Website: www.treasurejuwelier.nl
Adres: Hilvertshof 45 1211 ER
Plaats: HILVERSUM

Treasure Juwelier is ruim 30 jaar gevestigd in Hilversum. Wij willen graag zoveel mogelijk mensen laten stralen met betaalbare luxe. We zijn gespecialiseerd in betoverende horloges en sieraden van hoge kwaliteit, die bovendien aantrekkelijk zijn geprijsd. Het dragen van een prachtig sieraad of een fraai horloge is een feestje op zich waar vrijwel iedereen, jong en oud, man en vrouw, blij van wordt. Maar ook het geven van een persoonlijk sieraad levert vaak memorabele momenten op en zorgt voor veel voldoening. Dat zien we graag en dat is precies waar we het voor doen! Vele topmerken horloges en sieraden zoals Seiko, Swarovski, Fossil, Casio, Michael Kors en SILK, hebben wij in ons assortiment opgenomen. Daarnaast hebben we een aantrekkelijke eigen collectie met betaalbare en exclusieve stalen, zilveren en gouden sieraden, al dan niet verrijkt met de meest fonkelende briljantjes. Alles bij elkaar leveren we ruim. 5.000 artikelen uit voorraad: voor 17.00 uur besteld, morgen in huis. Om makkelijk je weg te kunnen vinden in ons assortiment bieden we in onze webshop unieke zoekmogelijkheden en leuke en relevante informatie. Online bestellingen leveren we met een hoog serviceniveau, zoals gratis graveren (eventueel met een hartje of ander symbool), gratis cadeauverpakking en gratis verzending met track & trace (boven € 50). In onze winkel hanteren we al jaren zeer schappelijke prijzen voor het vervangen van een batterij in een horloge, het herstellen van een sieraad en het prikken van gaatjes voor oorbellen. Zowel online als in de winkel hebben we bovendien een aantrekkelijk bonussysteem, waarbij klanten weer korting kunnen krijgen bij vervolgbestellingen. Je zou er blij van kunnen worden.

Treasure Juwelier

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
snelle, geweldige communicatie.

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Super snel en zeer vriendelijk, een aardig woord op de faktuur of in hun mail.

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Prachtig sierrad

Katrina
Alkmaar

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Perfecte communicatie en goede service!
Niks
Daan
Dalfsen

henk
klazienaveen

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Nette communicatie en levering
De tekst die in het horloge moest worden gegraveerd is niet overal even duidelijk.

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Persoonlijke berichtje. Handgeschreven.. En de fijne wensen voor de kerst en Nieuwjaar!!!
Kan me er geen een bedenken.
Angelique
Emmeloord

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Snelle serves en klantvriendelijk
Nvt

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Snelle service.
Nee.
Anita