Website: www.topbuitenspeelgoed.nl
Adres: Stationsweg Oost 194C 3931 EX
Plaats: Woudenberg

TOP buitenspeelgoed; de specialist in veel soorten buitenspeelgoed zoals: speelhuizen, skelters, trampolines, schommels, zandbakken etc...

Top buitenspeelgoed
7.6
7.9
8.1

Pluspunten
Goede handleiding. Pakket compleet. Het was een feest op het te bouwen. Wij gaan het huisje als kippenhok gebruiken.

R.Swaans
Maastricht

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
duidelijke site hoe te bestellen en wat er als losseo nderdelen bij kon worden besteld
werd keurig op de juiste dag en tijdstip afgeleverd.
Janny
Schipluiden

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Snel geleverd maar de uitvoering heb ik nog niet gezien, aangezien de zandbak voor mijn kleindochter is, en zij woont in Noorden bij Nieuwkoop.

H. Wagenaar-van Keulen
Winsum Fr.

Yvonne en Gerad
Vinkeveen

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Duidelijke website met veel informatie over het product.
Ik had bij de bestelling aangegeven om telefonisch contact vooraf op te nemen voor de levering en dat een paar dagen het beste uitkwamen voor de levering. Dit is niet gedaan, ik kreeg een email van het transportbedrijf dat ze op moment x kwamen leveren en dat ik maar moet zorgen dat ik er ben omdat ze het anders op straat achterlieten. Door een andere reden is de levering vertraagd waardoor het alsnog op een moment kwam dat wél uitkwam.
Harderwijk

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Erg vriendelijk en behulpzaam
Ga zo door!
Dianne Duinkerken-Wassing
Uithuizermeeden

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Goed materiaal. Goede prijs. Vriendelijk.

Wij hadden het Blue Rabbit speeltoestel "Belvedere" gekocht. Het hout was van goede kwaliteit en de vier verticale balken waren 9cm breed, wat zeer sterk en degelijk is. Sommige leveranciers leveren je minder dikke balken.
Komt afspraken niet na. Vergeet gedeelte van zending. Maakt belofte levertijd 1-2 dagen totaal niet waar.

Helaas komt dit bedrijf zijn afspraken niet na. Ze zijn erg vriendelijk aan de telefoon en beloven rekening te houden met gewenste leverdatum (die naar eigen zeggen 1-2 werkdagen is). Dat is prettig want ze komen een flinke pallet met hout brengen en die wil je niet op de stoep hebben staan als je niet thuis bent bij levering. Maar wanneer je als klant 3 verschillende dagen in één week als mogelijkheid aanbiedt (di, wo, vr) en ze plannen het op de donderdag ertussenin, dan is dat niet handig. We bellen na, oh ja, u bent die klant, ja we verzetten het naar vrijdag. En dan komt op woensdagavond ineens het bericht 'we komen toch op donderdag'. Daarnaast bleek op donderdagochtend dat er alleen hout geleverd was en niet de schroeven, grondankers en bouwtekening van Blue Rabbit. Nabellen, 'sorry, onze fout, we leveren het na en wel morgen/vrijdag, uiterlijk zaterdag'. En toen kwam het maandag pas, 1,5 week na de bestelling. Al-met-al 6x telefonisch contact gehad en hoewel men vriendelijk bleef, kwam men totaal niet hun afspraken na. Ik zou ze niet aanbevelen.
Bas
Ouderkerk

willy
hoensbroek

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Top service

Kelly
St Job