Bedrijfsgegevens

Website: www.tegapo.nl
Adres: Apeldoornseweg 93 6731 SB
Plaats: Otterlo
Telefoon: 0318-590507

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Tegapo
totaal score
8.7
Laatste beoordeling
315 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
38 beoordelingen (12 maanden)
2039 beoordelingen (totaal)
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (29)
11% (4)
8% (3)
3% (1)
3% (1)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen. Het bedrijf heeft zich jegens mij buitengewoon klant-onvriendelijk opgesteld. Zie mijn commentaar bij Verbeterpunten/tips voor dit bedrijf.
Verbeterpunten
In april 2018 kocht ik bij Kunststofregenton.nl een regenton met Speedy vulsysteem. Op 31/5 meldde ik dat de draairing (wartel) van het vulsysteem bij een regenbui bleek te lekken. Op verzoek van de heer Hoogendoorn heb ik direct een paar foto's gestuurd van het bewuste onderdeel. Hierop ontving ik geen antwoord. Op 31/7 heb ik een herinnering gestuurd, nu met foto's van de draairing (waaraan dikke druppels hingen) en van de emmer met het lekwater. Daarop kwam een reactie van de heer Van den Herik, die mij aanraadde het systeem te demonteren en opnieuw te monteren, omdat het probleem waarschijnlijk door een vervormde o-ring werd veroorzaakt. Nadat ik dit (twee maal) had gedaan, lekte de wartel nog steeds. Ik heb dit op 14/8 aan de heer Van den Herik gemeld en om een oplossing verzocht. Ik ontving geen reactie. Per e-mail van 5/9 heb ik mij op de wettelijke garantie beroepen en verzocht mij een nieuw vulsysteem te verstrekken. Ook op deze e-mail bleef een reactie uit. Op 12/9 heb ik nogmaals een herinnering gestuurd. Daarop kwam wederom geen reactie. Op 24/9 heb ik verzocht om binnen twee weken met een reactie te komen, bij uitblijven waarvan ik nadere stappen zou ondernemen. Op 26/9 schreef de heer Hoogendoorn dat dit nog nooit was voorgekomen en dat ik 2 opties had: van alle onderdelen afzonderlijk een foto sturen of naar Otterloo komen.
Verbeterpunt/tip: echte service bieden en de klant serieus nemen.
Klant

Gepubliceerd op: 12/10/2018
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer