Website: www.treasurejuwelier.nl
Adres: Hilvertshof 45 1211 ER
Plaats: HILVERSUM

Treasure Juwelier is ruim 25 jaar gevestigd in Hilversum. Wij willen graag zoveel mogelijk mensen laten stralen met betaalbare luxe. We zijn gespecialiseerd in betoverende horloges en sieraden van hoge kwaliteit, die bovendien aantrekkelijk zijn geprijsd. Het dragen van een prachtig sieraad of een fraai horloge is een feestje op zich waar vrijwel iedereen, jong en oud, man en vrouw, blij van wordt. Maar ook het geven van een persoonlijk sieraad levert vaak memorabele momenten op en zorgt voor veel voldoening. Dat zien we graag en dat is precies waar we het voor doen! Vele topmerken horloges en sieraden zoals Seiko, Swarovski, Fossil, Casio, Michael Kors en SILK, hebben wij in ons assortiment opgenomen. Daarnaast hebben we een aantrekkelijke eigen collectie met betaalbare en exclusieve stalen, zilveren en gouden sieraden, al dan niet verrijkt met de meest fonkelende briljantjes. Alles bij elkaar leveren we ruim. 5.000 artikelen uit voorraad: voor 17.00 uur besteld, morgen in huis. Om makkelijk je weg te kunnen vinden in ons assortiment bieden we in onze webshop unieke zoekmogelijkheden en leuke en relevante informatie. Online bestellingen leveren we met een hoog serviceniveau, zoals gratis graveren (eventueel met een hartje of ander symbool), gratis cadeauverpakking en gratis verzending met track & trace (boven € 50). In onze winkel hanteren we al jaren zeer schappelijke prijzen voor het vervangen van een batterij in een horloge, het herstellen van een sieraad en het prikken van gaatjes voor oorbellen. Zowel online als in de winkel hebben we bovendien een aantrekkelijk bonussysteem, waarbij klanten weer korting kunnen krijgen bij vervolgbestellingen. Je zou er blij van kunnen worden.

Treasure Juwelier

Pluspunten
snelle levering; prima product
Fred

Pluspunten

Had graag even contact gehad over de gravering van de tekst. Had liever gehad dat jullie eerlijk gezegd hadden dat de tekst te klein en onleesbaar zou worden. Horloge zelf is prachtig.
Taartenmiep
Gorinchem

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
De ring die we hadden besteld was te groot, deze konden we ruilen. Toen we in de winkel kwamen lag de kleinere ring al klaar.

Marina

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Veel opties mogelijk
Het graveren is veel kleiner uitgevallen. Misschien handig volgende keer contact opnemen en aangeven dat het erg klein wordt. Of minder tekens toelaten.
Iris
Oene

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten

Ik was zeer tevreden ik had besteld voor een 2 ling. 2 de zelfde werd ik netjes gebeld. Dat er nog maar 1 op voorraad was.
Telefonische een andere afgesproken. En als tegemoet koning. Werd de achter kantjes netjes gratis gegrafeerd. En de doosjes waren erg leuk ingepakt.
Sabrina
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Goede communicatie wat betreft levering. Leuk ingepakt. Snelle service

Elza kleinjan
Heerjansdam

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Levering op tijd. Smaakvol verpakt. Persoonlijke noot op nota geeft goed gevoel. Ik zal jullie zeker aanbevelen.
Willy

Gepubliceerd op: 05/10/2018