Website: www.topbuitenspeelgoed.nl
Adres: Stationsweg Oost 194C 3931 EX
Plaats: Woudenberg

TOP buitenspeelgoed; de specialist in veel soorten buitenspeelgoed zoals: speelhuizen, skelters, trampolines, schommels, zandbakken etc...

Top buitenspeelgoed

Pluspunten
Goede prijs kwaliteit.
Mooie overzichtelijke website.
Betere communicatie over de levering.(ineens is het er, zonder bericht)
Telefonisch totaal niet bereikbaar, dit wekt argwaan.
Haye
Deinum

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
snelle levering
-Telefonisch contact moet vriendelijker-duidelijker
-Ervoor zorgen dat zendingen compleet zijn
smidt
winneweer

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
snel geleverd.
Ik had een voetbaldoel besteld. Eerst werd er aan mij verteld dat het 7 dagen later bezorgd zou worden. Toen kreeg ik een dag later een email dat het de volgende dag bezorgd zou worden en dat de leverancier contact met mij op zou nemen. Toen ik de volgende dag belde om te vragen hoe laat ze het voetbaldoel zouden brengen, zeiden ze dat het nog steeds pas op dinsdag (1 week later) bezorgd zou worden. Ik vertelde dat ik een email had gehad dat het vandaag bezorgd zou worden, maar ze zeiden dat dat niet klopte. Ik ben toen de deur uit gegaan, omdat ze pas een week later zouden komen. Toen werd ik 2 uur later door de leverancier gebeld dat hij onderweg was. Ik was niet thuis, maar uiteindelijk heeft hij het doel over het hek getild. Maar ik denk dat de communicatie tussen collega's onderling en communicatie met leverancier beter moet om misverstanden te voorkomen.
Sophie Gerritsen
Den Dolder

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
Leverbaar
Donderdag avond besteld. Jammer dat het via dpd gestuurd werd. Deze leveren zaterdags niet. Nu konden we hem maandag pas in gebruik nemen. En doordat het een koopjes artikel was zal deze lang in een stoffige hoek hebben gestaan. Uit de doos was deze vrij stoffig en stickers waren losgelaten.
Natasja

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, leuke acties!
Ik heb 2 loop auto's en 2 loop motors besteld. Helaas zaten bij 1 loopauto zo'n slechte set stickers dat ik er geen een heb kunnen gebruiken. Ik neem hierover nog contact op met top buitenspeelgoed.
bij Sharon gastouderopvang

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
Snelle reactie via de mail... daar is ook alles meegezegd.
Betere afspraken met pakketdiensten. En duidelijk vermelden welke pakketdiensten. Dpd waardeloos 1 x langs geweest met een briefje dat ik het ergens in andere stad kan ophalen. En beweren dat ze vaker zijn geweest. En medewerkers top buitenspeelgoed mij in eerste instantie niet geloven. En wij na dure verzendkosten extra kosten hebben gemaakt aan parkeren en benzine.
En sommige personeelsleden mogen iets behulpzamer en vriendelijker zijn.
Deborah
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Ik heb vooraf informatie ingewonnen alvorens ik het speelhuisje kocht. Ik geen snel en duidelijk reactie. Het gehele pakket werd snel en netjes geleverd per vrachtwagen. Overall niks te klagen!
De omschrijvingen kunnen nog iets completer (wel of niet dakleer en hoe te bevestigen of wellicht het instructieboekje incl exacte maten).
Dennis
Zwolle

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Snelle levering.
De kwaliteit van de motor is matig. De schroef was bijna niet samen met de moer in het stuur te krijgen. Na vaak geprobeerd te hebben, eindelijk gelukt. Helaas na de eerste keer gebruik, viel de schroef er weer uit. Dus kwaliteit vind ik niet goed. Kwaliteit auto is wel goed.
Miranda
Woerden

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Pluspunten
Fijn dat je de bestelling af zou kunnen halen.
Leuk, de tientjes weken. Leuke producten voor leuke prijzen.
Ik vroeg via het contactformulier naar twee dingen, op één heb ik een reactie ontvangen.
Jammer dat de verzendkosten niet via de goedkoopste weg is.

Gepubliceerd op: 01/08/2017