Website: http://www.sweetjewellery.nl
Adres: Veerplaat 17 3313LJ
Plaats: Dordrecht

Sweet Jewellery

Pluspunten
Mooie kleding! Snelle levering.
Als je wat koopt en 2 dagen later is het 30% korting op dat kledingstuk vind ik het erg sneu als je dan na een bericht alsnog die korting niet kan geven voor zo'n bedrijf.

Gepubliceerd op: 22/06/2019

Pluspunten
Mooie spullen
1 armband is niet geleverd.
Contact erover is er moeilijk tot geen reactie.
Na 1 keer verzetten leverdag van donderdag (hemelvaart) naar de maandag erop pas de vrijdag daarop geleverd. Toen vakantie en nu dus te laat met reageren
Hoi Monique,
Bedankt voor je beoordeling!

Ik zie dat jouw bestelling op 6 juni is verzonden en op 7 juni is afgeleverd. Je meldt ons nu pas dat er een armband ontbreekt, terwijl het pakketje al meer dan 2 weken is afgeleverd. Wanneer een item manco is in jouw bestelling dien je dit direct te melden, zodat wij hierover navraag in ons magazijn kunnen doen.

Ik had je hier graag bij willen helpen, maar door jouw late berichtje is dat nu helaas niet meer mogelijk en kan ik hierin dan ook niets meer voor jou betekenen, sorry!

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Mooie spullen
1 armband is niet geleverd.
Contact erover is er moeilijk tot geen reactie.

21/06/2019

Pluspunten

Kleding beter fotograferen. Als je geen maat 38 hebt staan de shirts echt niet mooi.
Hoi Melissa,

We zouden heel graag willen eten wat je beter gefotografeerd zou willen zien. Willemijn heeft namelijk maat 38!

Corine
Melissa
Dordrecht

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten

Zeer slechte service. 1 dag te laat met terugsturen omdat de 14e dag een feestdag was en kan niet meer retour
Hoi,

Heb je order er even bijgehaald, en wij vinden het niet leuk dat je liegt en ons zo slecht neer zet. Naar eigen zeggen dacht je dat er een storing was omdat het aanmelden van je retour niet lukte. Vervolgens heb je drie dagen later pas contact met ons opgenomen. Na onze constatering ben je gaan dreigen en hoeveel onvoldoendes dat ook oplevert dat accepteren wij niet.

Lieve groetjes

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Alles is altijd op. Ze promoten met dingen die al binnen no time zijn uitverkocht. Gebeurd dat 1x, oké, maar niet continu. En blijkbaar is het niet alleen bij mij. Als ik de reacties op Facebook lees is het bij super veel mensen. Jammer hoor. Hier ga ik dus niets bestellen.
Zorgen voor voldoende voorraad. Promoot niet met dingen die er niet zijn.

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Slechte service als ne een broek een half jaar geleden hebt gekocht en niet vaak aan heb getrokken omdat je in de zomer/ najaar niet in een zwarte broek gaat lopen en dus nog maar zo’n 10 keer is gedragen. Dan komt er een gat in bij de lus en verwacht je wel een goede services. Niet dus! Na een mailtje dat ze niks kunnen doen 0,0 reactie meer. Alles in het belang van hunzelf en dat voor €50,00 per broek! Echtelijke prijzen voor zulke slechte kwaliteit kleding, only heeft betere service en kwaliteit voor hetzelfde geld!!!
Beleid op kapotte artikelen aanpassen
Hoi Marit,

Ik heb je een mailtje gestuurd! Ik zie je reactie daarop graag tegemoet!

Marit
‘s-Gravenzande

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Leuke kleding.
Helaas kunnen de kerstcadeau's niet meer retour omdat het niet meer binnen de 14 dagen retourneren valt. Jammer dat ze zich hier strikt aan houden tijdens de feestdagen. Zelfs het voorstel om een kadobon te verstrekken ipv het geld retour zodat ze verzekerd zijn van hun omzet.
Service hierin valt enorm tegen.
Hoi Daniella,

Wij hebben gereageerd op je recensie van FB en contact gehad per mail. We vinden het erg jammer dat je na onze uitleg op elk mogelijke manier een slechte recensie plaatst.
Dinie

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Slecht bedrijf! Ik bestel een shirtje.
Krijg vervolgens het shirtje met een witte vlek erop!
Stuur ik het retour en moet ik zelf de verzend en retourkosten betalen.
Vervolgens krijg ik een bon die maar 1 maand geldig is. Ik bestel hier nooit meer!
Betere en vlottere service
Hoi Hedwig,

Ik heb je een mailtje gestuurd! Ik zie je reactie hierop graag tegemoet!

Hedwig
Amersfoort

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
- Snelle levering
- je wordt slecht gehoord met klachten duurt lang voordat je bericht krijg.
- leveringen gaan vaak verkeerd dat een artikel ontbreekt.
- kleding is 10 euro duurder dan bij andere dames shops gaat om de zelfde artikelen.
- was vaste klant maar zal hier nooit meer wat bestellen !!
Hoi Carla,

Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring met ons hebt! Ik heb je een mailtje gestuurd, zodat we kunnen kijken waar het verkeerd is gegaan en wellicht kunnen we tot een passende oplossing komen?
Ik zie je antwoord op mijn mail graag tegemoet!

Anoniem
Enschede

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Leuke website
Kwaliteit kleding echt ondermaats, synthetische stofjes, borden die lubberen. Ook inloggen op site lastig als je bv wachtwoord vergeet ed.
Hoi Suzanne,

Ik heb je zojuist een mail verzonden.
Lieve groetjes
Suzanne