Website: https://www.telefoonglaasje.nl
Adres: Fransebaan 592A 5627JM
Plaats: Eindhoven

Telefoonglaasje.nl - Beoordeel ons hier!

Telefoonglaasje
8.2

Pluspunten
Snelle levering en als er iets met de levering is wordt het volledig en perfect opgelost. Een absolute aanrader.

Monica

Martin
Maarssen

Pluspunten

Ik vind het gebruik van het woord glaasje nogal misleidend. Ik had een plaatje van gehard glas besteld, maar kreeg gewoon een kunststof plaatje.

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Super snelle levering,
Alleen jammer dat de screenprotector tijdens het op plakken gebroken is door het mee geleverde hulpstuk

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
In eerste instantie was ik zeer tevreden was over het geleverde beschermglaasje. Ik heb de instructies met de verschillende doekjes gevolgd en het resultaat was perfect. De pasvorm sloot naadloos aan op mijn OnePlus en er zat nergens lucht tussen het beeldscherm en de protector.

Vreemd genoeg ontstond er na enkele dagen toch ruimte tussen het scherm en de protector, exact in het midden van het scherm.Iets dat op zich best apart is, aangezien ik geen idee heb waar die lucht vandaan zou moeten komen. Zie ook de bijgevoegde afbeelding. Het lijkt er op dat er in het midden van de protector onvoldoende lijm zat om te hechten aan het scherm. Hierdoor reageert het beeldscherm op de betreffende plek niet goed meer op aanraking.

Update: Naar aanleiding van het bovenstaande heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Probleem uitgelegd met foto erbij. Zij hebben mij direct een nieuwe protector toegestuurd en deze zit wel goed op het scherm.

Klacht goed afgehandeld dus.

Dani

Pluspunten

Ik wacht de afhandeling van mijn klacht af en zal het oordeel bijstellen, indien goed afgehandeld.

01/08/2018

Pluspunten
Snel en correct geleverd.
De enige screenprotector die wel past op een S9+

Monique
Middelharnis

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Product kwam goed op tijd binnen. Glaasje paste op de telefoon.
Beetje opdringerig, ik vind het niet nodig om 3 keer een email te krijgen of ik jullie wil beoordelen. Product was niet stevig verpakt. Toen het 4 dagen op mijn telefoon zat, zat er een grote barst in. Nooit laten vallen of niks. Zit altijd veilig alleen in mijn broekzak.
Antwoord Telefoonglaasje
Goedemiddag, hartelijk dank voor je beoordeling. Erg vervelend om te lezen dat je word lastig gevallen door zoveel e-mails. Helaas komt dit door het automatische mailingsysteem, hier wordt aan gewerkt!
Ik heb je bestelling erbij gepakt en opnieuw verzonden dus deze komt als het goed is morgen (Donderdag 16 aug) bij je binnen.
Sophie

Pluspunten

Mijn glaasje paste niet op mijn telefoon met het hoesje aangezien het glaasje uitstak aan de bovenrand dus ik heb hem weg moeten gooien