Website: www.tomsmeenk.nl
Plaats: Deventer
Telefoon: 085-303 63 92

Tom Smeenk
9.7

Pluspunten
Een second life Auping Auronde besteld, keurig opnieuw gespoten en goed verpakt. Conform afspraak op tijd geleverd.
De bijgeleverde Auping spiraal was ronduit vies. Daarnaast ontbraken er een aantal doppen van de spiraal. Niets bijzonders, de spiraal functioneert er niet minder om, maar toch.... Na 2 emails te hebben de gestuurd en 14 dagen verder, de ontbrekende doppen als nog ontvangen. Helaas is 1 van de nageleverde doppen al kapot....voordat ik hem kan monteren. Dus een enig teleurstellende ervaring. Het bed is oké, maar een aantal zaken kunnen duidelijk beter.
Frits
Utrechtse Heuvelrug

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
De bijgeleverde Auping spiraal was ronduit vies. Daarnaast ontbraken er een aantal doppen van de spiraal. Niets bijzonders, de spiraal functioneert er niet minder om, maar toch.... Na 2 emails te hebben de gestuurd en 14 dagen verder, de ontbrekende doppen als nog ontvangen. Helaas is 1 van de nageleverde doppen al kapot....voordat ik heb kan monteren. Dus een enig teleurstellende ervaring. Het bed is oké, maar een aantal zaken kunnen duidelijk beter.

Utrechtse Heuvelrug
03/02/2018

Pluspunten
Deskundig advies en een ruime sortering duurzame bedden snelle service en ik ben een uitermate tevreden klant.!!!!!

Bea

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Zeer eenvoudige tool op de website van Tom Smeenk, hier hebben wij onze Auping Auronde in enkele eenvoudige stappen samengesteld. De volgende dag gelijk een afspraak voor bezorging gemaakt en binnen 2 weken werd het bed bezorgd, alleen maar lof!

Daphne
Helmond

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Een prettig advies en goede bezorgservice!
M. Blauw
Bergen NH

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Prima en eerlijk zaken kunnen doen!

Jaap
Eelde

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Hengelo

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Helder wat je mag verwachten en helder in wat je krijgt. Mooi product voor een nette prijs. Personeel vriendelijk en correct.
Niet van toepassing
@lex
Voorst

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Al jaren had ik slaapproblemen. Door middel van een goed advies bij Tom Smeenk heb ik nu eindelijk de matras die bij me past en slaap ik heerlijk. Ben ze enorm dankbaar!

Anky
Dordrecht

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
Professioneel en betrouwbaar!
Kelly

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
In één woord: fantastisch! Goede producten tegen een eerlijke prijs.

J.K. Bullen
Antwerpen