Website: http://www.sweetjewellery.nl
Adres: Veerplaat 17 3313LJ
Plaats: Dordrecht

Sweet Jewellery

Pluspunten
Goede en snelle levering.

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Ze brengen het leuk, je wordt vriendelijk aangeschreven, frisse website,leuk en netjes ingepakt verstuurd.
Omruilservice aanbieden.heb nu een rok die ik niet ga dragen, want met 2x verzendkosten wordt het een duur rokje
Sandra
Veenendaal

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
New, different and innovative design
Good price
The quality of the clothes is poor
Charge for returns is what prevents me from ordering more often

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Snelle levering! En hebben leuke Producten
De kleding die ik binnen kreeg stonk heel erg en heb ik eerst moeten 2x wassen voordat ik het kon aantrekken.
Sabrina
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
Mooie collectie
Verschil in maten l...en dan met name de borstomvang... dat staat niet vermeld
Carolien
Huissen

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
- Leuke kleding
-Snelle levering als het op voorraad is
-Nette communicatie
-Netjes verzonden
- kwaliteit van de kleren-soms stuk-beschadigd
-Prijs van de kleren. Daarna doen jullie het in de uitverkoop en is de prijs nog duur.
-Heel snel op en daarna weer online met een marketing strategie pre order, het is weer op voorraad.
-Je moet vaak achter je geld aan na 14 dg als je iets heb terug gestuurd, anders wordt het vergeten terug te storten. Dit kan veel sneller, zodat klanten ook sneller weer wat kunnen terug kopen en niet op hun geld hoeven te wachten.
-Website loopt vast met de aantallen van de kleren. Dan is de voorraad alweer op.
Nynke
Friesland

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
- Leuke kleding
-Snelle levering als het op voorraad is
-Nette communicatie
-Netjes verzonden
- kwaliteit van de kleren-soms stuk-beschadigd
-Prijs van de kleren. Vaak erg duur vergeleken de website trendzonline.nl. Deze hebben vaak dezelfde kleren. Daarna doen jullie het in de uitverkoop en is de prijs nog duur.

Friesland
29/05/2019

Pluspunten
Afwisselend assortiment, snelle verzending.
Duidelijk en realistisch de maar weergeven. De kleding die ik ontvangen heb vallen zeker niet onder de maat die ik zocht. Nu moet ik kosten maken om terug te sturen. Ik zal niet snel meer iets bestellen hier.

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Erge leuke kleding, snelle bezorging.
Ik was het weekend aan het bestellen toen was mijn bedrag 49.99 en ik dacht nu hoef ik geen bezorgkosten te betalen. Maar toch wel dus heb de bestelling niet geplaatst. Dat vind ik erg jammer en geen niet netjes.
Carolien
Heiloo

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
Kwaliteit en stof is minder dan ik van te voren hoopte. Ik heb 1 bestelling gedaan en daarna binnen een week al zeker 3 mailtjes gehad, voor mij is dat een reden om niet nog eens te bestellen
Antwoord Sweet Jewellery
Hoi Gemma, bedankt voor je feedback! Wat jammer om te horen dat de items tegenvallen! Ik heb je daarom ook even een mailtje gestuurd! Ik zie je antwoord daarop graag tegemoet! Lieve groetjes, Chantal
Gemma
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
eerste maal besteld en snel geleverd
weinig vermelding over maat, pasvorm van kledingstukken
geen duidelijke vermelding dat retours dienen betaald te worden
Antwoord Sweet Jewellery
Hoi Sandra,

Bedankt voor je feedback!
Wist je dat wij al onze items opmeten en daarbij ook een maatadvies geven. ;-) Óók hebben wij een blog geschreven over hoe wij onze items opmeten, zodat jij zelf thuis, wanneer je twijfelt tussen 2 maten, ook zelf eenvoudig het item kunt opmeten en zo goed kunt bepalen welke maat voor jou het best passend zal zijn! ;-) Hierbij een link naar onze blog over het maatadvies: https://www.sweetjewellery.nl/blog/post/maatadvies/
En natuurlijk kun je ook altijd eventjes contact opnemen met de klantenservice! De dames staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden!
Lieve groetjes, Chantal
Sandra