Website: http://www.tsjechoreizen.nl

8.2
8.1

Bereikbaarheid en communicatie.

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Het 1de jaar dat we naar Tsjechie gingen hebben we via Tsjecho reizen geboekt, en dat is toen goed gegaan.
Voor het 3de jaar is onze vakantie bij Tsjechoreizen niet doorgegaan , omdat het vakantiehuis, dat we geboekt hadden, toch niet vrij bleek te zijn. Er werd door Tsjechoreizen geen goede oplossing of compensatie geboden.
Karin
Goes

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten

De gegeven informatie bij reservering klopte niet met de communicatie daarna. De bevestiging van de reservering werd niet binnen een week gedaan. Daarnaast werd er niet gereageerd op mails.
Ook werd telefonisch bevestigd dat de reservering zou worden besproken met het park, wat niet gebeurde. Ondanks dat ik daarover actief contact had opgenomen en werd ik niet teruggebeld of gemaild.
Toen ik voor de 3 de keer informeerde of de reservering bevestigd kon worden bleek u vergeten te zijn onze reservering met het park te bespreken.
Marijke
Den bosch

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten

Nadat de factuur al lang was voldaan, kwam men een week voor ons vertrek - en alleen omdat ik zelf een vraag over beddegoed had - met nieuwe voorwaarden en aanvullende kosten. De communicatie daarover was van de zijde van Tsjecho op voorhand afwijzend en op het arrogante af.
Antwoord Tsjecho Reizen B.V.
Geachte heer Stok, Allereerst spijtig te moeten vernemen dat u onze communicatie als zijnde arrogant heeft ervaren dit is geenszins de bedoeling onze excuses hiervoor. Wij hebben in ons optiek een uitvoerige toelichting gegeven op de door u ge uitte klacht alvorens de reis is aangevangen. Bij de informatie van de door u geboekte accommodatie staan altijd onder het tabblad ter plaatse de kosten die ter plaatse dienen te worden voldaan. Die worden duidelijk gepresenteerd bij de informatie van de accommodatie en dit zijn voorwaarden die al die tijd daar hebben gestaan maar waarschijnlijk niet zijn gelezen. Wij zijn juist transparant over bijkomende kosten ter plaatse om verrassingen te voorkomen tijdens de vakantie.
H Stok
Nijmegen