Website: www.tegelzetshop.nl
Adres: Kweldergras 8 9738AJ
Plaats: Groningen

Gespecialiseerd in Rubi tegelgereedschappen

Tegelzetshop

Pluspunten
Levering verliep correct. Retouren absoluut niet!
Er wordt veel beloofd maar dit wordt niet nagekomen. Op hun website staat dat het product retour gestuurd mag worden wanneer dit niet naar behoren werkt, niet tevreden zijn over het artikel, ... Dit staat op hun website heel mooi maar in praktijk loopt dit helemaal anders. Heel veel rompslomp rond het retourneren. Eerst wordt gezegd dat dit niet kan (hoewel op hun website iets helemaal anders staat). We moeten veel foto's en filmpjes sturen voordat er wordt geloofd dat het product niet naar behoren werkt, etc. Ik beveel dit absoluut niet aan!
Antwoord Tegelzetshop
Geachte klant, U mag uw aankoop binnen 14 dagen retourneren zonder reden van opgaaf uitgaande dat deze ongebruikt is. U geeft aan in uw mail dat u de tegelsnijder eerst heeft gebruikt en daarna geeft u aan dat deze niet naar behoren werkt. Het is zo dat niet elke tegelsnijder geschikt is voor iedere tegel en niet elke tegel snijd en breek je op de zelfde manier. Om onduidelijkheden te voorkomen en uw klacht op een correcte manier af te handelen, hebben we u gevraagd om informatie aangaande de type tegel die u verwerkt naar ons toe te mailen om te kijken waarom het mis gaat. Helaas hebben we geen reactie meer van u ontvangen. In afwachting van uw informatie Met vriendelijke groet

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Alles netjes en snel ontvangen
after service op een zuignap die niet goed werkt Is echt bagger
jammer dat voor een paar euro zien ze mij niet meer terug
dennie tegelzetter

Gepubliceerd op: 23/12/2018