Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Gieterijstraat 77 2984AB
Plaats: Ridderkerk

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

Telefoonwereld

Pluspunten

eerlijk zijn over de leverdatum zou een hele verbetering zijn!
Met een feestdag ertussen krijg ik de telefoon 3 dagen later dan gezegd.
aangesloten

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Prijs is goed. Dat is het wel zo een beetje.
Beloofd werd dat ik de volgende dag mijn telefoon zou hebben. Dat werd 5 dagen later. Via mail dramatisch geholpen, zelfs een keer geen reactie gekregen. Via telefoon werd er duidelijk gelogen en werd ik niet terug gebeld zoals beloofd.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer dat u een slechte ervaring met ons heeft! Wij zien dat uw bestelling inderdaad een vertraging had opgelopen en dat uw bestelling is gecrediteerd. Wij hopen dat het toch nog goed voor u is opgelost; zo niet dan horen wij uiteraard graag van u!

Jeroen
Waalwijk

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Geld snel teruggestort.
Voorraadbeheer
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te horen dat u geen positieve ervaring met ons heeft! Wij hadden helaas een voorraadverschil met het betreffende artikel waardoor deze niet fysiek aanwezig was in ons magazijn, nogmaals onze excuses daarvoor!
Wij hopen dat het zo voor u is opgelost, zo niet dan kunt u altijd nog contact met ons opnemen.

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Goedkoop.
Klantenservice beneden de maat. Je moet eerst je telefoon terugsturen voordat je een nieuwe krijgt opgestuurd. Dat je dan een paar dagen zonder telefoon zit (die nodig is voor werk), vinden ze blijkbaar prima. Niet echt behulpzaam en helpen niet met het zoeken naar een oplossing. Na mailtjes te sturen wordt er ook niet gereageerd. Gewoon slecht. Niet aan te raden.

Reactie op reactie van Telefoonwereld: Het was een telefoon van een paar dagen oud. Ik verwacht dat jullie dan gewoon een nieuwe sturen en ik hierna de kapotte retour opstuur. Dat ik eerste de kapotte moet opsturen vind ik gek en slechte service. Vooral bij een telefoon, die je vaak toch echt nodig hebt om bereikbaar te blijven (in mijn geval vooral voor werk). Dan is 2-3 dagen geen telefoon hebben niet echt handig. Maar ik heb het probleem al op een andere manier opgelost. Ik ga in ieder geval nooit meer iets bij jullie bestellen en zal anderen het ook afraden.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u geen positieve ervaring met ons heeft! Wij vinden het vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring met ons heeft! Wij hebben helaas geen leentoestellen, wij zien dat uw WiFi antenne op dat moment niet goed werkte van uw toestel. Wij hopen toch dat uw probleem is opgelost, zo niet dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Robin
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Goedkoop.

Hoofddorp
20/05/2019

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Levering conform afspraak. Niet later leveren. Meer betrokkenheid via de klantenservice.

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Pluspunten
Dat dit bedrijf wel op tijd leveren
Misschien is het handig om te vertellen, dat dit toestel in Hongarije gemaakt is, dat jij voorbereid bent van de verrassing, want ik schrok wel een beetje, dat ik alle in het Hongaars moest installeren.
Hamid

Gepubliceerd op: 31/05/2019

Pluspunten

Toestel besteld(voor 23.59 besteld morgen thuis), track en trace code gekregen, 2 dagen later telefonisch info dat toestel is niet op voorraad (ook nooit verzonden geweest dus). Wachten op creditnota. In totaal een week zonder toestel en zonder geld om ergens anders te bestellen. Uiteindelijk heb ik mijn geld wel terug gekregen. Daarom toch 2 sterren
A

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
geen mijn bestelling loopt met een bezorg datum van zaterdag 13 april. Dat staat nu op 19 april nog op mijn bestelling Volgend jaar zeker ????????
er is reeds na mijn tel. iets geregeld
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review.
Wij willen dit graag nakijken en oplossen voor u; zou u per mail contact kunnen opnemen met ons? Dit kan op het volgende e-mailadres: info@telefoonwereld.nl

Wij horen graag van u.

j.de vries
grou 9001cp156

Gepubliceerd op: 03/05/2019

grou 9001cp156
19/04/2019

Pluspunten

Ik had de iphone xs zilver besteld en ik kreeg op dinsdag de space grey binnen. Hier baalde ik erg van en heb de volgende dag het bedrijf gebeld en verteld dat ik de verkeerde kleur heb binnengekregen. Als uitzondering zouden ze dezelfde dag nog de goede kleur opsturen als ik een bewijs stuurde dat ik de verkeerde kleur die dag ook nog terug stuurde. Dit heb ik netjes gedaan in de hoop dat ik de volgende dag toch mijn nieuwe telefoon zou hebben. Ik kreeg die dag ook een track&trace code met dat die donderdag bezorgd zou worden. Helaas veranderde dit de volgende dag naar weer een dag later. Op vrijdag kreeg ik een mail van het bedrijf met dat er een fout was in hun systeem en dat ze mijn geld zouden terug sturen. Dit hebben ze maandag wel gedaan, maar mijn telefoon moest ik dus maar ergens anders gaan kopen. Ik vond dit een beetje een rare gang van zaken.
Lara

Gepubliceerd op: 22/04/2019