Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Gieterijstraat 77 2984AB
Plaats: Ridderkerk

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

Telefoonwereld

Pluspunten
Heb geen positieve punten tot nog toe
- slecht bereikbaar
- contact opnemen met klant indien product niet leverbaar
- beloften nakomen
Wgm Menting
WESTERVOORT

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
Als je een verkeerd product heb besteld en je het doosje heb opengemaakt kost het je 25% van de aankoop prijs! Ik zit dus nu met een tablet die niet naar wens is en die veel kleiner is dan ik had verwacht.
Rodrigues
Schiedam

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Werd netjes te woord gestaan aan de telefoon
-als je op de site zet dat iets binnen 24 uur geleverd wordt, moet je niet 6 dagen later pas bezorgen
- na 1e contact 3 dagen na bestelling werd gezegd dat er vergeten was het pakketje op te sturen, maar het zou echt maandag bezorgd worden. Bij nabellen maandag ivm geen bezorging, bleek dat het nog steeds niet opgestuurd was, erg slecht!
Mieke
Waalre

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Kwaliteit ondermaats

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Stop met producten afsturen waarvan de zegel is verbroken. En als dat wel zo is geef dit aan voor de bestelling.
Het geld terugstorten kan ook veel sneller, tien werkdagen is veel te lang.
Stop met klanten op te laten draaien voor de kosten van een retourzending voor een product wat jullie onverzegeld af hebben gestuurd.
Ik heb deze telefoon aangetekend terug gestuurd om te vermijden dat deze niet aan zou komen en ik vervolgens geen telefoon zou hebben en mijn geld kwijt zou zijn.
Dit grapje koste mij tien euro, een hoop ergernis, en bijna twee weken wachten op mijn geld.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u geen fijne ervaring met ons had; echter hopen wij dat het nu toch gedeeltelijk voor u is opgelost. Mocht het voor u nogsteeds niet opgelost zijn dan horen wij graag per mail of telefonisch van u.

Eddy
Goes

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten
ik heb 17 juli een telefoon besteld en tot nu toe nog niets ontvangen. Alle diverse malen gebeld maar krijg geen contact. Ook al 2 x een mailtje gestuurd, geen reactie! Wat nu??
Antwoord Telefoonwereld
Beste klant, hartelijk dank voor uw e-mail. Wij zien dat er met u wisselend contact is geweest en dat uw bestelling is afgeleverd; nogmaals onze excuses voor de vertraging!

Ineke
VEENENDAAL

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
Tot nu toe nog geen positievistijd, heb een S10 op 16-07 besteld en betaald, tot heden nog niets ontvangen.

Antwoord Telefoonwereld
Beste klant, bedankt voor uw review! Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen; uw bestelling is inmiddels verzonden en zal zo snel mogelijk bij u bezorgd worden!

E.T Coevorden
COEVORDEN

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten
2 Telefoons besteld waarbij op de website vermeld word vandaag besteld morgen in huis.
Volgende dag niks gezorgd.. zelf contact op moeten nemen met Telefoonwereld, blijkt dat ze 1 vd 2 toestellen niet op voorraad hebben en ze 2 dagen later bezorgd worden.
2 dagen later nog steeds niks bezorgd weer contact opgenomen en nu komen ze nog eens 4 dagen later..
Morgen zouden ze bezorgd moeten worden maar ik ben benieuwd.

Inmiddels weer 2 dagen later dan belooft en weer niks ontvangen..
Op zn minst mensen op tijd informeren.
En als 1 vd 2 wel op voorraad is deze wel gewoon bezorgen.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet tijdig is afgeleverd bij u; helaas hadden wij last van een voorraadverschil i.v.m. vertraagde voorraadaanleveringen van onze leverancier. Wij hopen dat uw probleem echter wel tot zo ver is opgelost; zo niet dan horen wij uiteraard graag van u!

Jeroen
Zoelmond

Gepubliceerd op: 05/08/2019

Pluspunten
Morgen zouden ze bezorgd moeten worden maar ik ben benieuwd.
Op zn minst mensen op tijd informeren.
En als 1 vd 2 wel op voorraad is deze wel gewoon bezorgen.

Zoelmond
22/07/2019

Levering
Communicatie met klanten
Antwoord Telefoonwereld
Beste klant, hartelijk dank voor uw review! Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Wij horen graag van u wat er precies mis is gegaan, wij willen u vragen of u dit kunt mailen naar info@telefoonwereld.nl. Wij horen graag van u!

Jan
Venlo

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Pluspunten
Prima telefoon
Helaas niet op voorhand aan kunnen geven wanneer ik thuis was voor de bezorging van mijn telefoon.
Waardoor ik hem niet de volgende dag in huis had...
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw e-mail. Wij vinden het vervelend dat uw toestel niet tijdig bij u was geleverd; wij hopen dat dit niet door een fout van ons was! Mocht u verder nog problemen ondervinden dan horen wij u graag nog verder!

Maartje
Deurne