Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Daltonstraat 44 3335LR
Plaats: Zwijndrecht

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

Telefoonwereld
1927 beoordelingen (12 maanden)
1927 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Super service en snellere ontvangst van de goederen kan niet (volgende dag on huis in Belgie. Ook zeer voordelige prijs. Dus een echte aanrader
Kan niet beter
Albert Verroken
Ertvelde Belgie

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
snelle levering, telefoon ziet er prima uit.
nieuwe seal over de gebroken seal. ziet er een beetje shady uit.
Sabine

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Snellle levering zoals beloofd
Een handleiding in het Nederlans bijsluiten. Of een verwijzing naar een site waar deze handleidng is te downlouden. Vooral voor ouderen een waardevolle suggestie, lijkt mij.

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
gemakkelijk te bestellen via de website, goede vluge levering.
nadat je een telefoon terugstuurt voor reparatie is het totaal stil bij het bedrijf, moeilijk bereikbaar via de telefoon als je wel iemand te pakken krijgt moet je een mail sturen waar je geen reactie op krijgt als je weer belt krijgt en eindelijk iemand te pakken zeggen ze dat de mail het zogenaamd niet goed doet ofzo.

Als je contact zoekt via Facebook Messenger wordt je geblokkeerd maar ze kunnen we acties enz op facebook zetten.

Na een ruime maand bellen mailen en klachten neer leggen, werd er via de telefoon gezegd dat de telefoon gerepareerd was en ik een mail zou krijgen met de status als deze verstuurd werd, helaas nooit meer een mail gekregen.

Gelukkig na een lange tijd toch ineens de telefoon retour met de post maar nooit meer wat van Telefoonwereld gehoord.

Een stukje klanten servers zou een hele verbetering zijn, hoeveel moeite kost het op de klant een mail te sturen van, je telefoon is retour naar de fabrikant het kan een 6 weken duren voor deze retour komt en u telefoon is gerepareerd de wordt weer retour naar u op gestuurd.
Hi Michael,

We vinden het jammer om te horen dat je ons zo slecht hebt kunnen bereiken. Onze excuses. Door de huidige drukte hebben we helaas minder tijd om onze klanten snel te woord te staan. We zijn echter druk op zoek naar iemand die ons team komt versterken op het gebied van klantenservice.

Team Telefoonwereld.nl
Michael
Abbenbroek

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
De vlotte en korreltje levering
Elles
Wolvega

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Goede prijs, snelle levering en geen onnodige toevoegingen
Nvt
Leon
Drachten

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Snelle levering, beste prijs.
Had een toestel zaterdagavond besteld, maandag middag was 'ie bezorgd. En dat tegen de laagste prijs en met gratis verzending.

Vio
Nieuwegein

Olaf
Stokkem

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Makkelijk bestellen en betalen en snelle afhandeling en bezorging. Ze doen wat ze beloven.

Hi Peter,

Erg bedankt voor je mooie woorden. Op de meeste producten uit onze webshop geldt: voor 23:59 uur besteld is morgen in huis. Het is ons streven om ervoor te zorgen dat dit ook daadwerkelijk lukt. Geniet van je nieuwe toestel en graag tot ziens!

Team Telefoonwereld.nl
Peter Heijliger Consulting
Houten

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
- Goeie prijs (de beste !)
- Snelle levering
- Klantvriendelijke en duidelijke website
- Toestel hier nog gevonden terwijl het in de winkel al niet meer verkrijgbaar was (end-of-life)
- Ik kom hier zeker nog terug ! :-)
- Betalingsmogelijkheden met Credit Card niet mogelijk !
- Visa / MasterCard, ... ?
- GSM stond in het POOLS ? Wel wat moeten zoeken om dit in orde te krijgen... maar da'st minste :)
Beste Dave,

We willen je bedanken voor je review en verbeterpunten! Goed dat je aangeeft niet voldoende betaalmogelijkheden te hebben gehad, we zullen kijken naar wat we hier in de toekomst verder mee kunnen! Het kan inderdaad kloppen dat het toestel in het begin in een andere taal dan Nederlands staat ingesteld. Dit komt omdat wij vaak EU-modellen verkopen. We kopen onze voorraden in het buitenland in, daardoor kunnen we een goedkopere vraagprijs hanteren. Je hoeft de telefoon dan alleen nog maar even via het instellingenmenu op Nederlands te verzetten. Wanneer dit niet lukt staan we altijd voor je klaar om je te helpen! Geniet van je toestel.

Telefoonwereld.nl
Dave Provost / Proximus