Website: www.topbuitenspeelgoed.nl
Adres: Stationsweg Oost 194C 3931 EX
Plaats: Woudenberg

TOP buitenspeelgoed; de specialist in veel soorten buitenspeelgoed zoals: speelhuizen, skelters, trampolines, schommels, zandbakken etc...

Top buitenspeelgoed
7.7
7.3
7.6
7.7

Pluspunten
Groot aanbod
Wat een slechte communicatie bij dit bedrijf. Éen bestelling gedaan van o.a. Een schommel met glijbaan en toebehoren, maar tot twee keer toe een onvolledige levering. Daarover proberen te bellen + voicemail ingesproken, maar niet bereikbaar en ook op de email wordt niet of pas na een aantal dagen gereageerd, waarbij niet eens antwoord wordt gegeven op de gestelde vragen over de nieuwe leveringstermijn. Wanneer daar na opnieuw mailen wel antwoord op komt werd het uiteindelijk een aantal dagen later geleverd dan beloofd werd. Bestelling is nog steeds niet compleet en zijn inmiddels een maand verder(alles kon volgens de info op website binnen 1-2 dagen of sneller geleverd zijn)Voor leveringsproblemen heb ik best begrip, maar niet als daarover zo gebrekkig gecommuniceerd wordt en dingen beloofd worden die niet nagekomen worden! Daarom bij deze ook, tot mijn spijt, mijn eerste negatieve review in mijn online geschiedenis...
Kws

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Goed materiaal. Goede prijs. Vriendelijk.

Wij hadden het Blue Rabbit speeltoestel "Belvedere" gekocht. Het hout was van goede kwaliteit en de vier verticale balken waren 9cm breed, wat zeer sterk en degelijk is. Sommige leveranciers leveren je minder dikke balken.
Komt afspraken niet na. Vergeet gedeelte van zending. Maakt belofte levertijd 1-2 dagen totaal niet waar.

Helaas komt dit bedrijf zijn afspraken niet na. Ze zijn erg vriendelijk aan de telefoon en beloven rekening te houden met gewenste leverdatum (die naar eigen zeggen 1-2 werkdagen is). Dat is prettig want ze komen een flinke pallet met hout brengen en die wil je niet op de stoep hebben staan als je niet thuis bent bij levering. Maar wanneer je als klant 3 verschillende dagen in één week als mogelijkheid aanbiedt (di, wo, vr) en ze plannen het op de donderdag ertussenin, dan is dat niet handig. We bellen na, oh ja, u bent die klant, ja we verzetten het naar vrijdag. En dan komt op woensdagavond ineens het bericht 'we komen toch op donderdag'. Daarnaast bleek op donderdagochtend dat er alleen hout geleverd was en niet de schroeven, grondankers en bouwtekening van Blue Rabbit. Nabellen, 'sorry, onze fout, we leveren het na en wel morgen/vrijdag, uiterlijk zaterdag'. En toen kwam het maandag pas, 1,5 week na de bestelling. Al-met-al 6x telefonisch contact gehad en hoewel men vriendelijk bleef, kwam men totaal niet hun afspraken na. Ik zou ze niet aanbevelen.
Bas
Ouderkerk

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten

Het is duidelijk dat de ontwerpers/verkopers van het speelhuisje dit nog nooit zelf gebouwd hebben. Vijzen moeten ingedraaid worden op plaatsen die onbereikbaar zijn, planken staan zeer krom en toch moet men deze in een rechte uitsparing krijgen. Bovendien vind ik het helemaal niet kindvriendelijk. Het hout is bruut gewaagd waardoor deze vol splinters zit. De panelen die al prefab gemaakt zijn vallen uit elkaar na 10 minuten spelen., waardoor de nieten uitsteken. Als je deze voorkennis zou hebben dan zou je weigeren dergelijk speelgoed te verkopen.
Koen
Wuustewezel