprs.me
Bedankt voor je mooie beoordeling Amanda! We proberen zoveel mogelijk te letten op bestemmingen die voor ieder budget leuk zijn, wanneer we een Broke reis boeken. Jouw bestemming vinden we hier net bij passen, omdat je hier ook de keuze hebt wat minder uit te geven. Maar we houden er zeker rekening mee en sluiten daarom de ├ęcht dure steden bij dit thema uit.
Amanda
Leiden

22/12/2016

Pluspunten
Echt een aanrader voor als je niet kan kiezen en het je eigenlijk ook niet veel uitmaakt waar je heen gaat. Houden goed contact met je bellen je op als ze niet aan al je wensen kunnen voldoen. Goede vliegtijden en locatie in de City!
kan ik zo 1 2 3 niet bedenken
Antwoord srprs.me
Dankjewel Margo! Ee 7 is mooi, maar we streven er natuurlijk naar om jou zo'n toffe ervaring te geven dat het een 10 waard is :-) Mocht je feedback hebben hoe wij een volgende reis voor jou nog mooier kunnen maken, dan staan wij hier zeker voor open!
Margo van de Ven
Oirschot

11/12/2016

Pluspunten
Je komt echt zeker op een bestemming waarvan je het niet zag aankomen! Heel vet, en de spanning blijft er lang in.
Ik had 5 dagen gedaan maar vloog beide keren rond 3 uur dus in totaal 3 volle dagen daar ipv 5, wou bijna nog bijboeken
Antwoord srprs.me
Wat jammer dat je zoveel tijd kwijt bent geweest aan reizen. Helaas is dat het risico bij een broke reis, maar we zetten ons altijd 100% in om binnen het budget zo gunstig mogelijke vluchten te boeken. Tof dat je zo verrast was door de bestemming!
Sophie

08/12/2016

Pluspunten
fantastisch dat alles goed geregeld is! het is en blijft spannend of alles goed geregeld is (je hebt zelf immers nergens bewijs of papieren van).
de transfer erbij regelen, scheelt een hoop uitzoek werk. zeker voor mensen die wat minder goed zijn in vreemde talen (zoals Engels)
Antwoord srprs.me
Leuk dat je zo'n mooie ervaring hebt, Paula! Jouw feedback nemen wij mee, bedankt!
Paula
Woerden

28/11/2016

Pluspunten
Snelle service.
Ik heb te weinig ervaring om hier iets over te zeggen.
Narrelle
Den bosch

20/11/2016

Pluspunten
Snelle service & alles goed geregeld!!
Nvt
Antwoord srprs.me
Super om te lezen, bedankt!
Sharona & Maria
Elburg

05/11/2016

Pluspunten
Erg goede communicatie en alles top geregeld!
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Antwoord srprs.me
Bedankt voor de mooie beoordeling, Sterre!
Sterre
Oostzaan