Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Gieterijstraat 77 2984AB
Plaats: Ridderkerk

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

Telefoonwereld

Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Momenteel hebben wij contact met u over hoe wij tot een oplossing kunnen komen met uw probleem; wij zijn er nog dringend mee bezig en laten u z.s.m. de uitslag hiervan weten, uw verbeterpunten voor ons zijn uiteraard genoteerd.

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Ik ben op geen enkele manier tevreden over dit bedrijf.
Medewerkers die met de klant meedenken en ook op een klantvriendelijke manier klanten te woord staan. Het leren omgaan met vertrouwelijke gegevens en het nakomen van toezeggingen.

Papenhoven

moest 2x mijn adres noemen terwijl het op de factuur staat
slechte service
neemt je niet serieus
na de 2e dag bellen nog steeds niets verstuurd
dit blijkt een onbetrouwbare partner
na 5 dagen pakket nog niet binnen
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw review.
Wij zien dat uw bestelling helaas vertraging had opgelopen bij PostNL. Ook hebben wij helaas na het verzenden van het pakketje vanuit ons magazijn geen invloed op het bezorgproces. Wij hebben contact met u gehad en u wou uiteindelijk uw bestelling annuleren.
Wij hopen dat uw probleem verder wel is opgelost, en mocht dit niet zo zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen!

a.van berkum
gorinchem

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten

na een half uur proberen te bellen niet bereikbaar
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer dat u ons niet heeft kunnen bereiken, dit kan komen door de lopende drukte die wij momenteel meemaken; wij willen u graag helpen met uw vraag of uw probleem. Mocht u nog een vraag hebben kunt u altijd nog bellen of e-mailen en dan helpen wij u uiteraard graag!~

Jelle
Nijland

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Vriendelijke man aan de telefoon
Een bestelling leveren
Een geannuleerde bestelling afhandelen
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer dat u een slechte ervaring met ons heeft! Wij zien dat u uw bestelling heeft geannuleerd i.v.m. de langere levertijd van het product; wij hebben de order voor u geannuleerd en hopen dat het voor u wel is opgelost, zo niet dan horen wij het graag van u!

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten

De telefoon werd maar niet geleverd dus na een week gebeld. Ik kreeg te horen dat dit model niet meer leverbaar is.
Bied het product niet aan als je het niet kan leveren en informeer je klant hierover!
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw review. Wij hebben uw bestelling nagekeken en helaas hadden wij een voorraadverschil van dit artikel, en wij kwamen er inderdaad achter dat dit artikel helaas niet meer leverbaar was. Nogmaals onze excuses hiervoor! Wij hopen dat het verder toch afgerond is voor u; zo niet dan horen wij dit uiteraard graag!

Debby
Kampen

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten

Klant voortaan meteen op de hoogte stellen als een product niet leverbaar is. Niet wachten met terugstorten van aankoopbedrag tot klant er zelf achter aan belt. Geen betrouwbare leverancier.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw e-mail. Wij vinden het vervelend dat u geen positieve ervaring met ons heeft. Wij hadden helaas door een voorraadverschil geen fysieke voorraad aanwezig in ons magazijn. Wij hopen dat uw probleem wel is opgelost, zo niet dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

A

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Je krijgt een fucking Poolse telefoon thuis gestuurd
Danny
Brielle

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
telefoon werd snel bezorgd.
Goedkope prijs.
screenprotector is voor de tweede keer geleverd, omdat in de eerste een barst zat.
de telefoon zat in een doosje, waarvan de zegel al gebroken was. Er was door samsung een nieuwe op geplakt.
Er zat een Poolse handleiding bij, geen Nederlandse.
De taal zou je als aller eerste moeten kunnen instellen wanneer je de telefoon voor het eerst opstart. Dit was bij mij niet het geval en net zoals de handleiding, was mijn telefoon al ingesteld op Pools...
Met een man gebeld van het bedrijf en die zou terug mailen of bellen. Tot op de dag van vandaag nog niets gehoord.
BAGGER BEDRIJF.
Als je een goedkope telefoon wil, raad ik je aan om deze bij een ander bedrijf te bestellen, want ze komen hun woord niet na.
DAARNAAST had ik ook een screenprotector er bij gekocht, welke ook snel geleverd was, echter zat er een barst in het glas (deze heb ik dan ook opnieuw gekregen, dat is dan wel weer positief). Echter was de protector letterlijk gepropt in een doosje, waardoor een beschadiging hieraan ook niet te voorkomen was. Wellicht een groter doosje de volgende keer?
Quinta

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Bestelling was snel in huis!
Telefoonwereld reageert niet tot zeer slecht op mails die je stuurt. Na het terug sturen van de telefoon zou ik binnen 5 werkdagen het geld terug gestort krijgen. Maar helaas... Ik moest zelf na 10 dagen weer een mail sturen. Nooit 1 keer een excuus gehoord Voor het niet reageren op mails en het veel te laat terug storten van het geld. Wat een ongelooflijk slechte service!
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review! Wij vinden het vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft! Wij hopen toch dat het nu opgelost is voor u. Wij hebben de verbeterpunten genoteerd en zullen deze ook zeker meenemen. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u altijd e-mailen of bellen.

Natasja
Oss

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten

Als ik er bij de eerste keer voor kies om geen review in te vullen moet je niet blijven mailen om het steeds opnieuw te vragen
Ano
Niem