Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Gieterijstraat 77 2984AB
Plaats: Ridderkerk

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

Telefoonwereld

Pluspunten
Telefoon niet geleverd na 2 dagen (volgens site volgende dag geleverd).
Gebeld en geannuleerd, na een week geld nog niet terug.
Sander
Groenlo

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Slecht service, paar dagen geleden heb ik een telefoon besteld ben nog steed aan het wachten betaling is al betaald !
Ik raad niemand aan!

Raul
Schagen

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten

Ik heb een smartphone besteld op 16 juli. Vandaag 4 augustus heb ik die nog steeds niet ontvangen. 2 keer heeft men mij een bericht gestuurd dat de smartphone opgestuurd was, met een link van PostNL erbij. Maar in beide gevallen was duidelijk dat de telefoon niet opgestuurd was. De voorbije week reageert men zelfs niet meer op mijn mails met vraag naar verduidelijking.
Ann
Brussel

Gepubliceerd op: 18/08/2019

Pluspunten

A70 geleverd gekregen welke ten eerste digitale gebruikerssporen vertoonde, en tevens slechte spraak verbinding heeft vanaf het begin. antwoord is, ga maar naar een samsung dealer, lever hem daar maar in. laatste keer dat ik hier iets heb aangeschaft. scherpste prijs leidt helaas tot 0 service
Jacco
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten
iPad besteld waarbij stond dat deze leverbaar was, zelfde dag werd er ook een PostNL track & trace verstuurd alsof hij verzonden was. Bleek niet waar te zijn, kreeg na eerst te mailen te horen dat hij niet leverbaar was en dat ik het geld terug zou krijgen. Heeft 2 weken geduurd.

Kortom, wegblijven hier!
- Niet aangeven dat iets op voorraad is als dat niet zo is.
- Niet doen alsof je iets verstuurd hebt door een track & trace te sturen voordat het verzonden is.

Gepubliceerd op: 15/08/2019

Pluspunten
Reageren redelijk snel op mails naar de klantenservice.
De telefoon was niet op voorraad, maar hier kwam ik pas na een week achter zonder iets gehoord te hebben van dit bedrijf.
De klantenservice is niet te bereiken via de telefoon na een halve dag proberen.
Na meer dan 2 weken nog steeds geen geld terug of enige reactie. Enige reactie die ik op mails ontvang is dat er een melding is gemaakt bij de financiƫle afdeling.
Menno

Gepubliceerd op: 15/08/2019

Pluspunten
snelle levering
Je krijgt je geld niet terug bij retour zending omdat zogenaamd een stickertje verbroken is.Ja logisch anders kun je het product toch niet bekijken.Grenst aan oplichting!!
Henk Sants
DE WILP

Pluspunten
Graag bestellingen optijd aflevering.
Rosieta

Pluspunten
Heb telefoon nieuw aangeschaft en binnen een week gemeld dat de SIM kaart niet gevonden wordt. Toestel retour gestuurd met belofte na 7 werkdagen antwoord te hebben. Na 8 dagen niets gehoord en gebeld. Belofte dat toestel dezelfde dag gerepareerd en retourgestuurd zou worden. Na retour blijkt probleem niet verholpen en ik denk dat er helemaal geen reparatie heeft plaatsgevonden. Ga deze nu maar rechtstreeks naar Samsung terugsturen. Kortom: waardeloze service als nieuwe telefoon na aanschaf niet blijkt te werken.
Eric
Delfgauw

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Zorgen dat je kan leveren wat je aanbied. En klanten niet op niks laten wachten.

Gepubliceerd op: 14/08/2019