Website: https://srprs.me/
Adres: Nachwachtlaan 20-24 1058EA
Telefoon: 0202611737

Geef het onbekende een plek in je agenda en ga op citytrip met je bestemming als verrassing. Pak je reisgids, knip er confetti van en laat je overspoelen met spontane reismomentjes. Zo wordt elke ontdekking een wauw-moment. Op deze pagina vind je de unieke ervaringen van duizenden reizigers die het avontuur hebben omarmd en met srprs.me op reis zijn geweest. Naast bureaustoelen-races tijdens onze pauzes werken we elke dag keihard om echt een goed product en een top service te leveren, wat we hopen terug te zien in de reviews van onze reizigers.

srprs.me - reviews en ervaringen

Pluspunten
We hadden deze srprs.me cadeau gekregen en het was erg verrassend. Nadat je het weerbericht ontvangt wordt je nog nieuwsgieriger. Op het vliegveld kregen we te horen waar we naar toe gingen. We konden ons toen nog even verdiepen in deze plaats en hoe we het beste van vliegveld naar ons hotel konden komen. We hebben een goede vlucht gehad en een super hotel op een prima locatie. Ook gunstige vliegtijden: heenweg rond 7.00 uur 's morgens en terugweg rond 20.00 uur. Dus volop kunnen genieten van de 4 dagen.
Het is erg leuk om op deze manier een paar dagen er tussenuit te gaan.
Het enige wat ik kan bedenken is dat als je zelf iets zou uitzoeken je waarschijnlijk een stukje goedkoper er tussenuit kunt gaan. Maar hun moeten er natuurlijk ook wat aan verdienen en je hebt er zelf geen werk mee en het blijft spannend waar de reis naar toe gaat.
jans

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Leuk concept. Sterke opbouw van spanning en verwachting. Website goed uitgewerkt
Eenmaal op de locatie aangekomen was er geen informatie beschikbaar. Als je naar een bestemming wordt gestuurd die je op voorhand niet kent, zou het leuk zijn een lijst met aanbevolen activiteiten te krijgen of dingen die je kan doen binnen een bepaalde straal. Dit was niet het geval waardoor we nogal aan ons lot overgelaten waren en het zijn prijs niet waard leek. Een hotel boeken kan iedereen.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Hi Anne, wat leuk om te horen dat je zo te spreken bent over ons concept en de opbouw van de spanning naar de trip toe.

Dankjewel voor je feedback over informatie die je graag van ons had ontvangen op locatie. We willen absoluut niet dat je aan je lot voelt overgelaten. Wij kiezen er nu bewust voor om geen tips mee te sturen, zodat je je roadtrip helemaal kan invullen zoals dat jij dat wilt en er lekker onbevangen in kan stappen. Je kan eventueel altijd om tips vragen bij je accommodatie (eerlijk, zij hebben de allerbeste tips en weten vaak nog beter wat er te doen is). We nemen je feedback zeker mee en misschien passen we dit in de toekomst nog aan :)

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Solo Together. Leuk concept. In een toffe, propere hostel overnacht. Vluchten waren correct. Leuke groep, fijn dat er een mix was tussen mannen en vrouwen. Ook fijn dat we allemaal van ongeveer dezelfde leeftijd waren.
- Het weerbericht is nooit zichtbaar geworden voor mij.
- De luchthaven was heel ver van mijn woonplaats, en zeker niet diegene die in het centrum tussen ieders woonplaats ligt.
- Sinds de vernieuwing van de website loopt er hier en daar nog iets mis; spijtig dat dit niet uitgebreider op voorhand werd getest.
- Sinds de vernieuwing zijn de thema's verdwenen en dat vind ik zeer jammer. Je kan nog wel zelf je thema samenstellen maar ik vind dit moeilijker om data te vergelijken.

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
- De manier van communicatie vooraf was op een leuke manier.
- De vlucht bij KLM was heel netjes
- Het hostel was heel goed met het OV te breiken!
- Het hostel was heel netjes!
- De terug reis was ook weer heel soepel verlopen
- Alles wordt heel persoonlijk gecommuniceerd (helemaal top en geweldig!). Alleen wat ik als enige wel misten was op het moment als je daar zelf aankomt, was nog een extra srprs boekje of info (via de mail) waar je nu precies bent en wat je er allemaal kan doen.
We hebben zelf wel dingen gedaan maar ik denk dat we juiste de srprs dingen (kleine bijzondere dingen uit de stad) hebben mis gelopen.

Ik denk dat jullie het zo voor mensen helemaal perfect kunnen maken! ;)
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Het ziet er uit als een super toffe srprs.trip Celeste! Super ook om te horen dat jullie srprs.trip zo soepeltjes is verlopen.

Thanks voor je tip voor een 'perfecte srprs.trip'. We gaan hier zeker eens naar kijken :)

Geven jullie ons een seintje als we een nieuwe bestemming voor jullie mogen uitkiezen? ;)

celeste
Delft

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Alles is perfect geregeld. Leuke en mooie locaties. Accomodaties zijn super! Goede persoonlijke betrokkenheid van srprs.me
Misschien het geven van een leuke to do tip bij aankomst, je hebt maar kort de tijd om de omgeving/plaats te verkennen bij een roadtrip.
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Hi Lianne, wat leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze persoonlijke betrokkenheid en dat jullie zo'n leuke roadtrip hebben gehad!

Je feedback over tips nemen we zeker mee. Op dit moment kiezen we er bewust voor om dit niet doen, om onze reizigers te stimuleren om op de bestemming lekker te doen waar jíj zin in hebt. Als je toch graag wat tips wilt, dan heeft de accommodatie vaak de allerbeste tips. Maar we gaan zeker kijken of we hier misschien niet toch iets in moeten veranderen :)

Zien we jullie nog een keer terug voor een volgende trip?

Lianne

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Eerst en vooral, ik was aangenaam verast door mijn bestemming. Bij aankomst aan het hostel was er een klein probleempje met de reservering. Ik heb srps.me gebeld en zij hebben dit heel snel kunnen oplossen voor mij. Uitstekende service! Ik heb veel kunnen doen op mijn bestemming, de uren van de vluchten lieten mij ook toe om volledig van mijn dagen te kunnen genieten. Ik ga dit zeker nog eens doen.

Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Het klinkt als een geweldige eerste srprs.ervaring Laurie! Super leuk!

Tot de volgende keer!

Laurie

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Ingrid

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Een super vakantie gehad met mijn tweede Solo Together reis.
De bestemming was prima, en de groep was erg gezellig!

We verbleven in een zeer schoon en net hostel, met Engels sprekende medewerkers.
Ik vond het jammer dat je niet meer de optie hebt om te kiezen tussen 4 dagen en 6 dagen voor een Solo Together reis.
Naar mijn mening is 4 dagen eigenlijk net te kort, hoewel ik het toch erg naar mijn zin heb gehad!
Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Yes! Wat tof om te horen dat de Solo Together zo'n succes was en de groep zo gezellig!

Je feedback over het aantal dagen Solo Together nemen we zeker mee! Als de vraag toeneemt zullen we zeker overwegen om de Solo Together ook weer voor 6 dagen aan te bieden :)

Binnenkort weer tijd voor alweer de 3e Solo Together of de volgende keer toch een ander thema?

Bart
Grootebroek

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
-Goede en duidelijke organisatie
-Top hotels/B&B
-Persoonlijk (snel mail/telefonisch of app contact.)
-p
Persoonlijk (Handgeschreven) 'welkom thuis' kaart.

Antwoord srprs.me - reviews en ervaringen
Dankjewel voor de mooie review Vivian! Zo te lezen is zowel onze service als de trip zelf goed bevallen. Daar doen we het voor!

Tot de volgende keer :)

Vivian

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Zeer leuk concept, een reis met bestemming onbekend
Eens op de locatie, moesten we zelf nog uitzoeken wat er te beleven viel. Gelukkig vertelde de eigenares ons honderduit wat er allemaal te doen was in de buurt.
Tussen de prijs die wij betaalden aan srprs.me en de werkelijke kostprijs van ons verblijf, zat een verschil van €40/dag. Dat er een marge kon zijn, begrijp ik maar €40 is echt heel veel.
Hi Lieve,

Super om te horen dat jullie ons concept zo leuk vinden!

Maar wat jammer dat jullie ons verder niet zouden aanraden aan anderen. Wij willen onze reizigers juist stimuleren om lekker op de bestemming te doen wat je zelf wilt. Daarnaast hebben locals of een eigenaar vaak de allerbeste

Jullie srprs.consultant Marleen heeft jullie een mailtje gestuurd om het nog even over jullie srprs.trip te hebben :)

Lieve
Oudenaarde