Website: http://www.superyoga.nl
Adres: Webshop Superyoga .nl
Telefoon: info@superyoga.nl

Superyoga.nl

Pluspunten
Mooie collectie, veel keus.
Bezorging duurde langer dan aangekondigd, kan ook aan post.nl liggen. Yogahanddoek niet echt slipvrij.
Antwoord Superyoga.nl
Hoi Usha,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je zending nagekeken en zie dat PostNL je bestelling één dag later heeft afgeleverd met als reden 'omdat het erg druk was'. Hier kunnen wij helaas niets aan doen.

Wist je dat je één van de best mogelijke yoga handdoeken hebt gekocht? Het materiaal biedt zeer veel grip als je de handdoek iets vochtig maakt (licht besprenkelen met water) of bij een intensieve yogastijl zoals hot yoga. Als ik je ergens mee kan helpen, sta ik voor je klaar.

Met gezonde groet,
Yvonne
Usha
Pijnacker

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Vriendelijke communicatie
Geen producten op de site zetten die niet aanwezig zijn
Antwoord Superyoga.nl
Hoi Sietske,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat we per mail contact hebben en dat ik de leggings die je graag wilt hebben die we eigenlijk niet in ons assortiment hebben alsnog voor je kunnen bestellen. Ik kan in dit geval helaas niets met je feedback omdat de maten die je graag wilt hebben nooit op de website hebben gestaan. Maar ik ga wel mijn uiterste best voor je doen om de gewenste maten voor je te bestellen zodat je alsnog de producten ontvangt die je graag wilt hebben!

Met gezonde groet,
Yvonne
Sietske
Assendelft

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Ik heb een yogamat gekocht die speciaal aanbevolen werd voor hot yoga. Helaas blijkt dat niet het geval. Integendeel! De mat biedt geen grip, mijn handen en voeten glijden weg zodra ze wat vochtiger worden. Voor mij onbruikbaar. Gelukkig keurig opgelost. Ik kon de mat terugsturen en had 2 dagen later het aankoopbedrag weer op mijn rekening staan. Tevreden over de afhandeling van mijn klacht.
Zorg voor goede productkennis en juiste info bij de producten. En geef bij bevestiging van de aankoop informatie over retourneren. Dat was wel even zoeken.
Nu wordt mij gevraagd of ik dit bedrijf aanbeveel. Dat weet ik niet. Netjes afgehandeld, maar niet het resultaat dat ik beoogde, namelijk: fijne yogamat. Voor nu dus ‘nee’.
Pascale
Westerlee

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Ik heb een yogamat gekocht die speciaal aanbevolen werd voor hot yoga. Helaas blijkt dat totaal niet het geval. Integendeel! De mat biedt helemaal geen grip, mijn handen en voeten glijden zelfs weg zodra ze wat vochtiger worden. Onbruikbaar!
Zorg voor echte productkennis en juiste info bij de producten. Ik hoop op een correcte afhandeling van deze miskoop.

Westerlee
09/09/2018

Pluspunten
Fast delivery
In fact it has some herbal smell instead of bloody orange.
User

Gepubliceerd op: 16/07/2018