Website: www.tegapo.nl
Adres: Apeldoornseweg 93 6731 SB
Plaats: Otterlo

Tegapo
1905 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
De twee Viton drukspuiten werden redelijk snel geleverd. De klantenservice gaf handige tips voor het gebruik van de drukspuiten. Wij gebruiken het voor het verspuiten van Halamid in een dierenambulance. Door de tips (niet te veel druk oppompen en drukloos maken na gebruik) hopen we er langer mee te doen. We hebben ze al eerder gehad en het was een goed product.
Ronald
Den Helder

Gepubliceerd op: 10/01/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ze hebben veel
Trage levering
Mijn bestelde koolborstel (€7) passen in een enveloppe en was gefrankeerd met € 0,72 terwijl ik daar wel € 5 voor moest betalen (Handelingskosten? Of geef ik nu zelf het alibi.)

10/01/2018

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ondanks feestdagen op tijd ontvangen
Geen opmerkingen
Theo vermaas
Westervoort

Gepubliceerd op: 05/01/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik was blij dat het armatuur werkte.
Geen reactie op vertraging in levertijd .Als er iets niet goed is gegaan verwacht ik daar verklaring voor. De lamp in het armatuur was verkleurd , onder in de doos zaten 2 zakjes die open waren. pluggen en schroeven enz lagen los onderin.
Antwoord Lamp met Sensor
Gerrit Jan,

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Alle lampen komen nieuw bij Philips vandaan, we verkopen geen 2e hands producten. Elk artikel wat retour word gestuurd word aan een nauwkeurige inspectie onderworpen. Dat een lamp verkleurd is zou niet moeten kunnen, zeker niet omdat de lampen die we verkopen van Steinel en Philips gemaakt zijn van UV bestendig kunststof, deze kunnen niet verkleuren.

We kunnen u garanderen dat dit armatuur rechtstreeks bij Philips vandaan komt, we vinden het fijn te vermelden dat dit geen 2e hands armatuur betreft.

Gr Joost van TEGAPO
Gerrit jan
Waalre

Gepubliceerd op: 04/01/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik was blij dat het armatuur werkte.
Als er iets niet goed is gegaan verwacht ik daar verklaring voor. Daarnaast was de armatuur al eerder bij een klant geweest . de lamp was verkleurd, onder in de doos zaten 2 zakjes die open waren. pluggen en schroeven enz lagen los onderin. De een klein printje dat deels onder de spoel hoort te zitten was duidelijk los geschoten lag er naast.Ik heb dus voordat ik hem opgehangen heb eerst uitvoerig moeten testen.

04/01/2018

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snellelevering. Accurate info klantendienst. Goed product (parketwieltjes)
JMM
Bunnik

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
telefoonische informatie was duidelijk
paul
heerhugowaard

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Duidelijke website
Adrie
Gouda

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Gepubliceerd op: 27/12/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Duidelijke site
een dag te laat geleverd, 2 lampen besteld, Helaas maar één geleverd
Leo
Sommelsdijk

Gepubliceerd op: 24/12/2017
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede kwaliteit en snelle levering
Amiri

Gepubliceerd op: 23/12/2017