Bedrijfsgegevens

Website: www.touchfix.nl
Adres: Loosduinse Hoofdstraat 184 2552AL
Plaats: Den Haag
Telefoon: 070 - 20 60 10 3

Touchfix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt.

Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.

Op KiyOh vindt u reviews van ervaringen met onze producten en diensten. Klanten kunnen hier onafhankelijk hun ervaringen achterlaten door middel van recensies. Klachten worden direct door onze medewerkers behandeld.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

TouchFix
totaal score
9.4
Personeel
9.3
Afspraken nakomen
9.5
Kwaliteit
9.4
Nazorg & Garantie
9.2
Snelheid/Levertijd
9.3
Kennis & Vakmanschap
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
121 beoordelingen (12 maanden)
617 beoordelingen (totaal)
108844 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (98)
19% (23)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord TouchFix
Beste Helene,

Bedankt voor deze mooie 8, hopelijk kunnen wij in de toekomst nog beter van dienst zijn!
Helene

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
55 jr of ouder

Aankoop
Nieuwe tablet gekocht.
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord TouchFix
Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling, wellicht dat wij u in de toekomst nog sneller kunnen helpen.
Tot ziens!
Houtzamer
Den Haag

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
windows 10 instalatie + licentie
Back up
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Afspraken nakomen
Antwoord TouchFix
Beste Ruud,

Wij hebben voor uw iPad 2018 reparatie exact hetzelfde bedrag afgerekend zoals op de site staat vermeld. Misschien dat u bij het verkeerde model heeft gekeken? Wij rekenen ten alle tijden de prijs af welke op de website met u wordt gecommuniceerd.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst toch nog beter laten uitleggen wat de verschillen zijn tussen de modellen, helaas maakt Apple het er ook niet makkelijker op.

Bedankt voor uw beoordeling.
Ruud
Den haag

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Gezin <35 jr

Aankoop
Duurder
Anger dan op site was aangegeven maar was wel keurig werk
8
Pluspunten
goed telefonisch tewoordgestaan
snel vervangen van een scherm en kleine korting toen bleek dat door buiging van toestel de scherm protector op paar plekken niet goed hecht.
Verbeterpunten
 
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord TouchFix
Beste Marcus,

Uiteraard geen probleem, we staan klaar voor je.
Tot de volgende keer!
Marcus
Den Haag

Gepubliceerd op: 03/05/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Gezin 35-55 jr

Aankoop
vervangen van scherm van een mobiele telefoon + aanbrengen van een schermprotector
8
Pluspunten
Nette service.
Verbeterpunten
 
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord TouchFix
Beste klant,

Bedankt voor deze review.
Hopelijk kunnen wij een volgende keer u een nog betere ervaring geven.
Klant

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Gezin <35 jr
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord TouchFix
Beste klant,

Bedankt voor deze review.
Wij hopen u in de toekomst een nog betere ervaring te kunnen geven bij TouchFix.
Klant

Gepubliceerd op: 28/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
Single, 35-55 jr
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord TouchFix
Beste klant,

Bedankt voor deze review.
Wij hopen u in de toekomst een nog betere ervaring te kunnen geven bij TouchFix.
Jacqueline
Den Haag

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
Gezin <35 jr
8
Pluspunten
Ondanks eerdere verkeerde diagnose prima oplossing geboden, zeer vriendelijk personeel en duidelijke communicatie / duidelijke voorwaarden, prima!
Verbeterpunten
Soms kan een diagnose verkeerd zijn, achteraf is het makkelijk praten... scherm van de iPhone bleek niet kapot, ongevoeligheid voor aanraken scherm bleek door een (bijna?) defecte chip te worden veroorzaakt. Oude scherm teruggeplaatst en alleen onderzoekskosten in rekening gebracht. (dan blijven wel wat vragen hangen, zoals... werd het oude scherm dan niet op het defect getest, kon dus gewoon worden teruggeplaatst, waarom werd een als kapot gediagnotiseerd scherm bewaard, etc.) maargoed, deze mensen zijn experts en nogmaals is er - behalve de onderzoekskosten - niks verder in rekening gebracht, en werd het verschil terugbetaald.
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord TouchFix
Beste Richard,

Bedankt voor het achterlaten van deze review.
Wanneer wij een reparatie uitvoeren hebben wij een x periode aan tijd om uw toestel uitvoerig te testen. Wanneer wij in deze tijd zien dat het probleem verholpen is voltooien wij een reparatie en kunt u hem weer ophalen. Echter in uw geval heeft het nieuwe scherm het een korte periode gedaan waarna toch bleek dat de chip het niet goed deed. Problemen met een chip worden langzamerhand erger en zullen in sommige gevallen daarom ook moeilijker in korte tijd te constateren zijn. Wij geven daarom ook een garantie periode van 3 maanden zodat wanneer u merkt dat het probleem niet verholpen is wij u direct kunnen helpen. Wij bewaren de vervangen onderdelen voor dezelfde redenen.
Richard
Den Haag

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
Gezin 35-55 jr

Aankoop
Reparatie iPhone 6
8
Pluspunten
werd netjes en goed geholpen
met de juiste kennis over het product
Verbeterpunten
ga zo door
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Snelheid/Levertijd
Antwoord TouchFix
Beste Klant.

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen en de score die hierbij hoort. Wij hopen u in de toekomst nog een betere ervaring te kunnen geven.

Team TouchFix
Klant

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
Gezin 35-55 jr

Aankoop
vernieuwen scherm tab 2
8
Pluspunten
Grote ploeg medewerkers zichtbaar vanaf de balie
Verbeterpunten
 
Personeel
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord TouchFix
Beste klant,

Bedankt voor uw review! Wij hopen dat we u in de toekomst een nog betere ervaring kunnen geven.

Team TouchFix
Klant
Den Haag

Gepubliceerd op: 04/03/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
Vervangen batterij mobiel
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer