Website: https://www.tuinartikelen.nu
Adres: Winkeldijk 37 1391HM
Plaats: Abcoude

Wij hopen dat u bij onze site veel goede indrukken krijgt van onze tuinartikelen. Of u nu een regenton zoekt of een tuinhandschoen, bij Tuinartikelen.nu is het allemaal te koop.

Tuinartikelen.nu

Pluspunten

Heb twee keer bericht gehad dat ik thuis moest zijn voor een levering, kostte me dus twee dagdelen, heb twee keer gebeld en pas na de tweede leveringsmelding kreeg ik te horen dat de spullen niet op vooraad waren, dus nee bepaald handig
Tuinartikelen.nu

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Geen positieve punten maar eerder NEGATIEVE punten.
Wat erg misleidend en erg negatief is dat je de aankoop binnen 2 weken mag terugsturen, maar WEL zelf dan de VERZENDKOSTEN mag betalen!!!
Ik koop hier NOOIT meer via de webshop!
Antwoord Tuinartikelen.nu
Beste,

Wat jammer dat u het niet eens bent met ons retourbeleid. Wij hebben uw retourzending in goede orde ontvangen, maar inderdaad de retour kosten niet teruggestort.

De reden is dat wij dit duidelijk hebben aangegeven in ons retourbeleid (zie: https://www.tuinartikelen.nu/retourneren). Indien een artikel beschadigd is, zijn de retour kosten voor Tuinartikelen.nu haar rekening. Dit was bij uw situatie niet het geval.

We vinden het jammer u niet meer bij ons te terug te zien en hopen in de toekomst dat u toch nog wat zou willen bestellen.

Paul
Klantenservice Tuinartikelen.nu
Anoniem
Zeist

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten

Ik kreeg een compostbak met een gebroken rand. Op zich geen probleem voor de functionaliteit, maar wel een beetje jammer. Bovendien, niet de moeite waard om terug te sturen en om een nieuwe te vragen - dat zou niet zo duurzaam zijn.

Gepubliceerd op: 03/04/2018
Particulier