Website: www.tegapo.nl
Adres: Apeldoornseweg 93 6731 SB
Plaats: Otterlo

Tegapo
2039 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Geen. Het bedrijf heeft zich jegens mij buitengewoon klant-onvriendelijk opgesteld. Zie mijn commentaar bij Verbeterpunten/tips voor dit bedrijf.
In april 2018 kocht ik bij Kunststofregenton.nl een regenton met Speedy vulsysteem. Op 31/5 meldde ik dat de draairing (wartel) van het vulsysteem bij een regenbui bleek te lekken. Op verzoek van de heer Hoogendoorn heb ik direct een paar foto's gestuurd van het bewuste onderdeel. Hierop ontving ik geen antwoord. Op 31/7 heb ik een herinnering gestuurd, nu met foto's van de draairing (waaraan dikke druppels hingen) en van de emmer met het lekwater. Daarop kwam een reactie van de heer Van den Herik, die mij aanraadde het systeem te demonteren en opnieuw te monteren, omdat het probleem waarschijnlijk door een vervormde o-ring werd veroorzaakt. Nadat ik dit (twee maal) had gedaan, lekte de wartel nog steeds. Ik heb dit op 14/8 aan de heer Van den Herik gemeld en om een oplossing verzocht. Ik ontving geen reactie. Per e-mail van 5/9 heb ik mij op de wettelijke garantie beroepen en verzocht mij een nieuw vulsysteem te verstrekken. Ook op deze e-mail bleef een reactie uit. Op 12/9 heb ik nogmaals een herinnering gestuurd. Daarop kwam wederom geen reactie. Op 24/9 heb ik verzocht om binnen twee weken met een reactie te komen, bij uitblijven waarvan ik nadere stappen zou ondernemen. Op 26/9 schreef de heer Hoogendoorn dat dit nog nooit was voorgekomen en dat ik 2 opties had: van alle onderdelen afzonderlijk een foto sturen of naar Otterloo komen.
Verbeterpunt/tip: echte service bieden en de klant serieus nemen.

Gepubliceerd op: 12/10/2018
Aanbeveling: Nee