Bedrijfsgegevens

Website: https://www.trendfield.nl/
Adres: Nijverheidsweg-Noord 123 3812PL
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 0853038299

Trendfield is specialist op het gebied van de nieuwste entertainment producten. Het is onze missie om jou nieuwe en unieke ervaringen op te laten doen met de gaafste producten!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Trendfield
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
64 beoordelingen (12 maanden)
233 beoordelingen (totaal)
3781 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (36)
31% (20)
6% (4)
6% (4)
0% (0)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Bandje voor het houverbord passen niet, Bandjes zijn te kort.
Antwoord Trendfield
Beste Tjerk, wat vervelend dat de bandjes niet passen. Je kunt ze uiteraard altijd gratis retourneren zodat je je geld terugkrijgt.
Tjerk
Metslawier

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle verzending
Verbeterpunten
Bestel iets nieuws wat volledig beschadigd aankomt en in plaats dat ik een nieuw exemplaar krijg ontvang ik losse onderdelen wanneer showroom model. Ik heb toch geen €80 betaalt voor showroom model
Antwoord Trendfield
Beste Azzimachi, u gaf aan dat een hendel van de bestelde hoverkart beschadigd was. I.p.v. het retourneren en opnieuw opsturen van het gehele product wilde wij het probleem voor u z.s.m. oplossen door direct een reserveonderdeel op te sturen. Zoals aangegeven kon en kunt u de hoverkart ook omruilen voor een nieuwe maar dan ontvangen wij de oude graag eerst retour.
Azzimachi
Amsterdam

Gepubliceerd op: 11/10/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
6
Verbeterpunten
 
Willeke
Woensdrecht

Gepubliceerd op: 17/09/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De juiste producten opsturen , zoals ze op de website vermeld zijn
Antwoord Trendfield
Beste Dirk, we hadden inderdaad het verkeerde product opgestuurd. Nadat dit bij ons bekend was hebben we direct de goede nagestuurd. Nogmaals excuses hiervoor.
Dirk
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 13/07/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer