Website: www.totalbeauty-shop.nl
Adres: Postbus 22 6000AA
Plaats: Weert
Telefoon: +31 495 71 12 04

Total Beauty Shop is ontstaan door gepassioneerde schoonheidsprofessionals en is uitgegroeid tot een van de grotere groothandels voor kappers, schoonheidsspecialistes etc.. maar ook voor particulieren.

Door de professionele klantendienst wordt je steeds naar de juiste producten en merken begeleid. Total Beauty Shop verdeelt merken zoals Revlon, KIS Kappers, Parlux, Babyliss, Keenwell, Joico en veel meer.

Door onze grote stock worden de meeste producten ook binnen 24u bij u thuis geleverd. Probeer zelf onze service en producten eens op totalbeauty-shop.nl of totalbeauty-shop.be

Total Beauty Shop
9.7

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Het product was verkrijgbaar
Levertijd van producten versnellen, Aflever moment, levertijd duurde vrij lang dit omdat het product volgens de site op voorraad was
Antwoord Total Beauty Shop
Beste Brigitte,

Bedankt voor uw beoordeling echter heeft het geen nut om levertijden van producten te versnellen. Bij elk product staat een levertermijn vermeld en dit heeft dan ook steeds de nodige redenen.
U heeft ervoor gekozen een product te kiezen waar duidelijk vermeld stond: geleverd binnen 1-7 werkdagen, wij hebben echter al op de 4de werkdag geleverd dus ruim binnen de vermelde termijn.

Indien u producten kiest met een levertermijn die lager ligt (dag nadien) dan hebt u uiteraard uw product sneller.

Vriendelijke Groeten

Levertijd van producten versnellen

Maarheeze
03/02/2019

Pluspunten
Op de foto lijkt het product groter dan het in het echt is, Ik had wel gezien dat het 15 ml was maar dat het flesje Zooo klein was had ik niet verwacht.
Dekker
Lelystad