Website: http://www.tsjechoreizen.nl
Plaats: Rotterdam

Tsjecho Reizen B.V.
8.1
8.2

Pluspunten
al jaren vaste klant van Tsjecho Reizen jullie verdienen een dikke pluim voor jullie inzet

Margit
Rietvelden

Pluspunten

Nadat de factuur al lang was voldaan, kwam men een week voor ons vertrek - en alleen omdat ik zelf een vraag over beddegoed had - met nieuwe voorwaarden en aanvullende kosten. De communicatie daarover was van de zijde van Tsjecho op voorhand afwijzend en op het arrogante af.
Antwoord Tsjecho Reizen B.V.
Geachte heer Stok, Allereerst spijtig te moeten vernemen dat u onze communicatie als zijnde arrogant heeft ervaren dit is geenszins de bedoeling onze excuses hiervoor. Wij hebben in ons optiek een uitvoerige toelichting gegeven op de door u ge uitte klacht alvorens de reis is aangevangen. Bij de informatie van de door u geboekte accommodatie staan altijd onder het tabblad ter plaatse de kosten die ter plaatse dienen te worden voldaan. Die worden duidelijk gepresenteerd bij de informatie van de accommodatie en dit zijn voorwaarden die al die tijd daar hebben gestaan maar waarschijnlijk niet zijn gelezen. Wij zijn juist transparant over bijkomende kosten ter plaatse om verrassingen te voorkomen tijdens de vakantie.
H Stok
Nijmegen

Nijmegen
09/02/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijke en behulpzame receptiemedewerkers (sters). Bardame is ook bijzonder attent, zeer netjes en vriendelijk. Receptie vroeg ons (3 pers ) de laatste nacht onze 2 2-p kamers te ruilen voor een 4-persoons kamer, wat wij uiteraard deden. Een flesje drank was onze "beloning" .
Meer variatie in fruit in plaats van alleen sinaasappels.
In de 4-persoons kamer was alleen en salontafel met 2 fauteuiltjes, geen tafel en stoelen om bv een spelletje te doen. Op een van de 2-persoonskamers overigens ook niet, slechts 1 eetkamerstoel
Cees Dubbeld
Schagen

Pluspunten
Meer variatie in fruit in plaats van alleen sinaasappels.

Schagen
09/02/2018

Pluspunten
Nette accomodatie
Klant herinneren aan skipassen en uitrusting als deze niet tijdig is doorgegeven. Tevens beter aangeven hoe ver het van de pistes ligt.
Evert Jan

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Henk
Ridderker

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
Via internet is alles goed geregeld. Informatie is duidelijk en is correct.
De reisbescheiden ontvingen wij tijdig. Bij aankomst in het hotel ontvingen wij info over het gebied en was er een medewerker van de skischool aanwezig voor het uitreiken van informatie, skies en toenehoren. Dit was echt uitstekend geregeld. Men sprak voldoende Engels of Duits om afspraken te maken. De skilessen waren naar eigen wens in te vullen zoals 3x2 uur of 2x3 uur. De skidocent had kennis van zaken en gaf op ieders eigen niveau les. Hier hebben wij veel aan gehad. Het hotel is prima voor elkaar en voorzien van alle gemakken. Ontbijt was prima. Kamers waren schoon en het zwembad, sauna en welness was heerlijk Al met al geen negatieve ervaringen. Zeker een aanrader.

Stel 28 jaar

Gepubliceerd op: 09/02/2018