Website: www.tegelgalerie.nl
Adres: Canadaweg 12A 4661PZ
Plaats: Halsteren
Telefoon: +31 (0)164-746010

Tegelgalerie.nl is sinds 2009 onderdeel van Van de Breevaart Keuken & Sanitair. Bijzondere tegels is onze passie. In onze showroom presenteren wij een uniek en exclusief samengestelde tegelcollectie.

Bekende merken zijn o.a. Original Style, Winchester Tiles, Winckelmans en Zahna Fliesen. Geen standaard 'dertien-in-een-dozijn' producten maar klasse tegels uit Engeland en Frankrijk en Duitsland van hoge kwaliteit.

Wij zijn gevestigd in Halsteren gelegen tussen Bergen op Zoom en Steenbergen.

Tegelgalerie

Pluspunten
vrijdag besteld, woensdag was het al binnen. Super snel en de mozaïeken zijn prachtig.

Jongema
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Mooi assortiment. Goeie adviezen.
Clarinda V.

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Prima service, de bestelling is keurig verpakt en op tijd geleverd.
Erik
Veenendaal

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Klacht adequaat opgepakt
Terrazzotegels beter verpakken en controleren voordat ze verstuurd worden naar klant.
Antwoord Tegelgalerie
Beste Edwin,
Dank voor je feedback. Verpakken van de tegels heeft onze bijzondere aandacht. De bezorging van de vracht gebeurd door een extern bedrijf. Met de vervoerder zullen we samen zoeken naar een betere oplossing. De beschadigde tegels heb je inmiddels ontvangen.

Team Tegelgalerie
Edwin

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten

De tegels werden gewoon voor mijn deur op straat gedumpt op een pallet waar ik niks meer kon. Heb uiteindelijk tegel voor tegel alles naar binnen moeten sjouwen, naar mijn schuur. En moet die pallet laten ophalen door grofvuil. Het had veel handiger verpakt kunnen worden, in dozen bijvoorbeeld.
Antwoord Tegelgalerie
Beste Floor,
Wij zijn geschrokken van deze review. Wij snappen je frustratie wat het sjouwen betreft. Het is echter volstrekt normaal dat ruim 130 kg aan tegels van 1,5 cm dik met een afmeting van 40x40 cm per pallet gratis worden bezorgd tot aan de drempel voordeur. Wij vinden het jammer dat je geen contact met ons wilt hebben over deze kwestie.

Team Tegelgalerie
Floor
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Prima tevreden !! Alles naar wens

Caro
Den haag

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Prijs is echt een doorslaggevende factor geweest bij de aankoop. Verder zijn ze goed bereikbaar via tel/mail en is de site erg duidelijk.
Helaas heeft de bestelling langer op zich laten wachten dan vooraf verwacht. Een deel van de bestelling was per ongeluk bij een andere klant terecht gekomen maar dit is op een nette manier opgelost.
Paul W
Zuid-Limburg

Gepubliceerd op: 31/12/2017

Pluspunten
Van tevoren een gratis monster tegel gekregen, erg fijn omdat je dan precies weet wat je kan verwachten. Tijdens transport waren er een aantal tegels gebroken, dit werd erg netjes opgelost.
Zo doorgaan
Sander
Alkmaar

Gepubliceerd op: 25/12/2017

Pluspunten
netjes geholpen, heel veel keuze, snelle levering
Manon
Steenbergen