Website: www.tegelgalerie.nl
Adres: Canadaweg 12A 4661PZ
Plaats: Halsteren
Telefoon: +31 (0)164-746010

Tegelgalerie.nl is sinds 2009 onderdeel van Van de Breevaart Keuken & Sanitair. Bijzondere tegels is onze passie. In onze showroom presenteren wij een uniek en exclusief samengestelde tegelcollectie.

Bekende merken zijn o.a. Original Style, Winchester Tiles, Winckelmans en Zahna Fliesen. Geen standaard 'dertien-in-een-dozijn' producten maar klasse tegels uit Engeland en Frankrijk en Duitsland van hoge kwaliteit.

Wij zijn gevestigd in Halsteren gelegen tussen Bergen op Zoom en Steenbergen.

Tegelgalerie
8.1

Pluspunten
Ze geven netjes een reactie. Had een proeftegeltje gevraagd, deze kwam iets later dan gedacht. Toen hadden ze al nog nogmaals verzonden! Waarvoor dank! Mooie tegels en direct besteld voor de keuken. Netjes verpakt ontvangen en onder de carport gezet! Heel fijn.
Eveline
Gouda

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Prima advies en snelle en correcte levering. Een dik tevreden klant!

Ben

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Snel en keurig geleverd
Tegelhuys

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk, goed advies en op tijd geleverd!
Volgens afspraak.-
Monique
Goes

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Het bedrijf Tegelgalerie staat voor een goede service en heeft deze ook waargemaakt, toen een levering dreigde mis te gaan. Bedankt daarvoor.

Paul
Hengelo

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
vrijdag besteld, woensdag was het al binnen. Super snel en de mozaïeken zijn prachtig.

Jongema
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Mooi assortiment. Goeie adviezen.
Clarinda V.

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Prima service, de bestelling is keurig verpakt en op tijd geleverd.
Erik
Veenendaal

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Klacht adequaat opgepakt
Terrazzotegels beter verpakken en controleren voordat ze verstuurd worden naar klant.
Antwoord Tegelgalerie
Beste Edwin,
Dank voor je feedback. Verpakken van de tegels heeft onze bijzondere aandacht. De bezorging van de vracht gebeurd door een extern bedrijf. Met de vervoerder zullen we samen zoeken naar een betere oplossing. De beschadigde tegels heb je inmiddels ontvangen.

Team Tegelgalerie
Edwin

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten

De tegels werden gewoon voor mijn deur op straat gedumpt op een pallet waar ik niks meer kon. Heb uiteindelijk tegel voor tegel alles naar binnen moeten sjouwen, naar mijn schuur. En moet die pallet laten ophalen door grofvuil. Het had veel handiger verpakt kunnen worden, in dozen bijvoorbeeld.
Antwoord Tegelgalerie
Beste Floor,
Wij zijn geschrokken van deze review. Wij snappen je frustratie wat het sjouwen betreft. Het is echter volstrekt normaal dat ruim 130 kg aan tegels van 1,5 cm dik met een afmeting van 40x40 cm per pallet gratis worden bezorgd tot aan de drempel voordeur. Wij vinden het jammer dat je geen contact met ons wilt hebben over deze kwestie.

Team Tegelgalerie
Floor