Website: www.staalkabelstunter.com
Adres: Dalwagenseweg 91 4043MV
Plaats: Opheusden

Staalkabelstunter is de voordelige webshop voor particulier en bedrijf. Naast staalkabel is er een uitgebreid assortiment toebehoren. Ophangsystemen en kant en klare producten. Advies en services zowel voor als na de aankoop. Bovendien willen we alle klanten vragen om mee te doen met de fotowedstrijd. Hiermee maakt u iedere maand kans op een schroefmachine.

Staalkabelstunter.com

Pluspunten
Goed verpakt, snel geleverd. Tevens goede prijs.
ik had 10 rvs oogterminals besteld. Echter maar 5 geleverd. De overige zouden eerst nageleverd worden, maar later toch weer niet en worden nu helemaal niet geleverd. Had de eerste oogterminals al gemonteerd en zit hierdoor met "half af werk". Balen.
Nico
Blokker

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten

Betere levertermijnen aanbieden. Ik ben al meer als een volle week aan het wachten op mijn staalkabel. Er is nog steeds niets toegekomen!
Tarik
Antwerpen

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten

Na een week nog mijn besteld product niet binnen.
Antwoord Staalkabelstunter.com
Helaas konden we voor u als klant niets beteken. Wanneer er een anonieme melding komt via dit platform, kunnen we niets doen.

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten

€5 verzendkosten voor iets van €0,85 vind ik duur. Na een slechte recensie werd ik gebeld om te vragen om jde recensie aan te passen. Kwam intimiderend op mij over. Zending was niet ontvangen. Wordt opnieuw gestuurd, dit keer wel via de pakketpost? Want normaal sturen ze het via een blauwe envelop (waarom dan €5 verzendkosten?). Zending is dit keer wel ontvangen, echter alsnog in een blauwe envelop. Volledige bedrag gecrediteerd en een excuus ontvangen, dat is wel netjes. Wel aparte wijze van verzenden, het verdienmodel lijkt gebasseerd te zijn op de verzendkosten.
Milco
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten

Bij de verzending wordt aangegeven dat er 1 dag levertijd is. €5 verzendkosten op een heel klein haakje van €0,85 vind ik duur. Na 5 dagen wacht ik nog erop. Waarom wordt een tevredenheidsonderzoek gestart als het product nog niet verstuurd is?

Haarlem
05/10/2018

Pluspunten
We plaatste een grote order, hiervan was niet alles op voorraad. Dit hadden we graag vooraf willen weten zodat we niet in de knoop kwamen met ons project.

schaduwdoekplaza
huizen

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten

Eerst leveren dan een beoordeling vragen. Op de site stond volgende dag geleverd. Ik heb het nu nog syeeds niet.
Antwoord Staalkabelstunter.com
Geachte,
Ik zie dat het pakket vandaag geleverd is. Helaas was er een fout in ons betaalsysteem, waardoor de order als niet betaald open stond en er dus niet verzonden werd. Excuus voor het ongemak. Zou u de volgende keer misschien rechtstreeks contact met ons op willen nemen? Dan kunnen we er iets meer aan doen.
Beeldvoerders
Amersfoort