Website: www.tegapo.nl
Adres: Apeldoornseweg 93 6731 SB
Plaats: Otterlo

Tegapo
2001 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Bereikbaarheid
Heb rvs waterval besteld. De merkloze in plastic ontvangen waterval bleek echter een volstrekt ander model te zijn dan op de fotos was aangegeven. Argument; foto is sfeerfoto om te laten zien hoe een waterval eruit ziet en uit een andere hoek genomen. Onzinverhaal want voor wie interesse heeft ik heb de foto’s en het lijkt zelfs niet op elkaar. Maar niet toegeven en geen sorry. Het is een model dat elders gemiddeld wordt aangeboden tegen 40% lagere prijs. Dus als ik die had gewild had ik hem wel elders besteld.. Voor ruilen moet je wachten op je centen. Ondanks een winkellocatie is er geen E 150,- cash in huis bij omruilen als je zelf komt terug brengen en wordt verwezen naar algemene voorwaarden. Terwijl je aangeeft geen vertrouwen meer te hebben moet maar weer afwachten of je je centen krijgt want kan alleen worden overgemaakt. Als je dingen stuurt die volstrekt anders zijn dan je afbeeldingen op de site kan ik er geen ander voor voor bedenken dan pure Misleiding met een hoofdletter m! Ik stuur niets meer op in afwachting maar wil cash bij direct inleveren. Krijg toch ook niets mee uit de winkel zonder te betalen? Heb zelf al en oplossing gevonden, wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben. Volgende keer gewoon weer bij een webshop met een keurmerk.
Eric

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Compleet aanbod, in een keer m'n hele installatie aangekocht voor een mooie prijs, bedankt!
Bas
Hoenderloo

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering! Vriendelijke klantenservice met verstand van zaken
Melissa Stevens
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Contact opgenomen met Tegapo over het verschil tussen vulsystemen compact pro en speedy. Ik heb gekozen voor een vulsysteem speedy vanwege loodrecht aansluiting ipv vulsysteem compact pro haakse aansluiting. Volgende dag thuis bezorgd. Superblij met mijn aankoop. Echt tevreden met een klein aanschaf, hoef niet meer om te kijken naar de regenton, want het verzorgt overloop, vuilfilter en de winterstand.
Op de website duidelijker het verschil aangeven tussen vulsysteem compact pro en speedy.
Susan

Gepubliceerd op: 22/05/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Bestelling netjes geleverd ,1 lampje stuk gelijk over gebeld en een nieuwe gekregen dus wat mij betreft PRIMA service !
Zal zeker in de toekomst terug komen.
Klein nadeel (vind ik persoonlijk) is versturen met dpd die bezorgen niet op zaterdag.
Dave
Goes

Gepubliceerd op: 10/05/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
wel netjes gebeld over te late levering.
site beter bijhouden wbt levertijd
Cees
Halsteren

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Hans
Oss

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede prijs, snelle levering!!!
Eigenlijk geen. Goede prijs, snelle levering, dus geen verbeterpunten!!
Marc
Diepenveen

Gepubliceerd op: 15/04/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
we waren zelf niet thuis maar kregen netjes een berichtje dat de ladder in ons tuin is neer gezet! Top jongens;-) mijn compliment voor jullie service.
Micky Kruyswijk- Sandu
Zeewolde