Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Geef het onbekende een plek in je agenda en ga op citytrip met je bestemming als verrassing. Pak je reisgids, knip er confetti van en laat je overspoelen met spontane reismomentjes. Zo wordt elke ontdekking een wauw-moment. Op deze pagina vind je de unieke ervaringen van duizenden reizigers die het avontuur hebben omarmd en met srprs.me op reis zijn geweest. Naast bureaustoelen-races tijdens onze pauzes werken we elke dag keihard om echt een goed product en een top service te leveren, wat we hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen

Pluspunten
super beleving, zeker voor herhaling vatbaar

Annelore atbothino
Avelgem

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Alles was zeer goed geregeld. Mooie hostel waarbij we zelfs een priv├ękamer kregen en ontbijt.
Leuke bestemming.

Sara
Diksmuide

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
steeds bereikbaar via chat
altijd paraat om op mijn vragen te beantwoorden
alles is geheim gebleven voor mijn beste vriendin
ze hadden voor een TOP hostel geregeld
als je mobiel op de site gaat en je doet even iets anders met je gsm is het gesprek met iemand van SPRSME afgelopen, best lastig als ze geantwoord hebben en je dan je gesprek terug opnieuw moet beginnen, omdat je dit niet gelezen hebt
Tilleman Yent'l

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Zeer goede hotelkeuze
Originele bestemming, iets waar je zelf niet zou opkomen
Postkaartje achteraf was super leuk!
Heel persoonlijk
In het terugkomen was het niet helemaal duidelijk om hoe laat we in de luchthaven moesten zijn en of we al ingecheckt waren
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Yes, wat tof dat we je hebben kunnen verrassen met een onverwachte bestemming en dat onze persoonlijke aanpak zo goed in smaak viel!

Oei, dat was niet helemaal de bedoeling. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren hoe laat je weer op het vliegveld moet zijn. We gaan hier zeker even naar kijken! Dankjewel voor de feedback :)

Jolien
Belgi├ź

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
heel erg leuke ervaring, ze hebben rekening gehouden met al onze vragen. Klantendienst is heel erg vlot bereikbaar en ze reageren duidelijk en goed. Leuke vakantie!
Misschien toch iets voorzien van wat er ter plekke allemaal mogelijk is. Wij hebben nu wel wat tijd verloren tijdens onze vakantie met op te zoeken wat de bezienswaardigheden zijn. Misschien een top 10 van bezienswaardigheden of activiteiten voorzien bij het starterspakket? Dat je toch je eerste dag al kan invullen.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Wat leuk om te horen dat jullie zo'n leuke srprs.ervaring hebben gehad Loes!

We kiezen er nu bewust voor om geen tips en bezienswaardigheden mee te geven, omdat we graag willen stimuleren dat jij op de bestemming lekker doet wat jij wilt in plaats van lijstjes af te werken. Locals hebben daarnaast ook vaak de echt leuke tips of de reizigers die je ontmoet op je bestemming. Maar we nemen jullie feedback zeker mee :)

Zien we jullie snel weer voor een volgende trip?

Loes

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Leuke, persoonlijke communicatie met handgeschreven postkaartjes. Alles tot in de puntjes geregeld!
Het zou leuk geweest zijn als er ook een bezienswaardigheid of iets gelijkaardig voorzien was op het tussenpunt van de road trip, dus een meer concreet adres als rijrichting.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Thanks voor de mooie review Thomas, dat zien wij graag! Wat fijn dat jullie terugkijken op zo'n toffe tot in de puntjes geregelde srprs.experience :)

De feedback over de rijrichting nemen we zeker mee, dit kan inderdaad een leuk idee zijn!

Tot een volgende keer!

Thomas
Nijmegen

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Leuk dat er achteraf ook een kaartje in de bus zit :)
De info wordt voldoende op tijd meegedeeld/ in de bus.
Wanneer ik vragen had, werden deze onmiddellijk beantwoord.
Nog iets uitgebreider zijn over wat wel/ niet.
vb.: handdoeken beschikbaar of niet?
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Hi Celine, dankjewel voor je review!

We nemen je feedback over de informatie zeker mee! Onze customer service staat altijd klaar om dit soort vragen te beantwoorden, maar we snappen ook dat het fijn is als dit misschien via de mail wordt medegedeeld :slightly_smiling_face:

Zien we jullie nog een keer terug voor een volgende srprs.trip?

Celine
Kortrijk

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Communicatie over hoe, wat, waar etc. was tevoren perfect. Het prikkelende onze nieuwsgierigheid. Eenmaal de bestemming (op Schiphol open gekrast) bekend, kregen we eigenlijk pwr omgaande een mail met alle gegevens over heen en terug weg en verblijf voucher! Perfect! Als verrassing was ontbijt geregeld!
De weersvoorspelling klopte niet echt, gelukkig! Maar, ja daar kondnze niet echt wat aan doen (denk ik)
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Super om te horen dat jullie zo'n toffe srprs.ervaring hebben gehad en we jullie nog een beetje extra hebben kunnen verrassen met het ontbijt!

Het weer hebben wij nog steeds niet in de hand ;) En je weet wat ze zeggen; niets zo veranderlijk als het weer. Onze supplier van het weerbericht zit er soms jammer genoeg wel eens naast, maar gelukkig viel het in jullie geval gunstig uit!

Tot snel?

Anne van srprs.me

PS die foto ziet er echt heel goed uit, nu hebben wij ook zin in hapjes en drankjes ;)
Mieke

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Controle loslaten is zeer moeilijk voor mij. Srprs.me hielp me grenzen te verleggen!
Spijtig dat er niemand van srprs.me rondloopt op de luchthaven om eventueel de echte kraskaart te geven of iets met de code te kunnen doen. Nu konden we eigenlijk al een week op voorhand de bestemming weten?
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Hi Klara, wat tof dat je door ons de controle een beetje hebt durven loslaten en je je grenzen hebt weten te verleggen!

Wie weet lopen we inderdaad in de toekomst wel rond op Schiphol als extra support. We sturen de kraskaarten nu ruim op tijd, zodat je zeker weet dat je de kraskaart op tijd hebt. Wel hebben we ingebouwd dat je de bestemming pas een paar uur voor vertrek kan onthullen (al had je wel de zwarte envelop open kunnen maken, maar dat is toch minder leuk). Het zou inderdaad jammer zijn als je de bestemming al een week op voorhand weet :)

Zien we jullie weer een keertje terug voor een volgende srprs.trip?

Klara
Ottenburg

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
communicatie goed
bij vragen direct actie
er kwam geen mail betr. het hotel waar we naar toe moesten
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Thanks voor de mooie review Janny! Wat vervelend dat de mail niet automatisch werd verstuurd naar jullie mail na het unlocken, gelukkig konden we dit snel handmatig even voor jullie in orde brengen :)

Hopelijk zien we jullie snel weer voor een volgende srprs.trip!

Janny
Beilen