Bedrijfsgegevens

Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Gieterijstraat 77 2984AB
Plaats: Ridderkerk
Telefoon: 0102688188

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Telefoonwereld
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
5106 beoordelingen (12 maanden)
9858 beoordelingen (totaal)
158982 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (3397)
23% (1180)
3% (156)
2% (123)
5% (257)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
snelle reactie
Verbeterpunten
- Op de website staat de S10e als op voorraad en deze zou volgende dag geleverd worden. Krijg na betaling wel een Postnl track& trace code met de vermelding dat telefoon dag erna wordt geleverd. Dit is niet geval, ook niet 2 dagen na de bestelling. Navraag gedaan, kom ik achter dat de S10e niet op voorraad is en dus 2 dagen voor niets iemand regelen om thuis te wachten op een niet verzonden post-stuk. Dan komt het 2de punt
- Gevraagd om de bestelling te annuleren en dat zij het geld terugstorten. Antwoord (zeer snel) dat zij de order hebben geannuleerd en het geld zou terug gestort worden. 15 dagen later nog geen geld gezien, nogmaals mail gestuurd, zelfde dag antwoord gekregen dat zij nu met spoed de administratie afdeling gaan vragen om geld terug te boeken. 9 dagen later nog steeds geen geld, nu dreigen met juridische stappen als zij binnen 5 werkdagen het geld niet overboeken. Zelfde dag nu wel een krediet nota gekregen. Dus de terugbetaling kan wel snel.
Antwoord Telefoonwereld
Beste klant, hartelijk dank voor uw e-mail. Wij zien inderdaad dat dit toestel helaas niet op voorraad is. Onze welgemeende excuses voor de miscommunicatie! Wij hebben het geld op uw rekening teruggestort en hopen dat uw klacht toch (gedeeltelijk) is opgelost. Wij hebben u ook een e-mail verstuurd, en hopen dat deze in goede orde is aangekomen!

Met vriendelijke groet, Telefoonwereld
C.D.
Lelystad

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Levering was volgens afspraak
Verbeterpunten
 
Femke
Drunen

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Nette prijs, snelle levering.
Verbeterpunten
Telefoon stond op een oosteuropese taal ingesteld. Was even zoeken om die eraf te krijgen
Bram
Terheijden

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel en netjes
Verbeterpunten
Nee
Klant

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Heel snel opgestuurd en overzichtelijke info over het product
Verbeterpunten
Geen
Colin
Heinkenszand

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
duidelijke site. Snel/gemakkelijk een order te plaatsen.
Verbeterpunten
Op het moment dat ik de bestelling heb geplaatst, krijg ik via facebook advertenties van telefoonwerdel te zien. Als de bestelde telefoon daarbij enkele euro's goedkoper is, voel ik me gepiepeld. Ik heb zelfs op het punt gestaan om de order te annuleren. Maar de ellende van het totaal is me dit niet waard. Vraag 2 zal daarom wel begrepen zijn waarom ik jullie niet aanbeveel.
Antwoord Telefoonwereld
Beste klant, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft! Wij zijn niet precies bekend met uw klacht, dit zou kunnen komen omdat wij werken met dagprijzen; zou u eventueel contact met ons kunnen opnemen per mail zodat wij eventueel tot een oplossing kunnen komen voor uw klacht? Alvast bedankt, en wij zien uw e-mail graag tegemoet!

Met vriendelijke groet, Telefoonwereld
R. Janssen
Venlo

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Duidelijke en overzichtelijke webside
Correcte afhandeling.
Verbeterpunten
 
Rini
Gennep

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle bezorging
Verbeterpunten
Geen
Gerrit Brinkman
Zutphen

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel, overzichtelijk, prima.
Verbeterpunten
 
Christian
Amsterdam

Gepubliceerd op: 16/10/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ