Website: http://www.sweetjewellery.nl
Adres: Veerplaat 17 3313LJ
Plaats: Dordrecht

Sweet Jewellery

Pluspunten
Speelt in op trends, actief op social media, snel wisselende collecties
Zeer matige kwaliteit kleding geleverd gekregen en heel ongelijk afgewerkt. Klacht ingediend een week geleden; niets op gehoord.
AS

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten

Slechte communicatie. Tot twee maal toe de verkeerde broek geleverd gekregen. Hoop werk en energie en kosten gemaakt met retour sturen en mailen hierover. Ben absoluut niet tevreden! Heel jammer.....

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Pluspunten
Mooie unieke items
De communicatie. Ik heb een verkeerd product toegestuurd gekregen, kan gebeuren. Maar na 2 mailtjes verstuurd te hebben en het inspreken van jullie voicemail heb ik helaas nog steeds niks gehoord.
Hoi Lies,

Door topdrukte heeft het inderdaad langer geduurd voordat je een antwoord hebt gekregen dan dat je van ons gewend bent, Sorry voor dit ongemak! Van mijn collega`s heb ik begrepen dat zij inmiddels contact met je hebben gehad. Ga er vanuit dat het probleem netjes wordt opgelost.

Corine
Lies Heemskerk
Leiden

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten

kwaliteit van stof, checken of de naden goed dicht\vast gemaakt zijn. Al twee keer een item opgestuurd gekregen waar een gat bij een naad zat.
Hoi Renate,

Bedankt voor je feedback! Ik heb je een mailtje gestuurd! Ik zie je reactie hierop graag tegemoet!

Renate
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Heel leuke look en feel online je wordt enthousiast van de foto’s en de prijzen, totdat je beseft dat goedkoop duurkoop is.
Kleding is van zeer matige kwaliteit, broek 2 dagen gedragen, allemaal rulletjes
Truitje 1 x gedragen, 30 graden gewassen op 800 toeren en het komt tot mijn navel.
Als je dan een klacht hebt moet je foto’s maken en zo, dat kost heel veel tijd en je kan op foto’s moeilijk een gekrompen trui zien.
Jammer dat je zo maar 1x besteld terwijl je leuke dingen voorbij ziet komen
Ik ben weer genezen en ga weer echt geld uitgeven aan goede merken
Hoi Dinja,

bedankt voor je feedback! Ik heb je een mailtje gestuurd!
Ik zie je reactie hierop graag tegemoet!

Dinja de weger

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Snel geleverd
Opvouwen van kleding kan beter.
Mijn bestelling betrof een spijkerbroek die helemaal niet netjes opgevouwen was. Plus er zat een fout in de broek en er staken allemaal draadjes uit de naden. Slechte kwaliteit dus. Ik stuur mijn bestelling dan ook terug.
Hoi Angela,

Ik heb je een mailtje gestuurd! Ik zie je antwoord hierop graag tegemoet.

Lieve groetjes!

Anoniem
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Kwaliteit van de producten. En dan met name de prijs kwaliteit verhouding. Ik kreeg een trui binnen van slechte kwaliteit. Ik zou hem zelf nier durven te verkopen en al helemaal niet voor bijna 40 euro!!
Hoi Martine,

Ik heb je een mailtje gestuurd!

Lieve groetjes!

Martine
Nieuw vennep

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Snelle versturing. Leuke kledij online
Maten verschillen zo sterk van item tot item. Maat 34 tailleert soms als maat 32, en soms zelfs als maat 40. Onbetrouwbaar. Retour is ondertussen gratis, maar ruilen is niet mogelijk. Je moet telkens opnieuw een item bestellen en andere retourneren en wachten op terugbetaling kan weken duren. Slechte ervaring. Geen zin meer om nog te bestellen,
Beatrice
2570 Duffel

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Snel bezorgd
Mooie kleding
Nadat ik de bestelling binnen had gekregen was er op de site 75% korting.
Hier werd niets aan gedaan. Dat vind ik erg vervelend want het waren 2 prijzige jurkjes! Dus het verschil was flink!

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
De kwaliteit van de kleding. In twee gebreide dingen zat een haal en de bloes was echt een soepmodel, mijn armen konden er twee keer in.

Gepubliceerd op: 04/11/2018