Website: www.stratingkids.nl
Adres: Kerkstraat 94 1211CS
Plaats: Hilversum

Strating Kids

Pluspunten
Ruime keuze uit goede kwaliteit merkschoenen, voor ieder wat wils. Mooie winkel, personeel neemt de tijd voor de klanten in de winkel.
Telefonisch zeer slecht bereikbaar, meerdere mensen hebben dit ook in de winkel in Bussum aangegeven maar daar word niet op gereageerd.
Joyce
Bussum

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Snelle levering! Sandalen zoals op de foto.

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Goede service, goede schoenen. Als je belt naar de klantenservice, word je vriendelijk geholpen en ze zoeken het vlot en goed uit.
In mijn geval: De eerste bestelling verliep prima. Tweede bestelling gedaan, duurde lang voordat die binnen was. Gebeld met klantservice, prima geholpen. Oorzaak van de late levering: er was iets mis met één van de schoenen die ik had besteld, en er moest uit een winkel een nieuw paar komen. Alle begrip daarvoor, maar dan is het wel handig als ik weet waarom het zo lang duurt voordat de bestelling geleverd wordt. Dus: óf de bestelling in delen sturen, óf even contact opnemen met mij als klant voor overleg. Klein puntje ter verbetering, want daarna is alles prima geregeld.
Willemieke
NUNSPEET

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
mag wel eerder bezorgt worden moest vier dagen wachten op de schoenen

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Goede foto’s, goede communicatie, snelle verzending
Er zat een bon bij mijn bestelling met een bedrag dat niet overeenkwam met mijn bestelling. Mogelijk is het een bon van een andere klant?
Eva

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, ruime keuze.
Ik ben zeer tevreden, dus ga zo door !!
Jolanda
Zwolle

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel, ik kom vaak in de kids store in Bussum en meiden daar kunnen heek goed omgaan met een winkel vol kinderen die geen schoenen willen passen :-)
Kan pech zijn maar het gebeurd geregeld dat de maten niet op voorraad zijn die ik nodig heb.
Carleyn
Naarden

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooie producten

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Vaker bij jullie besteld en gaat altijd goed. Nu alleen bestelling nog steeds niet ontvangen.
Ben nog niet geïnformeerd wat de status is van m’n bestelling. Bestelling van het weekend al gedaan.
Tatyana

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
De winkel in Zeist is super maar ik vind het zo ouderwets dat je min. vier werkdagen moet wachten op een bestelling.
Webshop verbeteren