Website: http://www.telecomweb.eu
Adres: De finnen 2 9001 XW
Plaats: Grou
Telefoon: +31(0)566620022

Telecomweb.eu

Pluspunten
Hele nette afhandeling na alleen het verkrijgen van een telefoon met oplader. Er werd toegezegd door Wim dat de aansluiting naar de computer, een headset, een geheugenkaart opgestuurd zouden worden en direct een handleiding voor de Nokia C5-00. Dit werd ook direct toegestuurd. Een dag later lag het geheugenkaartje en een snoertje voor de aansluiting met de pc en een ander snoer(geen headset) in de bus. Gebeld met Wim, dat er geen headset ontvangen was, deze vroeg na of deze op voorraad was en gezien dit het geval was ontving ik de headset een dag later. Prima zaak.

Bora de De

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
Ik had per ongeluk 2 nokia verkeerde batterijen besteld.
Toen ik Telecomweb.eu vroeg hoe dit recht te trekken heeft men de juiste batterij kosteloos nagestuurd. Dikke pluim voor Telecomweb.eu

Herby
OUDEWATER

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Goed bereikbaar en mijn vraag goed beantwoord. Men gaf aan dat ze vermeld hadden mobiel niet meer verkrijgbaar, gaan ze aanpassen. Bedrijf heeft zelf met mij contact opgenomen en vond het vervelend dat alles zo gerlopen is en zullen er alles aan doen om het voor de klant beter te maken. Mij werd een leuke compensatie gegeven voor het ongemak wat ik erg op prijs heb gesteld. Voor mij is duidelijk dat ze de klacht van de klant serieus nemen en er wat mee doen, prima.
Als je op de website zeg levering 1 werkdag en je krijgt geen bericht dat het later wordt is niet goed. Ik kreeg bericht nadat ik zelf gebeld had. Graag bericht als de bestelling is verzonden. Op de website geen informatie dat de mobiele telefoon geen nieuwe is maar een refurbished exemplaar. Dat hoort gewoon op de website te staan. Wat het bedrijf hiermee gedaan heeft zie positieve punten, uiteindelijk voor mij zeer positief.
J. Bouwmeester
Giethoorn

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Goed bereikbaar en mijn vraag goed beantwoord.
Alks je op de website zeg levering 1 werkdag en je krijgt geen bericht dat het later wordt is slecht. Ik kreeg bericht nadat ik zelf gebeld had, geen excuus. Ook geen bericht de bestelling is verzonden. Ik had juist gekozen voor jullie omdat het na 1 dag bezorgd zou worden en niet voor Bol.com die was echter 84,95 euro maar levering 4 a 5 dagen nu had ik de mobiel van jullie ook pas na 6 dagen, dus nu wel te duur geworden.Op de website geen informatie dat de mobiele telefoon geen nieuwe is maar een refurbished exemplaar. Dat hoort gewoon op de website te staan.

Giethoorn
15/03/2019

Pluspunten
Goede service en snel afgeleverd!

BH
Winschoten

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Snel goed en betrouwbaar
Kan nig iets sneller
Budget Cab Ijmete

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
Snelle levering van de juiste bestelling. Zorgvuldige verpakking.

L
Tiel

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk aan de telefoon.
Als een product wordt besteld dat eigenlijk niet op voorraad is, neem contact op met de klant. Zeker als op de site staat dat het product wel op voorraad is. Op de site staat dat als een product op voorraad is en je dit vòòr 15:00 uur besteld dat het dezelfde dag wordt verzonden. Al met al hoort het het niet langer dan twee werkdagen te duren om je bestelling te ontvangen. Mijn bestelling is pas na 7 dagen verzonden. Dus ik raad daarbij aan de klant beter te informeren en te voorkomen dat ze zelf achter de status van hun bestelling moeten komen. Ook het kopen van de producten op de website vraagt om verbetering, want ik heb het drie keer opnieuw moeten doen voordat het gelukt was. Na de tweede poging raakte ik eigenlijk al gedemotiveerd om het product te kopen.

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Besteld product is zoals beloofd bezorgd en was oke.
, helaas zat er te weinig porto op en stond ergeen afzender op de envelop. Dat betekent dat de ontvanger de boete bij post nl moet betalen. Ne 2 mailtjes is deze boete door Telecomweb wel vergoed. Hopelijk in de toekomst niet meer te weinig porto en een afzender op de envelop!
Wendy de Waard
Nijverdal

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Goede bereikbaarheid en snelle levering.
Juiste informatie per toestel op site. Had in eerste instantie gsm waar whatsapp niet op kon terwijl dit wil op site stond. Is snel opgelost iom telecomweb.
Jeroen
Epe

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Degelijk verpakt; geen portkosten
Op de besteling stond: vandaag besteld, morgen geleverd, maar het duurde wel een week!
Marc
Idegem - Belgie