Website: https://www.tuinartikelen.nu
Adres: Winkeldijk 37 1391HM
Plaats: Abcoude

Wij hopen dat u bij onze site veel goede indrukken krijgt van onze tuinartikelen. Of u nu een regenton zoekt of een tuinhandschoen, bij Tuinartikelen.nu is het allemaal te koop.

Tuinartikelen.nu

Pluspunten

Heb mijn levering niet gekregeb

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten

Indien je betaalt voor specifiek tijdstip voor levering en dit wordt niet nagekomen, dient een klacht in en krijgt een algemene mail terug maar niet de extra betaalde kosten . Zou worden afgeleverd op ander tijdstip, zijn niet thuis en geen bericht, terwijl wordt aangegeven dat pakket zou zijn bezorgd
Antwoord Tuinartikelen.nu
Beste Robert,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden dat uw pakket niet op tijd is geleverd.

Helaas is er bij PostNL een landelijke drukte en is uw pakket vertraagd. De extra betaalde kosten hebben wij aan u gecrediteerd en hebben met u mailcontact gehad.

We begrijpen dat u niet tevreden bent, maar helaas hebben wij niet veel invloed op de levering indien deze bij PostNL is.

We hopen dat u de toch tevreden bent met de artikelen.

Paul van Buschbach
Tuinartikelen.nu
Robert

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Cortenstaal tuunafscheiding
Pluspunten

Zorgen als iets op de site staat op voorraad . En zaterdag invult voor het bezorgen en op woensdag bellen waar het blijft terwijl het pakket wel bij post nl terwijl het niet eens verzonden is

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Nooit iets binnen gekregen! Eerst vertraging toen verkeerd bezorgd daarna een fout!
Heb met post nl gebeld jullie hebben gelogen betreft het versturen!
Stop er mee!
Antwoord Tuinartikelen.nu
Geachte heer/mevrouw,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het niet tijdig leveren van het artikel. Dit is helaas met één dag vertraagd en toen foutief afgeleverd door PostNL.

Wij hebben u aangegeven dat het artikel door PostNL helaas verkeerd is afgeleverd, maar u wilde het artikel niet meer ontvangen en hebben het daarom retour laten sturen. Dit hebben wij allemaal overlegd met PostNL en de gesprekken hiervan hebben wij nog.

Wij proberen ten alle tijde de producten op tijd af te leveren, maar helaas is dat bij uw bestelling niet gelukt.

Indien u nog contact wilt opnemen, kunt u dit doen door ons te mailen. info@tuinartikelen.nu

Paul
Tuinartikelen.nu - Klantenservice

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Steenlijm
Pluspunten

Bestelling betaald maar tot op heden niets ontvangen, de bestelling zou op dinsdag 8-1-2019 worden afgeleverd,
C,G,M.C. Stevens
Kapelle