Website: http://www.tsjechoreizen.nl

Tsjecho Reizen B.V.
8.2
8.1

Pluspunten

Wij hebben geboekt n.a.v. pakket omschrijving op de site van Tsjecho reizen.
Bij aankomst bleek veel zaken m.b.t. pakket niet bekend en of niet geregeld te zijn.
Wij moesten zelf overal achteraan, om te krijgen waar we recht op hadden.
Dit heeft onnodig irritaties opgeleverd en ons veel energie gekost!
Wim

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
goede accommodaties voor een goede prijs.
Routebeschrijving naar de accommodaties is zeer minimaal, dit kan zeker verbeterd worden.
anja
Lekkerkerk

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
prima gevarieerd aanbod in tjechie
probeer meer familie kamers te verkrijgen bij de hotels. en zorg dat je site up to date is... heel vervelend dit jaar geen familie kamer te krijgen , maar volgens de site kon dit nog wel erg jammer!!!!!!! meer geld moeten uitgeven daardoor
Nicoline
reeuwijk

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten

Medewerker van tjechoreizen ook even laten kijken bij de skiverhuur en appartementen en dan de liggingen nakijken, het is allemaal net even anders.
Albert
Oude Niedorp

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Busje van skibus reed in de sneeuw praktisch de hele weg op de linkerbaan met 2 skileraren in de kofferbak en de stoelen dubbel bezet met ouder en kind op schoot. Toen ik hem vroeg langzamer te rijden werd hij agressief.
Hotel ligt tussen de piste, maar met ski moet heb met de bus of taxi. Lopen is te ver. Dit wordt op de site niet duidelijk gecommuniceerd.
Op de site staat een sauna, in de praktijk moet je bij de buurman in de sauna tegen betaling van €8,- p.p. Per uur.
Wij vinden dat er sprake is van enige misleiding.
Vorige keer voor januari 2018 geboekt, maar die bleek achteraf volgeboekt. Bij last minute boekingen is dit redelijk relevant. Achteraf in Valmeinier geweest 150 km piste voor €300,- hotel voor een week aan de piste, nog groter dan afgelopen hotel. Voor ons door deze negatieve ervaring hoogstwaarschijnlijk laatste keer. Tsjechië is inmiddels ook niet meer goedkoper dan valmeinier en ook prijs/kwaliteitverhouding is scheef. Een Skoda voor BMW prijs
M. Kraijo
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Geweldig mooie accommodatie, beter dan op de website van Tsjecho vermeld was, aangezien er een nieuw restaurant was. Erg fijne plek, met een zeer leuke eigenaar. Heel veel plezier gehad.
Klantvriendelijkheid van de medewerkster die klanten per mail te woord staat is echt heel slecht, en zeer onaardig. Bizarre mailcorrespondentie nav een wijziging in de reisplannen, alles was haar teveel, werkelijk een onbegrijpelijke reactie waarbij blijkt dat de dame in kwestie niet op de juiste plek zit. Dit is de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Al werd alles uiteindelijk wel geregeld nadat de medewerkster duidelijk gemaakt had dat het al zo druk was etc, en dat er niet werd verdiend aan transfers (biedt het dan niet aan) en dat er geen pakket was geboekt dus weinig opbracht. Ontzettend klantonvriendelijk!!!

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
We boeken al jaren bij dit bedrijf en de verstrekking van reispapieren, opvang bij aankomst e.d. is altijd goed. Ook is het fijn dat je meteen je skipassen, materialen kunt huren.
Dit jaar hadden we problemen met een bed en de TV deed het niet. De contactpersoon in Tsjechië hebben we de rest van de vakantie niet kunnen bereiken en ook Tsjecho reizen zelf niet. We hebben diverse malen gebeld. Ook het parkeren bij het hotel zou gratis zijn volgens de contactpersoon maar dat was dus uiteindelijk niet zo.
Alice Vos
Huizen

Gepubliceerd op: 18/03/2018

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling
Ik mis wat extra service mbt skischool.
Het is onduidelijk wanneer lessen beginnen, welke piste etc...De eerste dag is een hel...
Katarina
Rhoon

Gepubliceerd op: 08/03/2018

Pluspunten
goede communicatie
medewerkers zijn vriendelijk en bereid tot goede oplossingen
zowel digitaal als telefonisch gemakkelijk bereikbaar
de Skischool waar tsjecho reizen mee samenwerkt was behoorlijk overboekt zodat er steeds noodsprongen werden gemaakt in de geboekte lessen.

Het appartement Karolina dat we hadden geboekt voldeed niet aan de omschrijving die in de reisbescheiden stonden. Er was sprake van een bedbank en een 2 persoons bed in dezelfde ruimte als de keuken. In de reisbescheiden was een geschakeld appartement beloofd. Nu moesten we extra kosten maken omdat we daar niet konden koken.
Ernst de Graaf
de Cocksdorp