Website: www.strating-schoenen.nl
Adres: Kerkstraat 94 1211CS
Plaats: Hilversum

Strating Schoenen
7.4

Pluspunten
Geen positieve punten
Als je iets besteld komt het gewoon niet. Uitverkocht en daarna geen feedback. Om een klant dan tegemoet te komen bied je toch een alternatief aan eventueel met of zonder korting. Commercieel waardeloos. Hier kan Jeroen nog een hoop van leren
Antwoord Strating Schoenen
Beste meneer ten Caat,

Het spijt ons dat u ontevreden bent over onze communicatie. Helaas is het door u bestelde artikel niet door onze kwaliteitscontrole gekomen. Ons magazijn heeft daarom besloten het artikel niet naar u op te sturen. Hierdoor is er een vertraging opgelopen binnen deze communicatie. Wij willen u hierbij een gratis verzendcode aanbieden om eventueel een ander paar te bestellen: B8HJRQ
Onze excuses voor het ongemak!

Klantenservice Strating Schoenen
Eric ten Caat
Wolvega

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Uiteindelijk geld geretourneerd gekregen
Bestelde schoenen bleken na 4 werkdagen niet meer leverbaar te zijn, en de bestelling is geannuleerd door Strating. Het retour krijgen van de vooruitbetaling duurde echter bijna een week.
Geert
Venlo

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Snelle en nette verzorgde levering
Blijf zo door gaan
Jolanda kuup
Werkendam

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Online service prima! Bij het ophalen in de winkel in Hilversum was ik echter verbaasd over hoe onaardig een andere klant werd behandeld. Ik heb zelf eerder ook geen fijne ervaring met het personeel daar gehad....dus dat is wel een puntje....
Personeel vragen wat ze nodig hebben om klanten vriendelijk en met respect te behandelen:).

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Snelle levering.

DEJ

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten

Jammer dat de voorraad van de online shop niet was bijgewerkt en ik niet mijn tweede pasr laarzen, die ik had gekocht en betaald, kon afhalen. Ook ging iets mis met het waarschuwen dat de mijn bestelling in dd winkel was aangekomen.
Tenslotte: hie kan je een tegoedbon online verzilveren bij je bestelling?

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Voorraad systeem beter bijhouden en niet na een week informeren dat de artikelen niet meer voorradig zijn.

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
schoenen zijn snel geleverd.
Volgens mij zijn de schoenen of in de winkel gedragen of door iemand teruggestuurd, ze zijn al behoorlijk beschadigd. Maar aangezien ik direct schoenen nodig had heb ik ze wel gehouden.
Stefan

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Prima verzorgd en snel!
Loes

Gepubliceerd op: 21/09/2018