Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Op deze pagina zie je de reviews en ervaringen van duizenden reizigers die al met ons op reis zijn geweest. Een goed product leveren en een top service leveren is waar wij voor staan en hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen
19489 keer bekeken

Pluspunten

Leuke publiciteit, gladde marketing maar als puntje bij paaltje komt, lamentabele na-service en inzicht in de wensen van een klant, dat is surprise.me… Denk 2 keer na voor je bij deze bende boekt want je komt bedrogen uit.
Ik boekte in het voorjaar via hun site een verrassingsweekend om mijn echtgenote te verrassen voor onze 15 de huwelijksverjaardag. Ik besloot niet zomaar via de site te boeken maar om te bellen, te mailen en ook via de chatfunctie op hun site duidelijk kenbaar te maken dat ik er echt een topweekend van wilde maken. Meermaals gaf ik aan (per mail, telefoon en chat) dat we een koppel zijn dat openstaat voor het onbekende maar wel gesteld is op luxe en comfort en daarop liever geen compromissen sluit, ook al zouden we hiervoor meer moeten betalen.
Er zou voor gezorgd worden…
De dag brak aan, we zouden richting Deventer in NL vertrekken. Gezien ons nogal druk beroepsleven konden we echter pas rond 17.30 u onze reis aanvatten en besloten om de finale enveloppe reeds vroeger te openen om het etablissement te kunnen contacteren en hen te verwittigen van onze later dan voorziene aankomsttijd… Onderweg erheen “googleden” we de eindbestemming en toen volgde de koude douche. We gingen logeren op een boerderij. Niet echt op de boerderij, maar in de aanpalende weide. Daar stonden namelijk “kubussen” met zicht op de sterren. Klinkt veelbelovend, ware het niet dat het een veredeld tuinhuis bleek te zijn met de volle 9m2 ruimte. Om te romantiek te vergrot
Hallo Tom,

We hebben jullie review al op verschillende andere platformen beantwoord, maar hierbij toch ook nog even op deze:

Het spijt ons om te lezen dat jullie zo teleurgesteld zijn in onze service. Gebaseerd op wat je zegt maken wij op dat jullie een specifieke verwachting hadden, en we snappen dat het teleurstellend kan zijn als een verwachting niet wordt ingevuld.

Na contact met je te hebben gehad voor de boeking dachten we helemaal aan jullie wensen te kunnen voldoen met een romantische nacht onder de sterren. Je vroeg namelijk om veel romantiek, in een goede accommodatie, met parkeergelegenheid. De accommodatie die we voor jullie hebben geregeld is écht heel romantisch en wordt super goed beoordeeld door onze reizigers. We hadden
tom
zoersel

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
De bestemmingen waren geweldig! Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. De derde bestemming was compleet anders dan de eerste twee wat hem echt heel bijzonder maakte.
Ik had helaas een dag te weinig om alles te kunnen bekijken op de derde bestemming, MAAR dit geeft mij alleen maar meer redenen om terug te gaan!
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Onwijs leuk om te lezen dat de bestemmingen super waren! Heerlijk genoten. Jouw feedback nemen we zeker mee en zeker een reden voor jou om terug te gaan. Wie weet tot een volgende srprs.trip!
Rozemarijn

Gepubliceerd op: 02/09/2017

Pluspunten
Goede en snelle service
leuke bestemming
goed hostel
Goed communiceren over de koffer als je met twee verschillende maatschappijen vliegt.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Super om te lezen dat je blij was met de bestemming, het hostel en onze service. Jouw feedback nemen we zeker mee, dank je wel!
Marise

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Pluspunten
Aangezien wij met z'n vieren control-freaks zijn als we op vakantie gaan, vonden wij het een enorme uitdaging om die ene code voordat we op City Tripping gingen, niet in te vullen. Toen we net 1 stap binnen Schiphol hadden gezet, vulden we gelijk de code in. We gilden het uit van enthousiasme over de bestemming. GE-WEL-DIG!
Relaxt op vakantie gaan, goede vluchttijden, enorm goed hotel en een te toffe bestemming! Complimenten voor jullie als organisatie.

Lang verhaal kort; op reis gaan met SRPRS.ME zit vol avontuur, spanning en sensatie. Aanrader. Voor iedereen.
Dit gaan wij zeker meer doen.

Yvianne

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Het blijft een verassing tot de laatste moment waar je naartoe gaat. Alles is goed geregeld en als er wat is kan je altijd bellen en wordt je goed geholpen. De accommodaties en locatie ervan waren echt helemaal top.

Yvonne
Boskoop

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Hele attente reisconsultents die contact opnemen om zaken te verifiëren.
Als er bij een roadtrip een hotel midden in het centrum geboekt is, dan is het handig om bijvoorbeeld de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid te noteren als adres. Scheelt een hoop gezoek en rondrijden aangezien de navi op het adres van het hotel ingesteld stond en je daar met de auto niet kon komen.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Dat is zeker een goed punt Korrie, dank je wel voor jouw feedback! Hopelijk hebben jullie het heel leuk gehad.
K de Boer
Nijega

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Het is echt een verrassing waar je naartoe gaat.
De bestemming waar we terecht kwamen stond niet op de roadmap, deze had er van ons wel op gemogen.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Super om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben! Ah, we sturen ook altijd nog een andere kaart mee. Deze heb je dan helaas niet ontvangen van ons. Ik hoop dat jullie het alsnog hebben genoten.
Renske Gosens
Gilze

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten
- leuk concept
- we hadden een goed hostel, perfecte locatie
- leuke bestemming
- goeie prijs
- locatie was te raden door vele recensies, misschien vaker van bestemmingen veranderen
- we moesten erg ver reizen naar ons vliegveld (koste veel geld). Namelijk van Leidschendam-Voorburg naar Eindhoven Airport.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Dank je wel voor jouw feedback. We nemen dit zeker mee. Ik zie dat jullie een een Broke hebben geboekt, de kans is dan wel dat je vanaf Eindhoven Airport kunt gaan vliegen. Wie weet tot een volgende srprs.trip!
Sacha
Leidschendam

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten
Super goed geregeld. Geen zorgen en een fijne vakantie
Valerie

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
- Leuke reisbestemming
- Goed rekening gehouden met dieet wat we volgen

Gepubliceerd op: 03/08/2017