Bedrijfsgegevens

Website: www.topsnowshop.nl
Adres: Hoge Rijndijk 36-38 2415 AD
Plaats: Nieuwerbrug a/d Rijn
Telefoon: 0348 689 900

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

TopSnowShop.nl
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
27 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
87 beoordelingen (12 maanden)
329 beoordelingen (totaal)
8432 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (56)
30% (26)
3% (3)
1% (1)
1% (1)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Snel thuis en precies wat ik had besteld
Verbeterpunten
 
Tim
Groningen

Gepubliceerd op: 21/05/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
GEWWOON ALLES PERFECT VERLOPEN
Verbeterpunten
 
VAN CEULEBROECK
NEERLANDEN

Gepubliceerd op: 30/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Volgens Track&Trace zou mijn skihelm afgeleverd worden op 4-4-2018 tussen 14:30 en 17:30.
Deze is die dag niet bezorgd.
Heb 4-4-2018 een mail hierover gestuurd echter geen antwoord ontvangen.
Vandaag 5-4-2018 geen helm ontvangen.
Geen mail gehad dat de helm ook vandaag niet afgeleverd zou worden.
Antwoord TopSnowShop.nl
Beste Karin,

dank voor de reactie en jammer dat je niet tevreden bent. We snappen de frustratie, maar het probleem zit hem grotendeels in de bezorging. Daar hebben we helaas weinig grip meer op, wanneer een pakketje weggaat. In 98% van de gevallen wordt het gewoon netjes de volgende werkdag bezorgd, maar om onverklaarbare reden heeft dat bij jullie een week geduurd.

We zitten overigens 15 minuten rijden bij je vandaan, je had het ook eventueel dezelfde dag kunnen halen. In ieder geval onze excuses voor de late bezorging, ook wij hebben liever dat de pakketten z.s.m. worden bezorgd.

Vriendlijke groet
TopSnowShop


F. Boer
directeur
Karin Nieuwenkamp-Bergman
Gouda

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Goed advies en snelle reactie op vragen.
Ook goede communicatie over levering.
Dik tevreden met mijn aankoop.
Verbeterpunten
 
Sara

Gepubliceerd op: 13/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
7
Pluspunten
Unkomplizierte Bestellung und schnelle Lieferung.
Verbeterpunten
Obwohl ich den Artikel behalten werde, wäre das Mitschicken eines Rücksendelabels wünschenswert.

Leider fand ich hier keine Möglichkeit, die Sprache auszuwählen, wie es in der E-Mail beschrieben wurde.
Claudia
Hamm (Nordrhein-Westfalen)

Gepubliceerd op: 05/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Ed
Vaals

Gepubliceerd op: 30/03/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
5
Pluspunten
Product gekocht omdat dit gunstig geprijsd was.
Verbeterpunten
Verkoper heeft geen verstand van de producten die hij verkoopt. Gelukkig had ik zelf genoeg kennis opgedaan van het product. Daarnaast slechte retour en betalingsvoorwaarden.
Antwoord TopSnowShop.nl
Beste heer, mevrouw,

dank voor de reactie en jammer dat je aangeeft dat we geen verstand van de producten hebben die we verkopen. Wilde eerst niet reageren, maar wil toch nog kwijt dat we ruim 10 jaar ervaring hebben met verkoop van skihelmen. Zou niet erg best zijn als we dan geen verstand van de producten zouden hebben.

Mensen kunnen hier overigens ook passen en die krijgen allemaal een deskundig advies, lees de reviews maar terug. Misschien een idee voortaan een vraag te stellen over een product of om ook langs te komen


Vriendelijke groet
TopSnowShop


F. Boer
directeur
Klant

Gepubliceerd op: 26/03/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Snel schakelen om nog op tijd te kunnen leveren
Verbeterpunten
 
Han

Gepubliceerd op: 21/03/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Zeer netjes en accuraat. Ook telefonisch zeer correct
Verbeterpunten
 
Jaap
Volendam

Gepubliceerd op: 21/03/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Vlotte bestelling en vlotte levering.
Verbeterpunten
Geen
Filip
Sint-Katelijne-Waver

Gepubliceerd op: 19/03/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer