Website: www.topbuitenspeelgoed.nl
Adres: Stationsweg Oost 194C 3931 EX
Plaats: Woudenberg

TOP buitenspeelgoed; de specialist in veel soorten buitenspeelgoed zoals: speelhuizen, skelters, trampolines, schommels, zandbakken etc...

Top buitenspeelgoed
8.1

Pluspunten

Het is duidelijk dat de ontwerpers/verkopers van het speelhuisje dit nog nooit zelf gebouwd hebben. Vijzen moeten ingedraaid worden op plaatsen die onbereikbaar zijn, planken staan zeer krom en toch moet men deze in een rechte uitsparing krijgen. Bovendien vind ik het helemaal niet kindvriendelijk. Het hout is bruut gewaagd waardoor deze vol splinters zit. De panelen die al prefab gemaakt zijn vallen uit elkaar na 10 minuten spelen., waardoor de nieten uitsteken. Als je deze voorkennis zou hebben dan zou je weigeren dergelijk speelgoed te verkopen.
Koen
Wuustewezel

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Zie mijn mail.

Elmer
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Prachtig spul
Slechte Levering, niet volgens afspraak momenteel
Afspraken leren nakomen
Klacht oplossing abominabel
Evdv
Adoorn

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
De raamposten en deur posten waren waardeloos van het huisje pasten ga niet jammer met veel gekloot en gezaagd te hebben jammer volgende keer bestel ik hem ergens anders maar de rest van het huisje gaat wel en de accessoires waren top zoals brieven bus bel en krijtbord met vriendelijke groet f.verheij
Zorgen dat alles op maat is en niet dat het niet pas en moet verzagen wat niet hoor voor de rest geen klacht de rest is goed in orde
Fransisca
Silvolde

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Speciaal gebeld of kado op tijd zou zijn voor de verjaardag van onze zoon. Uiteindelijk pas maandag ontvangen terwijl wij het vrijdag wilden hebben. Zaterdag waren ze niet bereikbaar. Maandag uiteindelijk gebeld en zou nog teruggebeld worden niks meer vernomen. Dus vandaar dit slechte cijfer. De doos met speelgoed zag er ook niet netjes meer uit toen de koerier hem kwam brengen. Ook geen enkele vorm van compensatie al was het maar korting op een volgende bestelling. Dus voor ons nooit meer met dit bedrijf.
Samuel
Rhoon

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Mooi demo veldje waar alles uit staat gestald. Deskundige en hulpvaardige medewerkers
Bezorging kwam onverwacht zonder op voorhand een bericht met de leverdatum en tijd. Dat is bij een groot pakket niet echt prettig.

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Leuk assortiment
Tuinhuisje klopte helaas niet. Wat een kant en klaar bouwpakket had moeten zijn, bleek nog wat zaagwerk nodig te hebben.

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Ik heb vorige week bestelling
Van beschermhoes voor trampoline (blauwe rand over veren heen) geplaatst. Snelle levering.. maar verkeerde maat.. ik had 244 besteld en kreeg 305 thuis gestuurd! dus gelijk gebeld toen ik hem binnen had. Ze zouden nieuwe leveren en verkeerde maat kon ik kosteloos retouren.. ik kreeg gelijk een email met de retourlabel half week verder nog niks ontvangen. Vandaag gebeld zelfde verhaal en ze zouden nieuwe goeie maat vandaag toesturen. Ik ben benieuwd of die er morgen is.. tot nu toe nog steeds geen email ontvangen. En geen snelle reacties op emails.
Sneller handelen en graag doen wat ze zeggen. Ik hoop dat ik snel mijn goede maat ontvang! En dat ik retour label email krijg!
Michèlle lodder
ALPHEN AAN DEN RIJN

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
persoonlijke benadering
geen poespas

ali van soeren