Website: www.staalkabelstunter.com
Adres: Dalwagenseweg 91 4043MV
Plaats: Opheusden

Staalkabelstunter is de voordelige webshop voor particulier en bedrijf. Naast staalkabel is er een uitgebreid assortiment toebehoren. Ophangsystemen en kant en klare producten. Advies en services zowel voor als na de aankoop. Bovendien willen we alle klanten vragen om mee te doen met de fotowedstrijd. Hiermee maakt u iedere maand kans op een schroefmachine.

Staalkabelstunter.com

Pluspunten
waslijn pakket wat wij kregen was zeer onder de maat; geen handleiding/ uitleg (maar wel genoeg papieren met reclame), te korte schroeven aan de ogen waardoor het niet sterk genoeg is om in de muur te blijven zitten, je zou de kabelspanner weer appart met een ander stukje kabel aan een oog moeten maken en 1 kabelspanner was defect. heel erg jammer.
Antwoord Staalkabelstunter.com
We hebben u alle begrip getoond en gevraagd hoe we u tegemoet konden komen in uw onvrede. Vertelde u dat we alle klanten tevreden willen zien. Hierop is als reactie gekomen dat het gewoon waardeloos was en we niets konden doen. Helaas. Voor ons een gemiste kans.
A.
Nijkerk

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten

katrollen zijn van slechte kwaliteit, sleet na aantal minuten kapot met een gewicht van 10kg...
Ron
Enschede

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Reageren op mail en mij geen e-mail sturen dat ik iets heb besteld terwijl dat niet zo is
Antwoord Staalkabelstunter.com
blijkbaar heeft iemand een verkeerd mailadres ingevuld. En daar hebben wij nu een 1 voor.
John
IJmuiden

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten

Ik heb gezocht naar kabelklemmen voor een kabel dia 6 mm. Ik ben ervan overtuigd gezien te hebben te kunnen kiezen uit 1,5-2,5-4-5-en 6 mm kabel. Daarom koos ik 6 mm - nu zie ik ook dat 2,5 mm de grootste maat is. Mijn gezondheid is nochtans goed, toch ben ik misleid. Jammerlijk kan ik de oorspronkelijke zoekweg niet meer terugvinden.
Antwoord Staalkabelstunter.com
B-lock is voor 1,5, 2 en 2,5mm. Wij geven dit ook aan via de site. Helaas kunnen we niet iedere bestelling in de gaten houden of klanten de juiste klem bestellen voor de Diameter kabel die besteld word. Verder komt het ook voor dat een klant een bepaalde klem besteld voor kabel die men al heeft, of andersom.
Constructie Industrie nv
ASSENEDE

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten

Verkeerde levering! B-lock besteld voor kabeldiameter 6,0 mm en geleverd voor kabeldiameter 2,5 mm!!!!!!!!

ASSENEDE
16/07/2018