Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Op deze pagina zie je de reviews en ervaringen van duizenden reizigers die al met ons op reis zijn geweest. Een goed product leveren en een top service leveren is waar wij voor staan en hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen

Pluspunten
Leuke bestemmingen en helemaal volgens onze wens
Wij vonden het erg jammer dat toen wij gingen onze bestemming al bekend was terwijl we net pas de rijrichting hadden onthuld! Erg teleurstellend
Meike van Dommelen
Helmond

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Persoonlijk gemaakt
Bij roadtrip Mischien dat srprs.me een tussen stop kan zeggen! Zeker als je lange in de auto zit! Heb natuurlijk zelf op leuke plekken gestop maar er zijn dorpen die wij niet kennen en Mischien iT special heeft om dat de zien
Thiraphat
Boxtel

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Na dat we vol in spanning onze bestemming hadden onthuld en we klaar stonden om het vliegveld in te stappen werd onze vlucht gecanceld. Marloes en ik waren helemaal van de kaart maar gelukkig waren er medewerkers van spes.me op Schiphol die ons fantastisch geholpen hebben. We hebben voor de dag erna meteen een vlucht geboekt en zijn vol enthousiasme op reis gegaan en hebben een geweldige week gehad vol avonturen en verassingen die we samen met bas (een kartonnen bord dat we stiekem van srprs.me hebben gestolen :P) overal mee naar toe namen.

Mees Mars

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Er is goed geluisterd naar mijn wensen.

Mariska
Nijmegen

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Wij gingen voor de tweede keer op Broke vakantie en werden weer ontzettend positief verrast! Bestemming was superleuk en tegen een kleine bijbetaling was het geen probleem om een priv├ękamer te krijgen in ons hostel. De service is super goed en de communicatie met srprs.me is enorm snel. Bovendien is het heerlijk om voor je vakantie niets zelf te hoeven regelen! Ik zou het echt aan iedereen aanbevelen.

Pam

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
origineel concept en goed uitgevoerd. Alle informatie over je reis krijg je op tijd aangeleverd.
Heeft een stad meerdere vliegvelden is dat verstandig erbij te vermelden. want heb je overenthousiaste mutsen zoals wij, dan heb je een grote kans dat ze bij het verkeerde vliegveld staan.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Hoi Eva, goed punt! We zullen dit zeker meenemen voor volgende trips. Hopelijk waren jullie op tijd op de luchthaven en is alles toch nog goed gekomen.
Eva

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Een vakantie zonder zorgen en helemaal goed geregeld!
Het enige minpunt voor onze vakantie: we gingen naar een shophoofdstad en vlogen met slechts 15 kg bagage. Dat wringt ;)
Myrthe

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Erg leuke bestemming met een prima hotel
Alles was goed geregeld. De informatie vooraf was erg duidelijk.
Eline

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Leuk initiatief en over goede uitvoering. Duidelijk overzicht van de reizen en wat deze inhouden. Communicatie voor bekendmaking is goed zonder enige hints over de bestemming.
Hulp per telefoon is goed en erg vriendelijk.
Communicatie na bekendmaking van bestemming. Voornamelijk wat betreft transfers en afstanden.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Hi Joyce, super om te lezen dat je zo positief over ons bent. Jouw feedback zullen we zeker meenemen, dank je wel!
Joyce

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
Het was super, de spanning en niet wetende waar je naartoe gaat en dat voor onze Honeymoon!
Het wordt heel persoonlijk gemaakt door de geschreven briefjes overal bij. Zelfs in het hotel lag een briefje met wat lekkers toen we aankwamen.
Alles was goed geregeld want het is natuurlijk wel afwachten omdat je helemaal niks weet.
We zaten helemaal in onze Honeymoon bubbel en het resort en locatie maakte het helemaal af! We hadden zelf hier nooit voor gekozen omdat we er niet eens van hadden gehoord. Het is er zo romantisch en zo mooi dat we zelfs denken dat dit niet meer te overtreffen valt! Het team van srprs.me. heeft het fantastisch gedaan! Een reis om nooit meer te vergeten!
Ons hotel had wel een kinderbadje maar er was niet veel te doen voor onze kleine man.
Nadieh
Haelen