Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Geef het onbekende een plek in je agenda en ga op citytrip met je bestemming als verrassing. Pak je reisgids, knip er confetti van en laat je overspoelen met spontane reismomentjes. Zo wordt elke ontdekking een wauw-moment. Op deze pagina vind je de unieke ervaringen van duizenden reizigers die het avontuur hebben omarmd en met srprs.me op reis zijn geweest. Naast bureaustoelen-races tijdens onze pauzes werken we elke dag keihard om echt een goed product en een top service te leveren, wat we hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen

Pluspunten
Twee keer met srprs.me weggeweest en twee keer heel erg leuk verrast! Echt aan te raden als je openstaat voor de uitdaging van het niet weten waar je terrecht komt.

Myrna

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Super concept. Leuke spanningsopbouw. Goede locatie en leuk hotel, in het centrum en toch rustig.
Ik heb genoten van een citytrip in Madrid. Go with the flow. Super!
Terugvlucht vertraagd maar niemand die de reizigers degelijk informeert. Misschien toch beter een andere vliegtuigmaatschappij gebruiken?
Cindy
Hamme

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Ik deed deze citytrip met mijn 18jarige dochter. De bestemming Sofia was mooi en verrassend. Heel goed hotel en zeer gunstig gelegen.
Boardingpasses waren van slechte kwaliteit waardoor wij alsnog aan de incheckbalie moesten aanschuiven. Onze heenvlucht was vrij laat. Daar toegekomen om 20u30 waardoor wij van onze 1ste dag niet veel gehad hebben. En de terugvlucht was ook al ‘s middags. Eigenlijk hebben we maar 1 dag gehad om de stad te verkennen.
Sylvie
Glabbeek

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Leuk verrassingsreisje naar Bologna. Spanning word goed opgebouwd. Alles was goed geregeld, goede vluchttijden (heenreis had iets vroeger gekund) en een net hotel dichtbij het centrum. We hadden geen ontbijt besteld, maar dit zat er toch bij (extra verrassing). Er werd ons van te voren een transfer aangeboden van vliegveld naar hotel, dit vonden we aan de dure kant, dus geen gebruik van gemaakt. Via een shuttlebus was er een goede verbinding naar station waar ons hotel 100 m vandaan lag.

Het reisje heeft aan onze verwachtingen voldaan.
Als sprs me al van te voren voor je inchecked (wat bij ons het geval was, tickets al in zwarte envelop) is het niet nodig om al 2 uur van te voren op het vliegveld te zijn, hier zou rekening mee gehouden kunnen worden bij het aangeven van de aanwezige tijd op desbetreffende vliegveld.
Jill

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Leuk concept...moesten om 07u30 op de luchthaven zijn. Het krassen was super spannend en we waren super enthousiast! Vlotte verbinding, leuk hotel midden het stadscentrum. We hebben een leuke citytrip gedaan...de ontdekking van de stad neem je er met plezier erbij! Voor herhaling vatbaar...

Sofie

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Niks
Op het vliegveld bleek onze vlucht geannuleerd te zijn. Klantenservice zeer slecht en niet behulpzaam. Dat de vlucht geannuleerd was bleek allang bekend niet te zijn. We zijn niet geïnformeerd. Maar wel erg ver gereisd. Alternatief werd gezocht maar konden ze niet bieden. We wilden ons geld terug. Toen werd er voorgesteld het op onze eigen annuleringsverzekering te gooien?? Algemene voorwaarden kende onze klantenservice medewerker Björn voor geen meter. Hier stond in dat we het terug moesten kregen. Uiteindelijk kon die er niet meer omheen. Maargoed toen waren we al zeker 2 uur aan het bellen. Reis- en parkeerkosten proberen we nog te claimen. Maar ik gok dat we dit geld kwijt zijn. Samengevat, geen vakantie meer ons en zeer teleurgesteld.
Nicole
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Na een telefoontje met de organisatie werd mij duidelijk wat de keuzes waren voor mij. Ik wilde namelijk een week later al op pad, gelukkig was dit mogelijk!

Matthea
Zwolle

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
We hadden deze srprs.me cadeau gekregen en het was erg verrassend. Nadat je het weerbericht ontvangt wordt je nog nieuwsgieriger. Op het vliegveld kregen we te horen waar we naar toe gingen. We konden ons toen nog even verdiepen in deze plaats en hoe we het beste van vliegveld naar ons hotel konden komen. We hebben een goede vlucht gehad en een super hotel op een prima locatie. Ook gunstige vliegtijden: heenweg rond 7.00 uur 's morgens en terugweg rond 20.00 uur. Dus volop kunnen genieten van de 4 dagen.
Het is erg leuk om op deze manier een paar dagen er tussenuit te gaan.
Het enige wat ik kan bedenken is dat als je zelf iets zou uitzoeken je waarschijnlijk een stukje goedkoper er tussenuit kunt gaan. Maar hun moeten er natuurlijk ook wat aan verdienen en je hebt er zelf geen werk mee en het blijft spannend waar de reis naar toe gaat.
jans

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Leuk concept. Sterke opbouw van spanning en verwachting. Website goed uitgewerkt
Eenmaal op de locatie aangekomen was er geen informatie beschikbaar. Als je naar een bestemming wordt gestuurd die je op voorhand niet kent, zou het leuk zijn een lijst met aanbevolen activiteiten te krijgen of dingen die je kan doen binnen een bepaalde straal. Dit was niet het geval waardoor we nogal aan ons lot overgelaten waren en het zijn prijs niet waard leek. Een hotel boeken kan iedereen.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Hi Anne, wat leuk om te horen dat je zo te spreken bent over ons concept en de opbouw van de spanning naar de trip toe.

Dankjewel voor je feedback over informatie die je graag van ons had ontvangen op locatie. We willen absoluut niet dat je aan je lot voelt overgelaten. Wij kiezen er nu bewust voor om geen tips mee te sturen, zodat je je roadtrip helemaal kan invullen zoals dat jij dat wilt en er lekker onbevangen in kan stappen. Je kan eventueel altijd om tips vragen bij je accommodatie (eerlijk, zij hebben de allerbeste tips en weten vaak nog beter wat er te doen is). We nemen je feedback zeker mee en misschien passen we dit in de toekomst nog aan :)

Groetjes,
Anne van srprs.me

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Solo Together. Leuk concept. In een toffe, propere hostel overnacht. Vluchten waren correct. Leuke groep, fijn dat er een mix was tussen mannen en vrouwen. Ook fijn dat we allemaal van ongeveer dezelfde leeftijd waren.
- Het weerbericht is nooit zichtbaar geworden voor mij.
- De luchthaven was heel ver van mijn woonplaats, en zeker niet diegene die in het centrum tussen ieders woonplaats ligt.
- Sinds de vernieuwing van de website loopt er hier en daar nog iets mis; spijtig dat dit niet uitgebreider op voorhand werd getest.
- Sinds de vernieuwing zijn de thema's verdwenen en dat vind ik zeer jammer. Je kan nog wel zelf je thema samenstellen maar ik vind dit moeilijker om data te vergelijken.

Gepubliceerd op: 27/05/2018