Website: https://www.telefoonwereld.nl
Adres: Gieterijstraat 77 2984AB
Plaats: Ridderkerk

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld.nl. Wij bieden jou de beste smartphones, tablets en accessoires voor de allerbeste prijs.

Telefoonwereld

Pluspunten
Snelle verwerking van bestelling. Scherpe prijs.
Helaas samenwerking met PostNL. Pakket werd niet na beloofde 1 dag bezorgd, maar na 4 dagen. Veranderen bezorgmoment werkte niet via track&trace. En helaas is pakketje door de postbode in de container gedropt omdat ik niet thuis was, terwijl getekend moest worden voor ontvangst. Keuze voor bijv. DHL zou wenselijk zijn.
Beste,

Hartelijk dank voor uw review!
Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft met Telefoonwereld. Helaas zijn wij ook afhankelijk van PostNL om het toestel te leveren. Wij hopen echter wel dat het nu voor u is opgelost.

Telefoonwereld

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Als je belt wordt je netjes geholpen en krijg je een eerlijke uitleg dat de mobiele telefoons voor de Europese markt zijn ipv voor de Nederlandse markt. En dat je dus de handleiding niet in het Nederlands krijgt en je de taal instelling zelf even naar Nederlands moet zetten.
Jullie schrijven op jullie site onder het kopje klachten: "dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Telefoonwereld bij is aangesloten."
Echter jullie zijn NIET aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Dat is toch wel de mensen wat voorliegen.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft. Wij zien inderdaad dat dit verkeerd vermeld staat, dit omdat wij zijn overgestapt naar een ander keurmerk. Wij willen u bedanken voor uw feedback en zien u hopelijk toch nog graag in de toekomst als klant bij ons terug!

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
Snelle levering. Goede prijs
De telefoon was voorzien van een dubbel zegel. 1 hele en daaronder 1 aangebroken. Nederlandse handleiding ontbrak.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft! Uit onze ervaring blijkt dat 2% van de producten niet compleet zijn die wij geleverd krijgen vanuit onze fabrikanten. Om te voorkomen dat onze klanten een incomplete bestelling geleverd krijgen, controleren wij al onze toestellen op de inhoud en plakken de doos weer dicht. Het controleren van de producten, staat los van de garantie van twee jaar die alsnog behouden blijft. Wij hopen dat dit verder geen probleem voor u is; mocht dit wel het geval zijn dat willen wij u vragen of u contact met ons op kunt nemen, per mail, of telefonisch.

Ilya
Kerkdriel

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten

Helaas was de telefoon die ik toe gestuurd kreeg kapot maar deze word niet vervangen
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij leveren alleen gloednieuwe toestellen; wij hebben wisselend contact met u gehad en de retourafdeling heeft bij uw toestel helaas valschade geconstateerd; dit valt helaas buiten de garantie waardoor wij u helaas niet verder kunnen helpen met dit probleem.

Yanet
Bolsward

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Goeie prijs, product werkt zoals het hoort.
Zegel op verpakking was al opengemaakt, baart een beetje zorgen. En de telefoon was in het Pools ingesteld (geen probleem), maar de handleiding was ook alleen maar Pools.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw review. Gelukkig heeft u verder geen problemen ondervonden! Wij hopen dat uw toestel goed werkt. Uit onze ervaring blijkt dat 2% van de producten niet compleet zijn die wij geleverd krijgen vanuit onze fabrikanten. Om te voorkomen dat onze klanten een incomplete bestelling geleverd krijgen, controleren wij al onze toestellen op de inhoud en plakken de doos weer dicht. Het controleren van de producten, staat los van de garantie van twee jaar die alsnog behouden blijft. Wij hopen dat u verder geen problemen ondervind!

Jos

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
Het is goedkoop
Stuur het pakket op zonder dat het kwijt raakt ofzo
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw e-mail. Wij horen graag wat er precies fout is gegaan bij uw bestelling, is uw pakketje ondertussen terecht/afgeleverd? Wij horen graag van u per mail of telefonisch.

Lucas
Vlissingen

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Wanneer je contact opneemt is er steeds een antwoord op je vraag maar heb meerdere keren moeten mailen vooraleer mijn bestelling uiteindelijk toch kon worden ontvangen. Ik begrijp dat nooit alles in stock is maar dan hoef je er ook geen aantal dagen bij te zetten en na deze dagen opnieuw verlengen met een paar weken omdat ze zelf niet zeker zijn wanneer het materiaal toekomt!
De tips voor wie een bestelling plaatst moet men zeker zijn want iedereen verwacht de datum die op de site vermeld staat zijn bestelling maar echter wanneer de dagen verstreken zijn moet je contact opnemen en dan veranderen ze de levertijden op de website , voor mij is dat zeker en vast een groot minpunt. Men moet zeker zijn wanneer er een datum of enkele dagen erbij plaatst wanneer een bestelling niet in stock is. Uiteindelijk kwam na veel mails weliswaar met steeds een vriendelijk antwoord alles dan toch goed.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden dit erg vervelend; excuses voor deze fout. Wij wisten zelf helaas ook niet dat dit artikel niet meer op voorraad was. Wij hopen dat het echter toch wel gedeeltelijk voor u is opgelost, zo niet dan horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Snelle levering, lage prijs
Mijn Samsung Galaxy werd geleverd in een doosje met verbroken zegels (waarop staat: do not accept if seal is broken). In een reactie na mijn klacht hierover zegt Telefoonwereld dat dit komt omdat ze altijd even controleren of alles compleet is. Dat is natuurlijk bizar - ook dat ze dat niet vooraf even melden. Toch maar de gok genomen, en er lijkt inderdaad niet mee gerommeld. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen het per direct terugsturen. En de handleiding is alleen in het Tsjechisch, ook raar en heel onpraktisch. Ook hierover geen enkele mededeling.
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw review. Dit klopt inderdaad; wij controleren soms steekproefsgewijs of alles aanwezig is in de doos, en of de juiste kabels en aansluitingen zijn meegeleverd. Echter is het een product dat gloednieuw en ongebruikt is. Doordat wij Europese modellen verkopen is de handleiding inderdaad ook niet in het Nederlands.

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten
Prijzen zijn laag maar wanneer ze na betaling niet (tijdig) leveren......
Afspraken na komen leveren binnen gestelde termijn, reageren op mail, telefonisch bereikbaar zijn. Grootste frustratie / verwarring ontstaat door de vooraankondiging zoals ze die noemen. In deze mail ontvang je track and trace en de melding dat je bestelling verstuurd wordt die dag. Maar dat blijkt niet het geval, dus lijkt je pakket zoek maar is gewoon nog niet verstuurd. Uiteindelijk met wat vertraging goed gekomen en telefoon ontvangen
Antwoord Telefoonwereld
Beste, hartelijk dank voor uw review! Wij vinden het erg vervelend dat u langer heeft moeten wachten. Het is de laatste tijd helaas erg druk; dus vandaar dat het allemaal iets langer duurt! Wij willen u vragen of u uw klacht ook per mail voor kunt leggen, dit kan op info@telefoonwereld.nl. Wij willen u graag helpen en horen dan ook graag van u!

Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.
Hertzinger BV
Leusden

Gepubliceerd op: 07/08/2019

Pluspunten
Prijzen zijn laag maar wanneer ze na betaling niet (tijdig) leveren......

Leusden
24/07/2019

Pluspunten

-bestelde item kon niet worden geleverd
-later zag ik dat er vele recencies zijn die over een spoortgelijk euvel klagen
-dringende suggestie om geen items aan te bieden die niet kunnen worden geleverd
Antwoord Telefoonwereld
Beste, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet tijdig is afgeleverd bij u; helaas hadden wij last van een voorraadverschil i.v.m. vertraagde voorraadaanleveringen van onze leverancier. Wij hopen dat uw probleem echter wel tot zo ver is opgelost; zo niet dan horen wij uiteraard graag van u!

Joris
Groeneveld