Website: http://www.tsjechoreizen.nl

Tsjecho Reizen B.V.
8.2
8.2
19725 keer bekeken

Pluspunten
prima gevarieerd aanbod in tjechie
probeer meer familie kamers te verkrijgen bij de hotels. en zorg dat je site up to date is... heel vervelend dit jaar geen familie kamer te krijgen , maar volgens de site kon dit nog wel erg jammer!!!!!!! meer geld moeten uitgeven daardoor
Nicoline
reeuwijk

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten

Jammer dat we bij overboeking van ons appartement daarvan niet op de hoogte waren gebracht. Het probleem werd overigens prima opgelost en het teveel betaalde bedrag hadden we op de dag van contact alweer op de rekening staan?
Regina
Nijkerk

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Al jaren trouwe klant en al jaren alles super geregeld door Tsjecho Reizen. We zijn inmiddels al echte kenners. We hopen nog vaak gebruik te mogen maken van jullie mooie accommodaties!
Ga zo door!
Rob

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten

Medewerker van tjechoreizen ook even laten kijken bij de skiverhuur en appartementen en dan de liggingen nakijken, het is allemaal net even anders.
Albert
Oude Niedorp

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Het hotel was helemaal geweldig. Buitengewoon vriendelijke bediening. Goed service voor vegetariër, hoewel kosten van diner heel laag waren.

De langlauf ski-voorziening was uitstekend. We hadden een prima leraar, waarbij soepel ingespeeld werd op ziekte van een andere leraar.
Busreis liep bij het instappen veel onnodige vertraging op omdat er zes bussen waren, en niet duidelijk was wie in welke bus moest. Er was alleen een gegroepeerde passagierslijst, waar alleen de chauffeur op kon kijken. Je moet daarnaast ook alfabetische passagierslijsten hebben waar klanten zelf op kunnen kijken.

Verstopte WC's in de bussen vanwege de vorst. Daar speelt vermoedelijk ook een menselijke fout. Met wintersport moet je vorst verwachten.

Op de terugweg in Tsjechië maakten we gebruik van een taxi-service die echt levensgevaarlijk was. De chauffeur fungeerde ook als taxi-centrale, nam vaak de telefoon op, reed veel te hard, reed vaak links. Het zweet stond in mijn handen. Ik was blij dat we heelhuids aankwamen. Als er ooit een ongeluk komt, heb ik gewaarschuwd. Deze taxi-rit is de belangrijkste reden voor mij om dit formulier nu in te vullen.
Tjemme
Castricum

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Snelle reacties op vragen per email, waarvoor nogmaals dank! (de communicatiescore hierboven komt dus door de minimale communicatie in Maarheeze)
Het busvervoer op de heenreis was slecht geregeld, vooral qua communicatie: doordat veel bussen vertraging hadden moesten we 2 uur wachten. Hoe lang we moesten wachten werd ons echter nergens verteld toen we daar waren. Erg koud, onduidelijk en onnodig. Een aangeboden kopje koffie zou ook netjes zijn geweest.
petra
groningen

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Keurig en correct alles geregeld vooraf en in Tsjechië.
Complimenten
Communicatie vanuit Interbus ter plekke in Amsterdam was een chaos. Buschauffeurs communiceerde verschillend over wie in welke bus. Busnummer, Passagierslijsten niet duidelijk en het advies was om Interbus te bellen. Onnodig slechte start van de vakantie. Chauffeurs rijden keurig.

Pluspunten
Busje van skibus reed in de sneeuw praktisch de hele weg op de linkerbaan met 2 skileraren in de kofferbak en de stoelen dubbel bezet met ouder en kind op schoot. Toen ik hem vroeg langzamer te rijden werd hij agressief.
Hotel ligt tussen de piste, maar met ski moet heb met de bus of taxi. Lopen is te ver. Dit wordt op de site niet duidelijk gecommuniceerd.
Op de site staat een sauna, in de praktijk moet je bij de buurman in de sauna tegen betaling van €8,- p.p. Per uur.
Wij vinden dat er sprake is van enige misleiding.
Vorige keer voor januari 2018 geboekt, maar die bleek achteraf volgeboekt. Bij last minute boekingen is dit redelijk relevant. Achteraf in Valmeinier geweest 150 km piste voor €300,- hotel voor een week aan de piste, nog groter dan afgelopen hotel. Voor ons door deze negatieve ervaring hoogstwaarschijnlijk laatste keer. Tsjechië is inmiddels ook niet meer goedkoper dan valmeinier en ook prijs/kwaliteitverhouding is scheef. Een Skoda voor BMW prijs
M. Kraijo
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Prettige contacten
De beschrijving over het pakket, 'ski-lessen' in Svoboda en Janske Lanze is niet helder. Niet duidelijk staat aangegeven dat de skilessen alleen gegeven worden op zondag t/m dinsdag.
Ook is niet vermeld dat skipas 'senior' goedkoper is c.q. beter ter plaatse aangeschaft kan worden
H
Prinsenbeek

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Geweldig mooie accommodatie, beter dan op de website van Tsjecho vermeld was, aangezien er een nieuw restaurant was. Erg fijne plek, met een zeer leuke eigenaar. Heel veel plezier gehad.
Klantvriendelijkheid van de medewerkster die klanten per mail te woord staat is echt heel slecht, en zeer onaardig. Bizarre mailcorrespondentie nav een wijziging in de reisplannen, alles was haar teveel, werkelijk een onbegrijpelijke reactie waarbij blijkt dat de dame in kwestie niet op de juiste plek zit. Dit is de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Al werd alles uiteindelijk wel geregeld nadat de medewerkster duidelijk gemaakt had dat het al zo druk was etc, en dat er niet werd verdiend aan transfers (biedt het dan niet aan) en dat er geen pakket was geboekt dus weinig opbracht. Ontzettend klantonvriendelijk!!!