Website: www.staalkabelstunter.com
Adres: Dalwagenseweg 91 4043MV
Plaats: Opheusden

Staalkabelstunter is de voordelige webshop voor particulier en bedrijf. Naast staalkabel is er een uitgebreid assortiment toebehoren. Ophangsystemen en kant en klare producten. Advies en services zowel voor als na de aankoop. Bovendien willen we alle klanten vragen om mee te doen met de fotowedstrijd. Hiermee maakt u iedere maand kans op een schroefmachine.

Staalkabelstunter.com

Pluspunten
Groot aanbod, scherpe prijzen, prima kwaliteit
Ik heb 2 weken moeten wachten op een product dat volgens de website gewoon op voorraad zou zijn. Weinig/slecht contact gehad met de klantenservice over de status van de bestelling. Uiteindelijk gelukkig wel het product ontvangen, maar het was niet traceerbaar via de track & trace code die ik had gekregen.
Antwoord Staalkabelstunter.com
excuus dat uw bestelling vertraging heeft gehad.
U bent inderdaad niet goed op de hoogte gehouden zag ik. erg vervelend begrijp ik voor u.
Fijn dat ze er nu zijn.

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit verhouding van het waslijnpakket Emma
Had wel een handleiding bij het waslijnpakket mogen zitten.
Er zijn wel instructie filmpjes op YouTube terug te vinden, maar op de site van Staalkabelstunter niet.

In de waslijnset Emma zitten schroefogen die geheel gesloten zijn. De spanner kan hier niet aan bevestigd worden. Het andere uiteinde, de lus, kan niet van het schroefoog gehaald worden. De keuze voor de gesloten schoefogen begrijp ik dus niet helemaal.

De spanner draait niet heel gemakkelijk aan met een ringsleutel. Je moet een aardige omwenteling maken om de draad een klein stukje verder aan te spannen.

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Positieve houding
EnquĂȘteals er niet geleverd is en ook niet weet wanneer wel.
Product niet op voorraad maar niet bij de bestelling te zien

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten

EnquĂȘteals er niet geleverd is en ook niet weet wanneer wel.
Product niet op voorraad maar niet bij de bestelling te zien

23/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, handige website
Traag antwoord (+ 1 week) ivm foute levering (1 stuk te weinig geleverd)
Antwoord Staalkabelstunter.com
Dit is niet goed, we proberen binnen een paar uur te antwoorden. Behalve in het weekend en de avonden.
Bram
Puurs

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Kwaliteit van het geleverde is prima.
Bestelling is 3 keer verzonden moeten worden tgv fouten van de vervoerder die pas de derde keer in staat was om de bestelling tot het eindpunt te voltooien en niet, zoals de eerste 2 keer, halverwege te besluiten de bestelling terug naar de verzender te sturen.
Uiteindelijk is dit goed opgelost door Staalkabelstunter Dit had mogelijk wat meer pro-actief kunnen gebeuren.
Paul

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten

Het zou wel fijn zijn als het bestelde geleverd zou worden. Alles lijkt ok in track & trace tot bestelling in afleverdepot opeens retour Staalkabelstunter gaat. Heb gebeld en gemaild maar tot op heden geen reactie hierop.

03/11/2018

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten
Voor de rest is dit een keurige website. Ik kon het product dat ik wilde kopen snel vinden. Helaas was mijn verwachting van de bestelling niet helemaal correct met de werkelijkheid. Dit staat beschreven bij de verbeterpunten.
Ik had een karabijnhaak besteld met schroef sluiting. Op de website zag ik 6x60mm staan. Op andere sites die ook karabijnhaken verkopen zag ik alleen de maat 60mm staan. Door de voorafgaande sites dacht ik dat ik op deze site 6 karabijnhaken kocht van 60mm. Dit bleek niet zo te zijn. Graag als tip zou ik 6x60mm veranderen naar 60mm. Zodat iemand die ook weinig verstand heeft van karabijnhaken, en de maten hiervan, niet in verwarring raakt.

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten

Me levering kwam dinsdag binnen ondanks ik voor zaterdaglevering had gekozen, helemaal ruk dus
Geachte heer,
Het kan kloppen dat u voor een Zaterdag levering heeft gekozen. Wanneer u besteld en betaald heeft voor 15uur, dan word het pakket dezelfde dag verzonden en had het dus Zaterdag aan kunnen komen bij u. Helaas was het in dit geval 17uur en kon het dus niet anders als op Maandag verstuurd worden. Dinsdag dan geleverd klopt helemaal. Kortom, we hebben volgens onze afspraken gehandeld. Vriendelijke groet,
Annelies.

Gepubliceerd op: 10/09/2018

27/08/2018

Pluspunten
weet ik nog niet , moet het pakje ophalen bij een
winkel in het centrum , en die gaat vandaag pas open.
NIET met DPD verzenden , is altijd veel trager dan welke
vervoerder dan ook.
M.R.Braam
Hillegom

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
Pakje is snel verstuurd.
Pakje is niet aangekomen. Geen reactie op bericht hierover (na 2 dagen, dus wellicht komt het nog). Fout ligt waarschijnlijk bij DHL, maar aangezien het pakketje nergens te bekennen is en er geen briefje in de deur is gedaan kan het ook dat het niet naar het juiste adres is gestuurd.
Maarten
Zwaag