Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Op deze pagina zie je de reviews en ervaringen van duizenden reizigers die al met ons op reis zijn geweest. Een goed product leveren en een top service leveren is waar wij voor staan en hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen

Pluspunten
Je weet natuurlijk niet waar je heen gaat en dat maakt het juist spannend. Maar srprsme geeft een vertrouwd gevoel. Ik wist dat het goed zou komen. Daarnaast was het hostel heel goed uitgezocht bij ons als groep. Srprsme is persoonlijk betrokken bij jou die de reis gaat maken.

23/03/2017

Pluspunten
Super goede en duidelijke informatie gekregen op het moment van de onthulling. Altijd goed geholpen!
Laura van Schetsen

20/03/2017

Pluspunten
Was voor één van mijn vriendinnen de eerste keer, voor mij en mijn andere vriendin de tweede keer dat we drie dagen city tripping deden. Ik kan alleen zeggen dat wij een onvergetelijke korte vakantie hebben gehad en onwijs hebben genoten!! Je komt op plekken waar je zelf nooit aan zou denken. We zitten al de volgende city trip te plannen wanneer we weer weg kunnen met jullie, hihi! Dus jullie gaan gauw weer van ons horen! Bedankt srprs.me !!!
Ga vooral zo door en regel voor ons nog meer van deze onvergetelijke reizen. Wij zijn groots fan! :)
Claudia
Den Helder

18/03/2017

Pluspunten
Alles was super geregeld. Leuke mailtjes vooraf die je nog enthousiaster maken voor je reis. Gave bestemming en zeer goed hotel.
Mariska

17/03/2017

Pluspunten
je hoeft niks te regelen qua reis en je krijgt altijd een goed hotel
tips voor transfer van vliegveld naar hotel
Daphne Aarsen
Haarlem

16/03/2017

Pluspunten
Het was super geregeld. Alles op tijd binnen, mooi hotel in het centrum. Top! Wat hebben wij fijne dagen gehad in Liverpool
Evt. transfer naar hotel? Verder geen opmerkingen
Marlies Huybers
Deurne

16/03/2017

Pluspunten
Een leuk concept. Men denkt in alles met je mee! Erg fijn.
Larissa

15/03/2017

Pluspunten
Super ervaring gehad met de solo together trip! Ik zou het iedereen aan kunnen raden, ik heb er hele leuke nieuwe mensen leren kennen, en de stad was ongelofelijk mooi niet te vergeten!
Suzan
Rijen

15/03/2017

Pluspunten
Leuke verrassingstad en goed geregeld met vliegtuigmaatschappij en hostel.
Betere vliegtijden waardoor je langer op de plek van bestemming bent.
Kin
Spijkenisse

15/03/2017

Pluspunten
Alles was perfect geregeld van het begin tot het eind. We boekten ongeveer twee maanden van te voren en kregen regelmatig informatie en hints, dat was erg leuk en werd goed opgebouwd. We hebben enorm genoten van onze mooie bestemming, omdat we er allen nog nooit geweest waren en er waarschijnlijk zonder srprs.me nooit heen zouden gaan... Een hele leuke, speciale reis! Top!!
Wij hadden op de eerste dag moeite met het vinden van het hotel... Het duurde ruim anderhalf uur, slenterend met onze koffers en de kaart in de hand, toen we eindelijk aankwamen. Misschien is een routebeschrijving van luchthaven naar het hotel voor een volgende keer handig?
Britt
Hoofddorp