Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Gieterijstraat 77 2984AB
Plaats: Ridderkerk

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

Telefoonwereld

Pluspunten
Ik vind het jammer, dat de afbeelding die ik gestuurd heb, niet alleen aan de voorkant, maar tot halverwege de achterkant loopt., waardoor maar 1 kleinkind echt te zien is.graag had ik daarover een berichtje gehad. Maar ik had de foto denk ik zelf moeten veranderen. Helaas het is gebeurd.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer om te horen dat u een slechte ervaring met ons heeft! Wij hebben u opgezocht in ons systeem en vinden helaas niets terug. Wij willen u vragen of u telefonisch of per mail contact met ons op kunt nemen. Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet, Telefoonwereld
Janny
Assen

Gepubliceerd op: 24/06/2019

Pluspunten
Goedkoop
Website layout is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
Na aanschaf kwam bericht dat pakket was afgegeven bij bezorging, T&T gaf steeds aan dat pakket dezelfde dag bezorgd kon worden, maar pakket is pas vrijdag aangekomen, terwijl de bestelling zondag was gedaan.
Wijnand Timmermans
N.A.

Gepubliceerd op: 23/06/2019

Pluspunten
Scherpe prijs.
Beloven snelle levering maar word helaas niet nagekomen zonder er een duidelijke reden van te geven helaas.

Gepubliceerd op: 23/06/2019

Pluspunten
Word 2dagen later geleverd dan afspraak

Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw review. Helaas was uw bestelling vertraagd. Wij hopen toch dat u nog kunt genieten van uw bestelling en dat uw probleem toch nog is opgelost; zo niet dan horen wij dit graag van u!

Met vriendelijke groet, Telefoonwereld
Sander

Gepubliceerd op: 20/06/2019

Pluspunten
Scherpe prijzen
Levertijd communicatie; stond 1 tot 4 werkdagen voor iPhone X. Het duurde uiteindelijk 1,5 week.
Michiel
Vleuten

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Snel geleverd, goeie prijs
Tablet verpakking beschadigd, doos niet opgevuld. Tevens een Spaanse Quick starter guide?!
Patrick
Haarlem

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Goede prijs
Slecht voorraad beheer. Stond op voorraad. Volgende dag bezoring. Uiteindelijk 4 dagen geduurd.
Mike

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Telefoon was er snel
Er was iets misgegaan bij de link voor de verzekering en bij de klantenservice werd ik daar niet mee geholpen... kon niet meer.. jammer.. dan moet je maar zelf regelen

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten

Telefoon was in het Pools ingesteld en gebruiksaanwijzing ook in het Pools

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Mail wordt binnen redelijke termijn beantwoord. Klacht wordt serieus genomen en naar tevredenheid behandeld. Lage prijs
Info op website over levertermijn up to date houden Betere telefonische bereikbaarheid. Klant informeren over de status van de bestelling

Gepubliceerd op: 10/06/2019