Website: www.topbuitenspeelgoed.nl
Adres: Stationsweg Oost 194C 3931 EX
Plaats: Woudenberg

TOP buitenspeelgoed; de specialist in veel soorten buitenspeelgoed zoals: speelhuizen, skelters, trampolines, schommels, zandbakken etc...

Top buitenspeelgoed
7.8
7.6
7.6
8.1

Pluspunten

Geen idee wat ik van het artikel moet vinden. Ben nog steeds bezig om t in mijn bezit te krijgen. Hij is inmiddels 50 euro duurder geworden.

Probeer vanaf 30 januari dit artikel te bestellen maar krijg van Bol.com steeds een annulering. De eerste keer was dit omdat het bedrijf die dit levert TOPBUITENSPEELGOED het artikel niet meer op voorraad hadden.

Ik gebeld met dit bedrijf. Zij vonden dit heel raar want zij hadden het artikel wel op voorraad. Zelf toen voorgesteld om t nogmaals via Bol.com te bestellen. Daarna weer een annulering omdat ik het artikel zogenaamd niet betaald had. Had gekozen voor achteraf betalen.

Nogmaals gebeld met Topbuitenspeelgoed.nl. Hun gingen het voor mij uitzoeken. Nooit terug gebeld

Bol.com gevraagd hoe en wat maar mijn bestelnummer werd niet herkend, terwijl dit toch duidelijk beide keren in de mail stond.

Weer gebeld met Topbuitenspeelgoed.nl. Hij zei dat t waarschijnlijk mis ging met het koppelen van bol.com bestellingen naar hun computer om het klaar te maken voor verzenden. U kunt ook bij ons betsellen zei JARKO van Topbuitenspeelgoed. Maar toen ik zei dat dat veel duurder uitviel omdat bij hun de bezorgkosten er niet in zaten zei hij op aandringen van mijn kant dat hij met mijn 3 bestellingsnummers contact ging opnemen met Bol.com. Dit was vorige week. Weer niets gehoord en nog steeds geen houten speelhuisje. BELACHELIJK.
silvana
ameland

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
I ordered outdor house order number 20181217194357 The item came to us completely wet with dead bird inside. So looks like the storage environment either by you or by transport company was unacceptable. We were trying to dry it ourselves but after almost two week of attempts it is still wet. The item was meant to be a gift for a child but I don't think such an item can be a gift to anybody. After trying to email and call them within 2 weeks i am still unable to get in touch with anybody from the company reliably. have sent around 7 emails only one has been responded asking reasons for the retrieval. When i explaied them silence again.

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Rick
Ede

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
zeer snel geleverd en correct. ons dochtertje is super blij met haar nieuwe speeltuig. die ze normaal 6 maanden geleden zou gekregen hebben voor haar verjaardag via een ander bedrijf: deze mensen hebben ons 6 maanden aan het lijntje gehouden en dan gezegd dat het niet meer beschikbaar was, 6 maanden dat ze dus ook ons geld achterhielden. zonder enige vorm van verontschuldiging stond het geld plots weer op onze rekening terwijl we de dag ervoor nog bericht kregen dat ze zouden leveren.
opzoek naar een nieuw speeltuig bij top buitenspeelgoed terecht gekomen en we kunnen je zeggen : doe zo verder, top bezig !! wat een service.
geen negatieve punten
jo
verrebroek

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Eerlijk gezegd geen. Ik ben alleen blij dat het speelhuisje staat.
- Communicatie: omwille van slechte levering, bieden ze een compensatie, eerst geld, dan extra spullen die ik niet nodig heb aangezien ik alles heb gekocht. Nu, na een slechte behandeling, geen compensatie.
- Communicatie: reageren niet op mails, of bellen niet terug terwijl dit zo afgesproken is.
- Levertijd: wij hebben lange tijd moeten wachten tot ons speelhuisje helemaal af was. Bij de twee zendingen telkens zelf iets vergeten, terwijl ik gezegd heb niet te leveren als we niet thuis zijn.
- Slechte kwaliteit van hout, daardoor gevraagd het terug te komen halen.
- Met momenten onvriendelijk personeel: niet luisteren naar klant. Uiteraard was ik niet tevreden en boos.
Silke Plessers

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Prima materiaal. Als ik weer materiaal nodig heb bestel ik het weer hier.
Ik heb in eerste instantie de bestelling niet ontvangen en ik moest er achteraan bellen. Jammer. Dat had echter wel direct resultaat.

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Bedankt voor de levering. Ik was heel enthousiast om het te ontvangen, spijtig dat ik de bezorger mijn dank niet kon laten blijken. Het huisje ging ik voor mijn konijntjes bouwen zodat als ik het moeilijk heb, ik bij hen kon kruipen. Helaas regende het bij levering en was ik even niet thuis. Bijgevolg heb ik het zware pakket naar binnen moeten sleuren in volle regen. Het pakket en ik waren doorweekt. Toch was ik blij. Maar nu moest het hout drogen voor ik kon bouwen en helaas heb ik die tijd niet kunnen volhouden. 3 dagen terug ben ik met spoed opgenomen wegens een psychische crisis en mijn psychische problemen die terug boven kwamen. Het huisje was heel belangrijk voor me en ik baal nu zo dat ik weer eens voor de zoveelste keer gefaald ben in iets dat ik wou doen. Ik zit nu op een PAAZ en het liefst ga ik naar huis om bij de konijntjes te zijn en het huisje te bouwen maar dat gaat nu niet. Ik zit heel ver weg van huis nu en voel me zo gefaald. Alles ging zo goed en ik heb al heel de inrichting van het huisje gepland, alles is besteld en geleverd van vloeren en toebehoren. Ik stel niet alleen mezelf teleur maar ook de konijnen die nu niet krijgen wat ze verdienen voor de winter. Ik hoop dat ze de winter overleven zonder het huisje. Ik zou gwn zo graag hier weglopen om het huisje te maken maar ik weet dat dat wrs ook niet goed afloopt. Ik mis mijn konijntjes zo hard. Tis hier eenzaam. Sorry dat moest er even uit. De levering was wel oké. Sorry dat ik dit even deelde.

Lotte Van Doren
VORSELAAR

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Webshop is duidelijk en eenvoudig te gebruiken.
Alleen het invullen van het adres schept verwarring. Bij het invullen van het huisnummer zijn er twee vakjes en het is niet duidelijk welk vakje je moet gebruiken.
Mede hierdoor stond het huis nummer 20 op het pakket als 20 20.
Pakket is toch bezorgd en ook nog op tijd.
Ger
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Makkelijk bereikbaar via facebook, ruime asortiment.
Instructie boekjes voor houten speelhuis niet heel duidelijk. Tevens dakleer erg zwak (scheurde bij uitrollen, waarschijnlijk oud en uitgedroogd) en 2 rollen welke niet de goede afmetingen zijn waardoor je ergens halverwegen een zijde een naad loopt.
Bij bijbestelde telefoontje een schroef á 10cm lang wat in een huisje moet van zo'n 2cm dik. Niet handig..
Levertijd onduidelijk. Op de site stond bij ons item "levertijd 1-2 werkdagen". Woensdag ochtend vroeg besteld. Donderdag niks binnen, vrijdag ochtend nog geen update mail gehad. Uiteindelijk telefonisch contact en hier werd gezegd dat het waarschijnlijk maandag werd. Na uitleg dat dochter zaterdag jarig was heeft medewerker contact gezocht met koerier en ik mocht van "geluk" spreken want werd later vandaag afgeleverd..
Selina
Wormer