Bedrijfsgegevens

Website: www.totalbeauty-shop.nl
Adres: Postbus 22 6000AA
Plaats: Weert
Telefoon: +31 495 71 12 04

Total Beauty Shop is ontstaan door gepassioneerde schoonheidsprofessionals en is uitgegroeid tot een van de grotere groothandels voor kappers, schoonheidsspecialistes etc.. maar ook voor particulieren.

Door de professionele klantendienst wordt je steeds naar de juiste producten en merken begeleid. Total Beauty Shop verdeelt merken zoals Revlon, KIS Kappers, Parlux, Babyliss, Keenwell, Joico en veel meer.

Door onze grote stock worden de meeste producten ook binnen 24u bij u thuis geleverd. Probeer zelf onze service en producten eens op totalbeauty-shop.nl of totalbeauty-shop.be

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Total Beauty Shop
totaal score
9.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
315 beoordelingen (12 maanden)
1510 beoordelingen (totaal)
54546 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
94% (296)
4% (14)
1% (2)
0% (0)
1% (3)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt ... hier koop ik nooit meer wat.
Product werkt niet en moet maar wachten wanneer ik een nieuwe krijg. Kunnen ze me niet verstellen misschien wordt het vanavond wel verstuurd ... misschien ja weten we niet...
en als je om je geld terug vraagt kan het ook niet want ja misschien wordt het product vanavond wel opgestuurd.

Een reactie op de reactie van het bedrijf.
Toch jammer dat er zomaar een naam in wordt gezet van een klant, jullie vragen om een beoordeling en er wordt aangegeven dat dit anoniem kan. (wet privacy)
De retour is 2 dagen geleden ontvangen en niet een dag geleden. Misschien moeten ze aangeven dat bij retour de wachttijd een week is.
Verbeterpunten
 
Antwoord Total Beauty Shop
Bedankt voor je beoordeling.

Even een kleine duiding dat dit een defect betrof en het toestel op 22/10 werd ontvangen en vanaf 23/10 werd nagekeken. Dit dient echter steeds te gebeuren ook om te vermijden dat deze defecten vaker ontstaan in deze toestellen en we moeten deze dan ook melden aan de fabrikant.
Mocht er niets met het toestel aan de hand zijn geweest waren deze testen inderdaad niet nodig en was het sneller.

Vriendelijke groeten
Bart Janssen
Klantendienst
Klant

Gepubliceerd op: 24/10/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt ... hier koop ik nooit meer wat.
Product werkt niet en moet maar wachten wanneer ik een nieuwe krijg. Kunnen ze me niet verstellen misschien wordt het vanavond wel verstuurd ... misschien ja weten we niet...
en als je om je geld terug vraagt kan het ook niet want ja misschien wordt het product vanavond wel opgestuurd.
Verbeterpunten
 

24/10/2018

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
I have ordered a product from their website, after which I received the payment confirmation. Few days later I get the money back, and no information from the company whatsoever. I am very disappointment with their customer service, which says " well there was a problem with ideal booking".... and now you wont get your product because it was the last one and someone else ordered meanwhile. The interesting part is that the product was a limited edition product, which I could not find anywhere else than on their website and it already was unlikely that they still had it on stock. Nonetheless, the company DOES NOT KNOW HOW TO ADMIT to the fact that they did not have the product on stock, they rather lie to you and come up with some ridiculous excuse.
Never ever again!

As I can not reply to your comment, I will add my comment as a second part of my message. I find it ridiculous that you sell the product to 2 people at the same time, and you do not inform the first client that something went wrong with booking, because you have another one ordering the same product. If there indeed was 1 on stock, then it would no longer be available after someone ordered it. Sorry but your story does not make any sense either way!!!!! If the ideal was indeed the problem, i should have received an information about it, instead the booking confirmation.
Gosia
Udenhout

Gepubliceerd op: 31/05/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
weet ik niet
Verbeterpunten
ging snel kapot
Antwoord Total Beauty Shop
Beste Mariella,

Deze beoordeling gaat over de service die u van ons heeft gekregen met de levering en service van uw bestelling. Niet over het product dat u heeft ontvangen, hiervan heeft u een andere mail gekregen.
We vinden ook nergens een mail noch telefoon terug dat er iets zou mis zijn met dit product. Mocht u contact met ons hebben opgenomen konden we een oplossing voorzien.
We vinden het dan ook zeer jammer dat wij zo een slechte beoordeling krijgen daar we u bestelling toch daags nadien reeds bij u hebben afgeleverd.

Vriendelijke groeten
Bart Janssen
Klantendienst
Klant

Gepubliceerd op: 30/05/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Disclaimer