Website: www.topbuitenspeelgoed.nl
Adres: Stationsweg Oost 194C 3931 EX
Plaats: Woudenberg

TOP buitenspeelgoed; de specialist in veel soorten buitenspeelgoed zoals: speelhuizen, skelters, trampolines, schommels, zandbakken etc...

Top buitenspeelgoed
8.2
7.8
7.8

Pluspunten
Prima materiaal. Als ik weer materiaal nodig heb bestel ik het weer hier.
Ik heb in eerste instantie de bestelling niet ontvangen en ik moest er achteraan bellen. Jammer. Dat had echter wel direct resultaat.

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Bedankt voor de levering. Ik was heel enthousiast om het te ontvangen, spijtig dat ik de bezorger mijn dank niet kon laten blijken. Het huisje ging ik voor mijn konijntjes bouwen zodat als ik het moeilijk heb, ik bij hen kon kruipen. Helaas regende het bij levering en was ik even niet thuis. Bijgevolg heb ik het zware pakket naar binnen moeten sleuren in volle regen. Het pakket en ik waren doorweekt. Toch was ik blij. Maar nu moest het hout drogen voor ik kon bouwen en helaas heb ik die tijd niet kunnen volhouden. 3 dagen terug ben ik met spoed opgenomen wegens een psychische crisis en mijn psychische problemen die terug boven kwamen. Het huisje was heel belangrijk voor me en ik baal nu zo dat ik weer eens voor de zoveelste keer gefaald ben in iets dat ik wou doen. Ik zit nu op een PAAZ en het liefst ga ik naar huis om bij de konijntjes te zijn en het huisje te bouwen maar dat gaat nu niet. Ik zit heel ver weg van huis nu en voel me zo gefaald. Alles ging zo goed en ik heb al heel de inrichting van het huisje gepland, alles is besteld en geleverd van vloeren en toebehoren. Ik stel niet alleen mezelf teleur maar ook de konijnen die nu niet krijgen wat ze verdienen voor de winter. Ik hoop dat ze de winter overleven zonder het huisje. Ik zou gwn zo graag hier weglopen om het huisje te maken maar ik weet dat dat wrs ook niet goed afloopt. Ik mis mijn konijntjes zo hard. Tis hier eenzaam. Sorry dat moest er even uit. De levering was wel oké. Sorry dat ik dit even deelde.

Lotte Van Doren
VORSELAAR

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Webshop is duidelijk en eenvoudig te gebruiken.
Alleen het invullen van het adres schept verwarring. Bij het invullen van het huisnummer zijn er twee vakjes en het is niet duidelijk welk vakje je moet gebruiken.
Mede hierdoor stond het huis nummer 20 op het pakket als 20 20.
Pakket is toch bezorgd en ook nog op tijd.
Ger
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Makkelijk bereikbaar via facebook, ruime asortiment.
Instructie boekjes voor houten speelhuis niet heel duidelijk. Tevens dakleer erg zwak (scheurde bij uitrollen, waarschijnlijk oud en uitgedroogd) en 2 rollen welke niet de goede afmetingen zijn waardoor je ergens halverwegen een zijde een naad loopt.
Bij bijbestelde telefoontje een schroef á 10cm lang wat in een huisje moet van zo'n 2cm dik. Niet handig..
Levertijd onduidelijk. Op de site stond bij ons item "levertijd 1-2 werkdagen". Woensdag ochtend vroeg besteld. Donderdag niks binnen, vrijdag ochtend nog geen update mail gehad. Uiteindelijk telefonisch contact en hier werd gezegd dat het waarschijnlijk maandag werd. Na uitleg dat dochter zaterdag jarig was heeft medewerker contact gezocht met koerier en ik mocht van "geluk" spreken want werd later vandaag afgeleverd..
Selina
Wormer

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Absolute geen enkele
Dit is werkelijk het bedrijf met de allerslechtse service ooit. Noooooooit zaken mee doen! Ik heb 7 weken gekeken een trampoline besteld. Na een week niets gehoord te hebben bleek deze niet leverbaar, dus geannuleerd. Daarna ging er nog vanalles mis, maar nu, 7 weken later, heb ik mijn aankoopbedrag nog niet terug. Schandelijk! Ik bel er elke week minstens 1 x achteraan. Verbetertips? Klant bericht zijn en een plot uitsteken voor je klanten!

-als iets wordt geannuleerd direct aankoopbedrag crediteren en niet pas na herhaaldelijk bellen door klant en na meer dan 7 weken
- je aan gemaakte afspraken houden
- betere communicatie binnen bedrijf, zoals tussen magazijn en winkel
- als iets niet goed loopt zelf een klant bellen met een aanbod / oplossing / excuses ipv de klant wekenlang zelf achter het bedrijf aan te laten bellen voor een oplossing en geld terug
Maarn

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website. En snelle levering! Zeer tevreden.

Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Snelle levering en materiaal stevig en mooi.

Bso Schildersbuurt

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Goede prijs (Aanbieding).
Zeer snelle levering (Volgende dag)
Communicatie over levering kan beter. Ik heb geen info gehad dat mijn pakket was verzonden. Geen Track&Trace info.

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Deden moeite om het product snel te leveren
Bij betaling kreeg ik een bericht dat het niet gelukt was. Toen ik belde bleek het echter wel goed te zijn gegaan
Van Tol
Amersfoory

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Snel contact en het probleem snel opgelost.
Site UP to date houden over wat leverbaar is en wat niet.
Maikel Sprenkeling
Noord-scharwoude