Website: www.tegapo.nl
Adres: Apeldoornseweg 93 6731 SB
Plaats: Otterlo

Tegapo
2039 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Geen. Het bedrijf heeft zich jegens mij buitengewoon klant-onvriendelijk opgesteld. Zie mijn commentaar bij Verbeterpunten/tips voor dit bedrijf.
In april 2018 kocht ik bij Kunststofregenton.nl een regenton met Speedy vulsysteem. Op 31/5 meldde ik dat de draairing (wartel) van het vulsysteem bij een regenbui bleek te lekken. Op verzoek van de heer Hoogendoorn heb ik direct een paar foto's gestuurd van het bewuste onderdeel. Hierop ontving ik geen antwoord. Op 31/7 heb ik een herinnering gestuurd, nu met foto's van de draairing (waaraan dikke druppels hingen) en van de emmer met het lekwater. Daarop kwam een reactie van de heer Van den Herik, die mij aanraadde het systeem te demonteren en opnieuw te monteren, omdat het probleem waarschijnlijk door een vervormde o-ring werd veroorzaakt. Nadat ik dit (twee maal) had gedaan, lekte de wartel nog steeds. Ik heb dit op 14/8 aan de heer Van den Herik gemeld en om een oplossing verzocht. Ik ontving geen reactie. Per e-mail van 5/9 heb ik mij op de wettelijke garantie beroepen en verzocht mij een nieuw vulsysteem te verstrekken. Ook op deze e-mail bleef een reactie uit. Op 12/9 heb ik nogmaals een herinnering gestuurd. Daarop kwam wederom geen reactie. Op 24/9 heb ik verzocht om binnen twee weken met een reactie te komen, bij uitblijven waarvan ik nadere stappen zou ondernemen. Op 26/9 schreef de heer Hoogendoorn dat dit nog nooit was voorgekomen en dat ik 2 opties had: van alle onderdelen afzonderlijk een foto sturen of naar Otterloo komen.
Verbeterpunt/tip: echte service bieden en de klant serieus nemen.

Gepubliceerd op: 12/10/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Bereikbaarheid
Heb rvs waterval besteld. De merkloze in plastic ontvangen waterval bleek echter een volstrekt ander model te zijn dan op de fotos was aangegeven. Argument; foto is sfeerfoto om te laten zien hoe een waterval eruit ziet en uit een andere hoek genomen. Onzinverhaal want voor wie interesse heeft ik heb de foto’s en het lijkt zelfs niet op elkaar. Maar niet toegeven en geen sorry. Het is een model dat elders gemiddeld wordt aangeboden tegen 40% lagere prijs. Dus als ik die had gewild had ik hem wel elders besteld.. Voor ruilen moet je wachten op je centen. Ondanks een winkellocatie is er geen E 150,- cash in huis bij omruilen als je zelf komt terug brengen en wordt verwezen naar algemene voorwaarden. Terwijl je aangeeft geen vertrouwen meer te hebben moet maar weer afwachten of je je centen krijgt want kan alleen worden overgemaakt. Als je dingen stuurt die volstrekt anders zijn dan je afbeeldingen op de site kan ik er geen ander voor voor bedenken dan pure Misleiding met een hoofdletter m! Ik stuur niets meer op in afwachting maar wil cash bij direct inleveren. Krijg toch ook niets mee uit de winkel zonder te betalen? Heb zelf al en oplossing gevonden, wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben. Volgende keer gewoon weer bij een webshop met een keurmerk.
Eric

Gepubliceerd op: 30/06/2018