Website: www.treasurejuwelier.nl
Adres: Hilvertshof 45 1211 ER
Plaats: HILVERSUM

Treasure Juwelier is ruim 30 jaar gevestigd in Hilversum. Wij willen graag zoveel mogelijk mensen laten stralen met betaalbare luxe. We zijn gespecialiseerd in betoverende horloges en sieraden van hoge kwaliteit, die bovendien aantrekkelijk zijn geprijsd. Het dragen van een prachtig sieraad of een fraai horloge is een feestje op zich waar vrijwel iedereen, jong en oud, man en vrouw, blij van wordt. Maar ook het geven van een persoonlijk sieraad levert vaak memorabele momenten op en zorgt voor veel voldoening. Dat zien we graag en dat is precies waar we het voor doen! Vele topmerken horloges en sieraden zoals Seiko, Swarovski, Fossil, Casio, Michael Kors en SILK, hebben wij in ons assortiment opgenomen. Daarnaast hebben we een aantrekkelijke eigen collectie met betaalbare en exclusieve stalen, zilveren en gouden sieraden, al dan niet verrijkt met de meest fonkelende briljantjes. Alles bij elkaar leveren we ruim. 5.000 artikelen uit voorraad: voor 17.00 uur besteld, morgen in huis. Om makkelijk je weg te kunnen vinden in ons assortiment bieden we in onze webshop unieke zoekmogelijkheden en leuke en relevante informatie. Online bestellingen leveren we met een hoog serviceniveau, zoals gratis graveren (eventueel met een hartje of ander symbool), gratis cadeauverpakking en gratis verzending met track & trace (boven € 50). In onze winkel hanteren we al jaren zeer schappelijke prijzen voor het vervangen van een batterij in een horloge, het herstellen van een sieraad en het prikken van gaatjes voor oorbellen. Zowel online als in de winkel hebben we bovendien een aantrekkelijk bonussysteem, waarbij klanten weer korting kunnen krijgen bij vervolgbestellingen. Je zou er blij van kunnen worden.

Treasure Juwelier

Pluspunten
Kreeg goed advies, goede service, snelle levering, mooi sieraad. Top!

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Zeer vlotte levering

Claudia
Evergem

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Super ingespeeld op niet voor de hand liggend vraag en kado is gisteren zeer dankbaar ontvangen. Contact via telefoon was deskundig en inlevend. Dank.
Vooral met zoveel enthousiasme door blijven gaan
Antwoord Treasure Juwelier
Wat fijn om te horen, wij gaan zo door. bedankt!
Artur
LEUSDEN

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten

Kleinere verpakkingen voor een hangertje geen doosje bv

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle service en prima levering.
de Baak
Driebergen en Noordwijk

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Super goede site en je blijft per email op de hoogte van je bestelling. Netjes geleverd.
Geen op of aanmerkingen.
Bedankt!
Piracy

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Mooie cadeau verpakking en gratis

Antwoord Treasure Juwelier
Fijn dat je tevreden bent, bedankt!
Ester

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Carine
Steenokkerzeel

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
het probleem is goed en snel opgelost
check even de batterij voordat je een horloge opstuurt. Heel vervelend als je een horloge cadeau geeft aan iemand en dan blijkt die het niet te doen omdat de batterij leeg is.
Antwoord Treasure Juwelier
Wat vervelend om te horen dat de batterij leeg was. Dit hoort natuurlijk wel te gebeuren en is ook standaard bij ons, onze excuses!
Gerard
Dokkum