Website: http://www.steviaproducts.be/
Adres: Ertbrandstraat 39 2950
Plaats: Kapellen

Stevia Products is dé leverancier van kwalitatieve stevia producten van het merk Steviala.

Stevia producten van Steviala zijn 100% natuurlijk en bevatten een hoog percentage aan zuivere steviolglycosiden.

Geen toevoegingen van kunstmatige zoetstoffen zoals Isomalt (toegevoegd aan vele stevia zoetjes) en geen toevoegingen van koolhydraten zoals Maltodextrine.

Stevia Products

Pluspunten
Zoals altijd weer enorm tevreden. Super snelle verzending, keurig verpakt en heerlijke maar ook gezonde producten. Ik kan weer even genieten.
Annelies

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Vlotte bestelling.
Het heeft in feite niets met het bedrijf te maken, maar met de transport firma GLS.
Ik ervaar dat de bezorger niet aan belt en het pakket gewoon achterlaat aan de deur. Gevaarlijk voor diefstal, zeker als er voor een aantal euro's in het pakket zit.
Rudy De beer
Herzele

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Goede afleveringen van de bestelling
De website is zeker niet gemakkelijk , ik heb wel wat moeten zoeken voor ik de verschillende producten vond .
Angelina
Deinze

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
snelle levering, keurig verpakt
de prijzen zijn aan de hoge kant
Yvonne
Oost-Souburg

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Goeie producten, redelijke prijs, en snelle levering

Cora den Hartog

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Duidelijk kennis van zaken en zeer goede service!
Makkelijk en aangename communicatie.
Vlotte levering! De bestellingen zijn keurig verpakt.
Top producten!

Véronique
Sint-Niklaas

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Vlotte levering, goede berichtgeving omtrent de bestelling en superproducten. De nieuwe producten: sweet pink, vanille kristal sweet en kaneel kristal sweet zijn super aanvullingen in het assortiment en heerlijk om van te smullen bij een suikervrije levenstijl!

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten

Misschien een andere koeriersbedrijf gebruiken voor de bezorging? Ik kreeg een bericht dat het pakket zou bezorgd worden, echter dat was op een dag dat ik zelf niet thuis was. Dus kon ik het aanpassen en heb ik het bezorgmoment 2 dagen verplaatst. Vervolgens kreeg ik een mail dat de bezorging niet kon plaatsvinden omdat de koeriersdienst het pakket nog niet had ontvangen van u. Kom ik thuis op de dag van het originele bezorgmoment (waarvan ik dus had aangegeven dat het niet kon), was de koerier aan de deur geweest en was het pakketje afgegeven bij de buren. Niet volgens afspraak en ik vind het ook vervelend om mijn buren lastig te vallen met dit soort dingen. GLS is geen goed bedrijf voor dit soort dingen.
Miriam

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Goede producten, correcte verwerking
Kath
Kampenhout

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Steeds weer correcte afhandeling en levering.
Producten van uitstekende kwaliteit.
Ten zeerste aan te bevelen

Lanaken

Gepubliceerd op: 02/07/2018