Bedrijfsgegevens

Website: www.topsnowshop.nl
Adres: Hoge Rijndijk 36-38 2415 AD
Plaats: Nieuwerbrug a/d Rijn
Telefoon: 0348 689 900

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

TopSnowShop.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
77 beoordelingen (12 maanden)
405 beoordelingen (totaal)
10273 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (58)
19% (15)
3% (2)
1% (1)
1% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Zeer correcte levertijd.
Bestelde vizier bij CP-helm bleek het foute model doch na een telefoontje werd dit zeer snel en correct opgelost.
Verbeterpunten
 
jan
Brecht; België

Gepubliceerd op: 16/05/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
Five stars: perfect
Verbeterpunten
Five stars: recommended
Gian Luca
Genoa

Gepubliceerd op: 11/05/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Perfect and fast delivery, perfect product.
Verbeterpunten
 
AG
Austria

Gepubliceerd op: 08/05/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
UPDATE 13 mei 2019:

Naar aanleiding van de onderstaande review werd er uiteindelijk toch nog contact met me opgenomen m.b.t. het uitblijvende contact over de gemaakt kosten om een verkeerd bezorgd product retour te zenden.

Blijkbaar was de mailbox van de webshop volgelopen en werden mijn mails daardoor niet gelezen en beantwoord. Er is uiteindelijk ook een vergoeding retour gestort ter compensatie van de gemaakte kosten plus een beetje, dus gewoon een nette oplossing.

------

Wat een slechte webwinkel zeg. Ik had een paar teenwarmers besteld en kreeg binnen enkele dagen netjes een pakketje van TopSnowShop.nl binnen. Maar er zaten geen teenwarmers in maar handwarmers.

Ik heb gelijk gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Er zouden gelijk teenwarmers opgestuurd worden en ik moest de handwarmers terug sturen. De kosten die ik zou moeten maken voor het terugsturen van de foutief geleverde producten zou daarna vergoed worden.

Na het terugsturen van de foutief geleverde producten heb ik netjes gemaild en de kosten vermeld die ik heb moeten maken om de door TopSnowShop.nl verkeerd geleverde spullen terug te sturen.

Nooit meer reactie gehad van TopSnowShop.nl, ook niet na herhaaldelijke reminder mails van mijn kant. Echt schandalig. Het gaat me echt niet om het bedrag maar als ze de verkeerde spullen sturen en ik kosten moet maken om ze terug te sturen, verwacht ik wel netjes vergoed te worden zoals afgesproken.

Ik raad iedereen af hier iets te kopen
Antwoord TopSnowShop.nl
Beste Rolf,

erg vervelend dat je terecht teleur gesteld bent, maar het is niet zo bedoeld. We reageren normaal heel snel op mail, maar de mail is niet binnen gekomen. Na onderzoek bleek dat het de laatste tijd niet lukte omdat de inbox propvol was, wat inmiddels is opgelost.

Natuurlijk willen we de kosten vergoeden als wij iets fout hebben gedaan. We hebben dan ook inmiddels 10 euro terug gestort, lijkt me voldoende voor de retourkosten.

Nogmaals excuus voor het ongemak. want we willen alleen tevreden klanten.
Rolf
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 07/05/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wat een slechte webwinkel zeg. Ik had een paar teenwarmers besteld en kreeg binnen enkele dagen netjes een pakketje van TopSnowShop.nl binnen. Maar er zaten geen teenwarmers in maar handwarmers.

Ik heb gelijk gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Er zouden gelijk teenwarmers opgestuurd worden en ik moest de handwarmers terug sturen. De kosten die ik zou moeten maken voor het terugsturen van de foutief geleverde producten zou daarna vergoed worden.

Na het terugsturen van de foutief geleverde producten heb ik netjes gemaild en de kosten vermeld die ik heb moeten maken om de door TopSnowShop.nl verkeerd geleverde spullen terug te sturen.

Nooit meer reactie gehad van TopSnowShop.nl, ook niet na herhaaldelijke reminder mails van mijn kant. Echt schandalig. Het gaat me echt niet om het bedrag maar als ze de verkeerde spullen sturen en ik kosten moet maken om ze terug te sturen, verwacht ik wel netjes vergoed te worden zoals afgesproken.

Ik raad iedereen af hier iets te kopen.

Bergschenhoek
23/04/2019

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
8
Pluspunten
reageert snel, denkt mee, geeft goed advies
Verbeterpunten
 
Katia

Gepubliceerd op: 24/04/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Een aanrader.
Betrouwbaar . Goeie degelijke producten. Ruime keus;
Vlotte en correcte communicatie. Snelle levering .
Interessante prijsaanbiedingen.
Verbeterpunten
Geen negatieve opmerkingen over dit bedrijf.
Wim
Dudzele

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Snelle en correcte levering.
Verbeterpunten
 
Peggy

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Zeer goed
Verbeterpunten
Geen
Bart de Groot
Doorn

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
Prima opgelost.
Verbeterpunten
Meerdere malen gemaild over ruil cq retour omdat de helmen niet pasten of ventilatie misten. Geen enkele reactie. Voor €8,60 terug gestuurd met commentaar in verpakking geen reactie. Had al een pasafspraak gemaakt heb deze gecanceld omdat ik niks van jullie gehoord heb. Echt heel slecht
Antwoord TopSnowShop.nl
Beste mevrouw,

Heb u inmiddels gesproken. Bij deze bestelling was helaas de wet van murphy van toepassing. We reageren normaal heel snel op mail, maar de mail was niet binnen gekomen. Na onderzoek bleek dat het niet lukte omdat de inbox propvol zat, wat inmiddels is opgelost.

Voor de retour kosten en het ongemak hebben we mevrouw een cadeau gestuurd, want we willen alleen tevreden klanten.

Nogmaals excuus voor het ongemak.
Klant

Gepubliceerd op: 24/03/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Meerdere malen gemaild over ruil cq retour omdat de helmen niet pasten of ventilatie misten. Geen enkele reactie. Voor €8,60 terug gestuurd met commentaar in verpakking geen reactie. Had al een pasafspraak gemaakt heb deze gecanceld omdat ik niks van jullie gehoord heb. Echt heel slecht

10/03/2019

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
J de dycker
Zaandam

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer