Website: www.topwebshop.nl
Plaats: Weesp
Telefoon: +31 (0) 294 71 20 84

Topwebshop
9.5

Pluspunten
Voorzetramen besteld. Goede kwaliteit en zaten prima verpakt.
Instructie hoe de knevels te monteren ontbrak. Een instructie(video) kan uitkomst bieden.
Elsje

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Goede service. Snelle levering.

Marco
Kamerik

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Na enkele malen telefonisch contact overgegaan tot zelf inmeten en bestellen. Tussen bestelling en levering eenmaal mailcontact over de leverdatum. Alles liep zoals van te voren ingeschat. Had na eerste contact vertrouwen dat we een goede keuze gemaakt hebben, en na levering op 11 januari, we zijn uitermate tevreden. Op 10 januari gebeld over de levering op 11 januari. Goede afspraken kunnen maken met bedrijf die de levering verzorgde. Totaal zeker de 5 sterren.
Als ik al een tip zou hebben, houdt de website/persoonlijke pagina up to date. Op 11-01 stond deze nog op verwerken, daarna op geleverd. De mailwisseling was niet nodig als dit op de eigen pagina te zien zou zijn wanneer de levering zou plaatsvinden. Lees dit als positieve feedback.
Luud
Geulle.

Floris
zeist

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Prima geholpen.
Goed ingemeten en sneller als verwacht uitgeleverd. Heb ze nu een paar weken en ben erg blij met mijn schuiframen.

Theo
Schoonhoven

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Prima Afhandeling SUPER +++++ . Voorzetramen zijn keurig op tijd geleverd. Dank je Nico voor het nakomen van afspraken.

Elly
Oosterhout

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Al bij het 1e contact goed gevoel. Komen afspraken na, zijn op tijd, werken netjes en denken in oplossingen om het toch mogelijk te maken dat wij in ons oude huis voorzetramen konden laten plaatsen. Met de nodige aanpassingen zijn deze inmiddels geplaatst en wij zijn er erg blij mee . Nico en Rene zijn zeer bekwaam, echte vakmannen en ook Jeroen regelt alles snel en goed. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan

Caroline

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Professioneel, prijs kwaliteit, vriendelijk.
Geen. Alles top verlopen. Zeer tevreden.
Arthur de Haan
Den Bosch

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Veel kennis en ervaring op hun gebied, uiterst behulpzaam, grote kracht is creativiteit en innovativiteit om producten toe te passen in lastige situaties, kwaliteit van uitvoering is goed, ondersteuning achteraf is goed. komen afspraken na, informeel contact is prettig.

Nigtevecht

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
prima product, netjes afgeleverd

frans
doetinchem