Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Op deze pagina zie je de reviews en ervaringen van duizenden reizigers die al met ons op reis zijn geweest. Een goed product leveren en een top service leveren is waar wij voor staan en hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen

Pluspunten
Top service en super klantvriendelijk. Zorgen voor geweldige ervaringen!

Joyce
Eibergen

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Goede service, ze zorgen voor een mooi en goed verblijf.
Kijken naar onze wensen Leuke verassing!
Femke

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
duidelijk en enthousiast

Angelique
Kampen

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Goeie communicatie, city trip ook goed geregeld!

Kapelle

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Wij houden van spontane tripjes en vooral nieuwe dingen ontdekken. Op Schiphol er pas achter komen waar je naartoe zou vliegen lag dan ook helemaal in ons straatje. Vanaf het moment van boeken tot aan de reis krijg je af en toe mailtjes/gepersonaliseerde post van srprs.me waardoor de spanning lekker wordt opgebouwd. We hebben onszelf 3 maanden lang gek gemaakt met allerlei theorieën waar we terecht zouden kunnen komen. Maar onze uiteindelijke bestemming (eerst stad en daarna strand) was echt meant to be! Wij zijn instant verliefd geworden op de stad en omgeving. Ook waren beide hotels gelegen op een super locatie. Het weer was ook perfect, mede dankzij de zonnedansjes die srprs.me voor ons heeft gedaan. Helaas wel wat pech met de terugvlucht (24 uur later dan gepland op Schiphol), maar dat valt in het niets met de geweldige vakantie die we hebben beleefd! We kunnen niet wachten op onze volgende srprs trip :)

Dinah en Mariëlla

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Prima hotel, zowel de locatie als het ontbijt en faciliteiten waren goed. Station en centrum op loopafstand.
Als je het weerbericht krijgt wordt het pas echt spannend.
Iets meer voorlichting over de mogelijke vertrektijden.
Els
Nuenen

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Pluspunten
Omdat ik een week voor mij reis heb geboekt had ik vragen over de bagage afmetingen voor ik alle informatie had gekregen.mar hier kreeg is zo goed als meteen duidelijk antwoord op.
Ze zijn duidelijk geen boekingen voor volgende de week te krijgen maar alles was goeditie en op tijd geregeld dus dit is eigelijk geen min punt
Katja

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Pluspunten
Leuke bestemming
Aan voorkeur/wensen wordt goed gedacht
Ga zo door!

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Pluspunten
vaak een update en/of contact over de komende reis, chatten met een vraag verliep heel vlot en efficiënt. De informatie klopte helemaal.
voor mij persoonlijk een minder-sterren-hotel dat rustiger ligt!
Lucie
Leiden

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Hier een Citytrip geboekt. Een verrassende bestemming die we zelf nooit zouden hebben gekozen. Super goed hotel, prachtige locatie en mooie stad. Absoluut een aanrader om een keer te boeken.
Verder was alles goed geregeld, communiceren ze goed en duidelijk en staan ze altijd klaar voor je. Vragen worden ook snel en goed beantwoord. Twijfel je? Gewoon doen... zelfs voor een control freak een absolute aanrader!!
Eigenlijk niets.
Tanja