Website: www.touchfix.nl
Adres: Loosduinse Hoofdstraat 184 2552AL
Plaats: Den Haag
Telefoon: 070 - 20 60 10 3

Touchfix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt.

Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.

Op KiyOh vindt u reviews van ervaringen met onze producten en diensten. Klanten kunnen hier onafhankelijk hun ervaringen achterlaten door middel van recensies. Klachten worden direct door onze medewerkers behandeld.

TouchFix
9.5

Terug naar alle beoordelingen

Beste Helene,

Bedankt voor deze mooie 8, hopelijk kunnen wij in de toekomst nog beter van dienst zijn!
Helene

Nieuwe tablet gekocht.

Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling, wellicht dat wij u in de toekomst nog sneller kunnen helpen.
Tot ziens!
Houtzamer

windows 10 instalatie + licentie
Back up

Beste Ruud,

Wij hebben voor uw iPad 2018 reparatie exact hetzelfde bedrag afgerekend zoals op de site staat vermeld. Misschien dat u bij het verkeerde model heeft gekeken? Wij rekenen ten alle tijden de prijs af welke op de website met u wordt gecommuniceerd.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst toch nog beter laten uitleggen wat de verschillen zijn tussen de modellen, helaas maakt Apple het er ook niet makkelijker op.

Bedankt voor uw beoordeling.
Ruud
Den haag

Duurder
Anger dan op site was aangegeven maar was wel keurig werk
Pluspunten
goed telefonisch tewoordgestaan
snel vervangen van een scherm en kleine korting toen bleek dat door buiging van toestel de scherm protector op paar plekken niet goed hecht.

Beste Marcus,

Uiteraard geen probleem, we staan klaar voor je.
Tot de volgende keer!
Marcus

Gepubliceerd op: 03/05/2019
Gezin 35-55 jr

vervangen van scherm van een mobiele telefoon + aanbrengen van een schermprotector
Pluspunten
Nette service.

Bedankt voor deze review.
Hopelijk kunnen wij een volgende keer u een nog betere ervaring geven.

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Bedankt voor deze review.
Wij hopen u in de toekomst een nog betere ervaring te kunnen geven bij TouchFix.

Gepubliceerd op: 28/04/2019
Single, 35-55 jr

Jacqueline

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Gezin <35 jr
Pluspunten
Ondanks eerdere verkeerde diagnose prima oplossing geboden, zeer vriendelijk personeel en duidelijke communicatie / duidelijke voorwaarden, prima!
Soms kan een diagnose verkeerd zijn, achteraf is het makkelijk praten... scherm van de iPhone bleek niet kapot, ongevoeligheid voor aanraken scherm bleek door een (bijna?) defecte chip te worden veroorzaakt. Oude scherm teruggeplaatst en alleen onderzoekskosten in rekening gebracht. (dan blijven wel wat vragen hangen, zoals... werd het oude scherm dan niet op het defect getest, kon dus gewoon worden teruggeplaatst, waarom werd een als kapot gediagnotiseerd scherm bewaard, etc.) maargoed, deze mensen zijn experts en nogmaals is er - behalve de onderzoekskosten - niks verder in rekening gebracht, en werd het verschil terugbetaald.
Beste Richard,

Bedankt voor het achterlaten van deze review.
Wanneer wij een reparatie uitvoeren hebben wij een x periode aan tijd om uw toestel uitvoerig te testen. Wanneer wij in deze tijd zien dat het probleem verholpen is voltooien wij een reparatie en kunt u hem weer ophalen. Echter in uw geval heeft het nieuwe scherm het een korte periode gedaan waarna toch bleek dat de chip het niet goed deed. Problemen met een chip worden langzamerhand erger en zullen in sommige gevallen daarom ook moeilijker in korte tijd te constateren zijn. Wij geven daarom ook een garantie periode van 3 maanden zodat wanneer u merkt dat het probleem niet verholpen is wij u direct kunnen helpen. Wij bewaren de vervangen onderdelen voor dezelfde redenen.
Richard

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Reparatie iPhone 6
Pluspunten
werd netjes en goed geholpen
met de juiste kennis over het product
ga zo door
Beste Klant.

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen en de score die hierbij hoort. Wij hopen u in de toekomst nog een betere ervaring te kunnen geven.

Team TouchFix

Gepubliceerd op: 18/03/2019

vernieuwen scherm tab 2
Pluspunten
Grote ploeg medewerkers zichtbaar vanaf de balie

Beste klant,

Bedankt voor uw review! Wij hopen dat we u in de toekomst een nog betere ervaring kunnen geven.

Team TouchFix

Gepubliceerd op: 04/03/2019