Website: https://www.telefoonglaasje.nl
Adres: Ekkersrijt 4413 5692DL
Plaats: Son en Breugel

Telefoonglaasje.nl - Beoordeel ons hier!

Telefoonglaasje

Antwoord Telefoonglaasje
Beste Patrick, Erg vervelend te zien dat je niet tevreden bent met je ervaringen met ons bedrijf. Graag vernemen we wat er is voorgevallen en Als je een mail stuurt naar klantenservice@telefoonglaasje.nl lossen we het uiteraard voor je op!

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
-Vriendelijke en snelle klantenservice
-Als iets op de website staat en besteld is behoord het te leveren te zijn.
-Als een glazen screenprotector geleverd word dient deze geen extra toevoegingen te laten zien (in mij geval een rechthoekige lijmlaag).
-Als een vervangende glazen screenprotector geleverd word dient deze, na het exact opvolgen van de instructies, op zijn plek te blijven zitten.
-Ondanks de vriendelijke klantenservice blijft de klant zitten met meerdere slechte artikelen en mag deze met korting nog meer nieuwe (slechte) artikel afnemen? Dat is m.i. geen oplossing.
Antwoord Telefoonglaasje
Beste Ferry, Spijtig te vernemen dat je niet geheel tevreden bent met het verloop van de bestelling en de geleverde artikelen. Zoals vernomen is het aanbrengen van het product niet geheel naar wens verlopen. We willen u natuurlijk graag helpen met betrekking tot het leveren van een goed product en lossen het graag voor je op.

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Verzending heeft 2 weken geduurd.
Antwoord Telefoonglaasje
Beste Thibi, We vinden het erg vervelend dat je bestelling zolang op zich heeft laten wachten. Wellicht heeft je bestelling bij de post onverhoopt vertraging opgelopen en zullen wij ook contact opnemen met de bezorgdienst.
tiBOOS
Knokke-Heist

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten

te laat geleverd, pas 4 dagen na bestelling.
Waardeloos product. Was al niet goed na héél erg zorgvuldig aanbrengen, lucht aan de randen en na terugplaatsen origineel apple silicone case springt glas bij gebrek aan ruimte 35% los...
Beste Dirk,
Vervelend te vermeen dat je problemen hebt ondervonden met je screenprotector. Graag ontvangen we via de klantenservice even een mailtje zodat gekeken kan worden naar een goede oplossing.
Dirk
Brugge

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Al vaker een screenprotector gekocht bij dit bedrijf. Ze hebben fijne producten en een goede klantenservice. Mijn screenprotector brak al bij het aanbrengen, maar ik heb direct een nieuwe gekregen. Heel fijn!

Larissa

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten

Klantenservice kan verbeterd worden. Verkeerd bestelling ontvangen en daar werd niks aan gedaan.

Ik had ook direct contact opgenomen met de klantenservice maar hun kwamen niet met een oplossing. Het was mijn eigen fout, ze zeiden dat ik zelf verantwoordelijk ervoor was.
Antwoord Telefoonglaasje
Beste Z, Erg vervelend te vernemen dat er een verkeerd product is geleverd. Natuurlijk lossen we het graag voor je op en zou ik je willen vragen contact op te nemen met klantenservice@telefoonglaasje.nl
Z

Gepubliceerd op: 01/12/2018

17/11/2018

Pluspunten
Product netjes verpakt
Leverbelofte klopt niet. 4 dagen ipv volgende dag
Antwoord Telefoonglaasje
Beste R, Helaas komt het soms voor dat zendingen bij de post vertraging onverhoopt oplopen. Natuurlijk willen we voorkomen dat de levertijd langer is dan aangegeven op onze website en zullen hier ook contact over opnemen met de bezorgdienst.
R
Voorburg

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Product is erg slecht. Dit is al de tweede keer dat het glas dat ik besteld heb binnen een dag al kapot is.
Beste Bianca,

Erg vervelend om te horen dat je twee keer problemen hebt ondervonden met je screenprotector. Natuurlijk willen we graag kijken wat er mis is gegaan. Daarom zou ik je willen vragen om een bericht te sturen naar klantenservice@telefoonglaasje.nl met het betreffende probleem, zodat we het voor je op kunnen lossen.

Team Telefoonglaasje
Bianca
Zwolle

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
telefonsch contact door bedrijf na het niet leveren van artikel
het leveren van het bestelde artikel heeft nog niet plaatsgevonden
Beste Wouter,

Graag zou ik je willen vragen contact op te nemen via klantenservice@telefoonglaasje.nl . Zo kunnen we kijken wat er met je bestelling mis is gegaan en waardoor hij nog niet is aangekomen.

Team Telefoonglaasje
wouter
Amersfoort

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
kreeg mn spullen snel

Martin

Gepubliceerd op: 28/11/2018