Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Ga op vakantie met je bestemming als verrassing. Uit ervaring weten wij dat een verrassing echt goed aankomt als je geen verwachtingen hebt. Laat je vakantie dus eens aan ons over. Wij boeken je reis en op het moment dat je vertrekt kom je achter je bestemming. Op deze pagina zie je de reviews en ervaringen van duizenden reizigers die al met ons op reis zijn geweest. Een goed product leveren en een top service leveren is waar wij voor staan en hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen

Pluspunten
We zijn echt totaal verrast door de bestemming en hebben een fantastische vakantie gehad! Echt enorm spannend om niet te weten waar je naartoe gaat, een dikke aanrader!

Joep en Tisse

24/04/2017

Pluspunten
Alles was prima geregeld en ook het hotel was goed uitgekozen. Ik Zou deze ervaring iedereen aanraden.

23/04/2017

Pluspunten
Super leuken hostel en een mooie stad waar we uit kwamen!
Van te voren al leuk contact via de chat en een leuk briefje in de envelop!
Sandra
Scheveningen

22/04/2017

Loes
Bordeaux

21/04/2017

Pluspunten
Persoonlijke aanpak (bv. handgeschreven post-it)
Duidelijke communicatie
Eenvoudig te boeken
Misschien een evenwichtigere verhouding Vlamingen - Nederlanders bij de reis. Heel andere levensstijl. Viel niet altijd mee.

21/04/2017

Pluspunten
Een bestemming die we niet zelf gekozen hadden maar blij zijn dat we er naartoe zijn gestuurd. Dit was onze 2 keer en wij kijken nu alweer uit naar de volgende!

Lyn

20/04/2017

Pluspunten
Brengt spontaniteit echt terug in reizen!!
Deldasport
Deldasport
oostzaan

20/04/2017

Pluspunten
vernieuwend
allert
Bepaalde informatie kan net een stapje verder
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Leuk om te horen dat jullie een toffe reis gehad hebben! De tips die je hebt gegeven bij het invullen van de vragenlijst, zullen we zeker meenemen. Wie weet tot een volgende srprs.trip!
Marleen
Vleuten

20/04/2017

Pluspunten
Met srprs.me naar Budapest geweest en het was echt super goed geregeld. We zaten in een mooi en schoon hostel, midden in de stad. Ik beveel srprs.me zeker aan!

Jane
Zuid-holland

18/04/2017

Pluspunten
Ik wil julie bedanken voor een zeer leuke ervaring. Ben nog niet uitgepakt of het kriebelt alweer om opnieuw te boeken. Ongelooflijk maar waar, deze reis was de meest stressvrije reis ooit! Ja, ondanks het onbekende. Net dat maakt dat je alles moet loslaten.
Wat ik nog zo leuk vind is dat je de prijs zelf wat kan kiezen en daarna niets meer moet plannen, zoeken, organiseren. Gewoon een prijs/datum kiezen, betalen en afwachten. Zalig! Ik ben verkocht! Tot een volgende trip!
Na mijn eerste reis met jullie heb ik geen opmerkingen. Misschien als ik wat meer gereisd heb. Hopelijk niet
Elke Dessers
Tongeren