Website: https://www.telefoonglaasje.nl
Adres: Fransebaan 592A 5627JM
Plaats: Eindhoven

Telefoonglaasje.nl - Beoordeel ons hier!

Telefoonglaasje

Pluspunten
Werkt uitstekend, het glas laagje vangt de klap op (klein barstje) en mijn beeldscherm eronder blijft heel.
Verder ook snelle verzending en goed verpakt!
Het telefoonglaasje past niet perfect op het scherm, ik had graag nog 1 a 2 extra millimeter in de breedte willen hebben.

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Snelle bezorging en geen verzendkosten
Jammer dat het glaasje niet het hele scherm bedekt . Je ziet nu erg dat het aangebracht is en de hoeken zijn nu niet beschermd .
Paulien
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
Erg snelle levering, goede screenprotector

Isabelle

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
helemaal goed

giel
denekamp

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
Precies geleverd wat ik besteld had en conform verwachting. Duidelijke en goede omschrijving van te te gebruiken.
Bestelling was voor 17.00 gedaan, maar niet de volgende dag geleverd zoals op de website vermeld. Persoonlijk geen probleem mee, omdat ik geen haast had. Woensdag besteld, vrijdag geleverd was vlot genoeg voor mij.
Beachfabriek Nijmegen
Nijmegen

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
Snelle levering, in een geschikte enveloppe. Het beschermglaasje is goed aangekomen.

Caroline

Pluspunten
De screenprotector werkt niet zoals het hoort,
Laat snel los
Lars
Meijel

Mariska
GIETHOORN

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten
Snelle gratis levering.
Zeer voorzichtig uitpakken. Ik had hoekje geknakt. Tevens aangeven zeeer goed opletten dat er niet 1 stofje blijft zitten. Anders net als ik puntje in je scherm wat je niet meer fatsoenlijk weg krijgt helaas.. Wel helder en fijn scherm jammer van hoekje en losse punt/ van ca. 3 mm.

Na contact met bedrijf is probleem echter opgelost en toezegging gekregen dat ik een nieuw exemplaar toegezonden zou krijgen.

Prima service zou ik zeggen !
Antwoord Telefoonglaasje
Goedemiddag Harrie, wat vervelend dat het plaatsen van de glazen screenprotector niet helemaal goed is gegaan, we lossen het graag op! Als je ons een mail stuurt naar klantenservice@telefoonglaasje.nl zullen we er voor zorgen dat er een nieuw exemplaar toekomt!
Harrie

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten
Snelle gratis levering.

Glaasje niet volledig scherm dekkend blijft rondom aantal mm over welke niet bedekt worden

04/02/2018