Website: https://topbloemen.nl

Topbloemen.nl

Ida Huizenga
Meerstad

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Prima service, mooie bos bloemen bezorgd
Hengeveld
Bunnik

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Topbloemen.nl heeft een klacht prima opgelost. De bloemist heeft bij het bezorgen van de bloemen op zaterdag er voor gekozen deze niet bij de buren af te leveren, of in het afgesloten trapportaal van de appartementen voor de deur te zetten.
De keuze was nu alleen maar een nieuwe afspraak maken voor het bezorgen. Bezorgen bleek niet mogelijk op een aan te geven tijdframe. Hierdoor zouden de bloemen pas woensdag bezorgd gaan worden. Of de ontvanger moest deze dan zelf op dinsdag komen halen. De bloemen werden zo lang in de koeling gezet.
Omdat ik als verzender van de bloemen van mening was dat deze handelswijze voor mij niet acceptabel was heb ik de order geannuleerd.
Topbloemen.nl deelde mijn opvatting en heeft deze klacht snel en zorgvuldig opgelost.
Mijn opmerking hierover: Prima geregeld ik ga ervan uit dat het volgende keer de bezorging weer verloopt zoals wij gewend zijn.
Voor de bloemist. Het zijn bloemen de ontvanger kreeg niet de indruk dat er meegedacht werd om de bloemen bezorgd te krijgen. En als er bezorgkosten zijn betaald dan ben ik als verzender van mening dat zelf ophalen geen optie is. Als er dan ook geen verse bloemen worden geleverd dan adviseer ik om de ingebonden specifieke versierselen te verwijderen en de bos gewoon te verkopen en bij de nieuwe bezorgafspraak een verse bos bloemen te leveren.
Aan Topbloemen.nl met de klacht heb ik gekeken naar uw leveringsvoorwaarden en ik ban van mening dat deze niet erg van toepassing zijn.
Anders bij hoe kent u ons. Wij hebben eerder gebruik gemaakt van jullie dienstverlening
W.G. van Nieuwkasteele / J H Meier
Dordrecht

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Degene die het boeket ontving was heel positief. Ik heb het zelf niet gezien!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn u de volgende keer graag weer van dienst.

Barbara Schorer
Middelburg

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
goed

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve feedback. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor uw complimenten en review.

E R Start
Wildervank

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review, het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer.

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Vlugge bezorging
Net dat ik weet
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat u een goede ervaring met onze service heeft gehad.
Wij wensen u een hele prettige dag verder toe.

dhr. J. van der Schoot
Workum

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Altyd goed verzorgd en op tyd

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl

BONGERS

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Bestelde op juiste tijdstip en boeket volgens verwachting geleverd.

J de Waard
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Ik maakte een fout in het intikken van het straat adres en werd prompt ge-e-mailed dat het incorrect was en ze niet konden afleveren. Makkelijke website om snel even het goed adres in te tikken. Werd nog prima op tijd afgeleverd.
N/A

Regina Kuijper